abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_958340
Ben net terug uit de bioscoop en ben naar Almost famous geweest .
Deze film kan ik je echt wel aanraden .
Het gaat over een jongen in de jaren 70 die muziekcriticus wil worden .
Hij leert de band Stillwater kennen en Rollingstone benaderd hem voor een stuk over hun te schrijven en hij moet dus mee met de band .
Fairuza Balk speelt een bijrol in de film als groupie en ik moet zeggen echt een groupie met humor .
Zij is ook een van mijn favoriete actrices .
De film heeft echt alles humor en drama .
Oh en de vrouwen onder ons let op Russell de bandgitarist hij is een lastpak maar wel een leuke lastpak
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_958989
Zeker een van de leukste films die ik in lange tijd heb gezien, de hele cast is steengoed en 't verhaal is erg kleurrijk

En 't is natuurlijk vet koel om je favoriete artiesten voorbij te horen komen

zondag 3 juni 2001 @ 08:38:55 #3
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_960413
Ik ga er volgende week heen...

Ik heb na The Mummy Returns wel behoefte aan een goeie film

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_960954
Mooi, ik ga vanavond naar Almost Famous. Moet er wel voor naar Amsterdam (AF draait niet in Utrecht, idioot...), maar dat lijkt me de moeite wel waard.
Some people say that you have to forgive and forget. I dunno; I say forget about forgiving and just accept.
pi_961156
Hij draait in Amsterdam ook in de niet in de grote bioscopen , hij draait Tuschinsky Art en de Movies .Hij valt geloof ik een beetje onder de groep alternatieve films en daar hou ik wel van
pi_966763
Almost Famous was echt geweldig! De hoofdrolspeelster uit Fargo was z'n moeder, het duurde even voordat ik haar herkende!
Ook leuk om te merken dat niet elke grap herkend werd. In de vliegtuigscene, een van de betere scens in de film, als het fout begint te gaan wordt heel kort een nummer van Buddy Holly geneuried, dat had 'de zaal' nauwelijks door.
Some people say that you have to forgive and forget. I dunno; I say forget about forgiving and just accept.
pi_967535
Die moeder was ook erg grappig vond ik trouwens . Bij ons in de zaal herkende ze wel die tune van Buddy Holly .
Wel grappig dat je nou eens een andere kant van Fairuza leerde kennen , ze speelt vaak heel zware rollen die ze ook erg goed doet , maar in deze film zag je ook haar komische talent .
Die onderliggende humor in de hele film was erg leuk .
pi_968132
Ok

[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 04-06-2001 22:56]

pi_969891
Psssst Theeboon niet te veel verklappen er zijn nog mensen die hem willen zien
pi_970634
De Led Zeppelin-fan is trouwens ook errug leuk!!
pi_970651
Ja inderdaad moest ik ook wel om lachen .
Ben nu dat liedje aan het downloaden wat ze in die bus met zijn allen zongen .
Ga later soundtrack halen want die moet ik echt wel hebben
pi_970697
Ik weet niet of het liedje dat ze zongen toen ze hoorden dat ze op de cover van de rolling stone zouden komen ook op de soundtrack staat, maar die is ook de moeite waard. Is van Dr.Hook en de titel mag duidelijk zijn...
pi_972835
Had voor de grote fokcrash al in dit topic geroepen dat PHILIP SEYMOUR HOFFMAN mijn absolute held is en ook in deze film zeker niet teleurstelt als de mythische popjournalist lester bangs.
everyday I wake up and it's sunday....
pi_976315
Ik stond vandaag nog met een boek in mijn handen van het script . Ik zit nog ff te twijfelen maar het is verleidelijk .
pi_977222
Gewoon doen!
Of wachten tot 'ie in de ramsh is...

Ik heb de film trouwens in The Movies gezien, prachtige bioscoop is dat! Dat hielp ook wel wat met mijn beleving. Bioscoop en film passen bij elkaar!

pi_982073
Ik heb deze film in de sneak gehad een paar weken geleden en ik ben in de pauze weggelopen. Wat een onzinnige, flauwe film vind ik het. Zo'n 13 in een dozijn film over de muziek in de jaren '70. Ik begrijp de ophef over deze film absoluut niet.
Nothing takes the past away like the future!
pi_982261
Dan ben je de enige
pi_982327
quote:
Op woensdag 06 juni 2001 16:26 schreef Hapertje het volgende:
Ik heb deze film in de sneak gehad een paar weken geleden en ik ben in de pauze weggelopen. Wat een onzinnige, flauwe film vind ik het. Zo'n 13 in een dozijn film over de muziek in de jaren '70. Ik begrijp de ophef over deze film absoluut niet.
smaken verschillen, maar ik snap NIET dat je niet heel erg blij van deze film werd
Misschien is het inderdaad wel een schamteloze feelgoodmovie, maar wat mij betreft een hele goeie.
En had ik al gezegd dat philip seymour hoffman geweldig is
everyday I wake up and it's sunday....
pi_982352
Vrolijk? Ik werd er chagrijnig van! Iets wat me bijna nooit overkomt!
Nothing takes the past away like the future!
pi_983812
quote:
Op woensdag 06 juni 2001 16:26 schreef Hapertje het volgende:
Zo'n 13 in een dozijn film over de muziek in de jaren '70.
Noem er 's vier...
pi_997558
En ja hoor ben net terug uit Amsterdam en heb nu het script en de cd . Hij staat nu aan erg goed
pi_2636449
Scchop!
Ik heb m vanmiddag gezien. Wat een ontzetten coole film. origineel verhaal, goed geacteerd en gave acteurs. Ook heel erg leuke humor (het meisje dat rent als ze naar die jongen roept dat hij z'n moeder moet bellen!)
Echt geniaal!
pi_2636902
Ik vond het wel een leuke film maar om nou te zeggen dat het veel bijzonders is, nou nee. Het is gewoon een redelijk goede film die nergens echt in uitblinkt.
This is this. This ain't something else, this is this!
pi_2639896
Ondertussen zit die in mijn dvd collectie .
Ik blijf hem leuk vinden met het hippysfeertje , net alsof je een reis hebt gemaakt met de tijdmachine .
pi_2640028
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 15:28 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik blijf hem leuk vinden met het hippysfeertje , net alsof je een reis hebt gemaakt met de tijdmachine .
Door dit soort films begin je toch te wensen dat je een paar decennia eerder geboren was....

Serieus ik was echt liever in die tijd opgegroeid dan nu, toen was er nog zo weinig rotzooi aan muziek enzo...
en al die legendes uit die tijd die veel te vroeg overleden zijn had ik dan nog kunnen zien *zucht*

Heel leuke film ja, zeker

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')