abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juni 2001 @ 23:25:59 #1
10124 Porthos
een van de vier
pi_958460
toen ik aanvankelijk de hoes bekeek had ik zoiets van, mwah mwah, maar ik liet me omlullen door m'n vrienden en wat bleek:
Hij roeleert zwaar!!

Best grappig dat franse taaltje en die relaxte chauffeur. (en het geluid van die wagen was ook )

pi_958543
Ja, vooral cewl als je een beetje autofreak bent.
Hoewel ik Taxi 1 toch iets beter vind.
MAAR: er is helaas iets mis met de Taxi 2 dvd's.
Nl. met het DTS geluid: als je de film met DTS bekijkt lopen beeld en geluid niet synchroon.
Met Dolby Digital zijn er geen problemen.
En DTS vond ik wel veel beter klinken.
Jammer, maar heb hem toch maar teruggebracht.
Mog maar s genieten van het gescheur in Taxi 1 dan.
pi_958553
Heel gave film, vooral in de bios. Zag hem in een sneak preview. Vooral beginstuk is daar zweaar relaxed.
[url]http://www.sukkels.com[/url]
  zaterdag 2 juni 2001 @ 23:43:47 #4
10124 Porthos
een van de vier
pi_958572
quote:
Op zaterdag 02 juni 2001 23:39 schreef StrayDog het volgende:
Ja, vooral cewl als je een beetje autofreak bent.
Hoewel ik Taxi 1 toch iets beter vind.
MAAR: er is helaas iets mis met de Taxi 2 dvd's.
Nl. met het DTS geluid: als je de film met DTS bekijkt lopen beeld en geluid niet synchroon.
Met Dolby Digital zijn er geen problemen.
En DTS vond ik wel veel beter klinken.
Jammer, maar heb hem toch maar teruggebracht.
Mog maar s genieten van het gescheur in Taxi 1 dan.
ik heb hem helaas gewoon in 2ch stereo gekeken maar ik kan me voorstellen dat ie in digital erg lekker klinkt, vooral die eerste scene

taxi 1 heb ik nog niet gezien, is die ongeveer het zelfde kwa humor/gebeurtenissen?

zaterdag 2 juni 2001 @ 23:46:20 #5
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_958589
Hmmm, ms ga ik die dvd van deel 1 maar kopen, zat vrijdag nog te twijfelen en had het toch maar niet gedaan..
The Internets, I needs it..
pi_958630
Porthos:
ja die 1e scene met die rally auto is echt goed he
Verschillen tussen Taxi 1 en 2 zijn dat er in 1 wat meer gescheur met auto's zit, en in 2 ligt de nadruk wat meer op de humor.
Daarom vond ik 1 wat beter, ik hou meer van auto's dan van die (beetje flauwe) humor. Maar ze zijn alle 2 wel de moeite waard. Alleen die politie-commissaris is wel lache: "operation...NINJAAA" (in taxi 1 is het overigens operation...ZEN")
Oh ja, voor de fans: TAXI 3 komt eraan! Opnames beginnen in/na de zomer.
  zondag 3 juni 2001 @ 22:52:46 #7
10124 Porthos
een van de vier
pi_964012
weet er trouwens nog iemand misschien een leuke site met plaatjes en of geluiden van die wagen?
(de officiele site is in het frans dus dat schiet niet echt op..)
pi_8425456
Wat een kutfilm.

Het verhaal is nog dunner dan de diarree die ik in Turkije had

pi_8430779
ik vond t echt een ropfilm, vooral door die droge humor en waarschijnlijk ook omdat ik anders nooit franstalige films kijk
pi_8432062
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
Wat een kutfilm.

Het verhaal is nog dunner dan de diarree die ik in Turkije had

[offtopic]LOL[/offtopic]

Ik vond het echt een goede film vooral de beginscene, maar Taxi1 vond ik vele beter. Ik vind in taxi2 de vliegscenes maar een beetje vaag hoor. Dat was NET te veel vond ik.
Ik kijk alleszins (Luc Besson fan) uit naar Taxi3.

Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  woensdag 12 februari 2003 @ 12:10:24 #11
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_8432335
Deel 1 was echt te gek! Ok het verhaal gaat nergens over, en het is makkelijk vermaak. Maar met deze film vond ik het totaal niet erg. Ik heb hem ook in de sneak gezien en heb dubbelgelegen. Onlangs dus ook deel 2 gezien, vond deze ook nog wel droog. Maar idd dat vliegen werd een beetje te, hopelijk gaan ze in deel 3 weer meer scheuren
Ninjaaa!
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
  woensdag 12 februari 2003 @ 12:23:47 #12
40515 AntiAlias
Zonder karteltjes!
pi_8432609
Verhalen van beide films gaan idd nergens over, gewoon weer eens wat anders dan standaard U.S. aktie.
Deel 2 wint het van deel 1 kwa humor, spektakel en auto's vind ik.
Die 3 zwarte EVO's deden me trouwens ergens aan denken, ik zeg Honda's....
Ik weet het zeker, denk ik....
  woensdag 12 februari 2003 @ 14:37:30 #13
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_8435765
Ik vond het echt een kei gave film Heb hem en het eerste deel op DVD en ik kijk ze nog regelmatig. De auto is echt om te kwijlen en de hummor die erin zit is echt frans. Ik vind dat wel wat weg hebben van de oude Louis de Funès films. Ook van die belachelijke karakters en flauwe grappen. Vooral de commissaris is erg leuk. Ik ben er nog niet uit wlek deel ik het best vind. Deel twee vind ik erg leuk, beetje overboord, maar erg leuk, deel een was erg vernieuwend.
Ik heb van Beson ook nog Wasabi op DVD. Jean Reno doet daarin een poging om grappig te zijn, maar dat valt een beetje tegen (ik denk dat hij beter is in zijn serieuze rollen). Wel een leuk japans meiske in die film trouwens.
Er zitten 365 dagen in een jaar en er zijn 366 redenen om te feesten (Boliviaans spreekwoord)
pi_8445118
Emma Sjöberg

Alleen die maakte de film de moeite al waard, en toen ik hem samen met een vriend in de sneak zag en de halve zaal leegliep omdat ze weigerden een franstalige film te kijken kon de avond niet meer stuk.

"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')