Dat is niet de eerste keer dat ik denk dat bepaalde muziekjes en films heel toekomstvoorspellend zijn.
Zou het nou zijn dat liedjes en films bepaalde dingen teweeg brengen
of zouden deze mensen het echt voorspellen
of zou het toeval zijn?
daarbij wantrouwde 90% van de bevolking de nazi partij natuurlijk allang
dus dat is niet zo heel erg "toekomstvoorspellend" hoor..
quote:De oorlog misschien wel, niet het feit dat Duitsland Rusland zou binnenvallen. Die hadden in 1938 nog een fijn verbond.
Op donderdag 23 oktober 2003 15:28 schreef Retro het volgende:
Als jij ten tijden 1938 in Rusland had gewoond had je de oorlog toch ook wel een beetje zien aankomen lijkt me.
de oorlog is pas in 1941 in rusland begonnen... en dat was zo een verrsassing dat de duitsers honderden russische tanks en vliegtuigen hebben gejat, omdat die aan de grens stonden... omdat niemand verwachtte dat ze zouden binnenvallen.
edit: ullie was me voor.
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 15:28 schreef wjschreuder het volgende:
oorlog tegen polen was allang duidelijk...daarbij wantrouwde 90% van de bevolking de nazi partij natuurlijk allang
dus dat is niet zo heel erg "toekomstvoorspellend" hoor..
één van de redenen waarom ze dachten dat Rusland juist wilde aanvallen is dat de russische soldaten alleen op het aanvallen werden getraind. Zullen vast wel meer redenen zijn geweest, maar dit is de enige die ik mij kan herinneren.
quote:ja en die vliegtuigen die langs de grens stonden waar ik het boven over had
Op donderdag 23 oktober 2003 16:32 schreef ChiPMaN het volgende:
Zullen vast wel meer redenen zijn geweest, maar dit is de enige die ik mij kan herinneren.
En verder dat de russische tanks die er waren meer geschikt waren voor vechten in duitsland dan voor vechten in rusland. pas later in de oorlog werden dingen geproduceerd die ook rusland's kou aankonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |