quote:Ander nr ja, dit is geen gitaar man
Op donderdag 8 januari 2004 11:08 schreef djkoelkast het volgende:[..]
oh stom, ja, die had ik er wel opstaan...
hmm even opnieuw zoeken dan
quote:Jij bedoeld een veel rustiger nummer. HET Lanzarote thema.
Op donderdag 8 januari 2004 18:08 schreef bbrother het volgende:[..]
Ander nr ja, dit is geen gitaar man
quote:Volgensmij is dit geen nummer dat gemaakt is uit opdracht van B&A. dus ik denk dat dit nummer een bestaand nummer is
Op dinsdag 6 januari 2004 23:17 schreef Joostve het volgende:
Ja jongens als iedereen nou eens achter dat spaanse gitaar nummer aan ginguit de schatkaart.
quote:Klopt, die ja!
Op donderdag 8 januari 2004 20:35 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Jij bedoeld een veel rustiger nummer. HET Lanzarote thema.
Lekker rustig, zie je ze beetje naar aanwijzigen zoeken terwijl ze rondrijden. Heerlijk spaans nummertje Ik denk dat het misschien van de Gipsy Kings is, hele populaire Spaanse zigeuners band die veel met gitaar zulk soort muziek maakte.
Misschien een tip voor als iemand al aan het zoeken was.
quote:Ik denk het eerlijk gezegd ook ja, dit lijkt mij ook een bestaand nummer.
Op donderdag 8 januari 2004 22:36 schreef BrianMay het volgende:[..]
Volgensmij is dit geen nummer dat gemaakt is uit opdracht van B&A. dus ik denk dat dit nummer een bestaand nummer is
Wie weet de afleveringen?
Heb volgens mij ergens gelezen dat dat van Brian Eno afkomt, kan dat?
Anyway, hoe heet dat nummer?
quote:denk dat je Mike Oldfield - Tubular Bells bedoeld
Op zondag 11 januari 2004 21:30 schreef webfreak het volgende:
Zo, ik ben voor m'n broer een CKV-opdracht aan 't monteren (filmpje maken),
en dat is dus een soort van persiflage op Bassie & Adriaan..
Je raadt 't al, ik heb wat achtergrondmuziek nodig.
Op de B&A-site heb ik al wat fragmentjes kunnen vinden, maar ik ben vooral op zoek naar dat hele bekende deuntje, met die bellen, dat mysterieuze....Heb volgens mij ergens gelezen dat dat van Brian Eno afkomt, kan dat?
quote:Ik hoop wel dat het een leuke persiflage is en dat je niet onze helden voor paal zet...
Op de B&A-site heb ik al wat fragmentjes kunnen vinden, maar ik ben vooral op zoek naar dat hele bekende deuntje, met die bellen, dat mysterieuze....Heb volgens mij ergens gelezen dat dat van Brian Eno afkomt, kan dat?
quote:Wat denk je van www.bassieenadriaan.nl
quote:Ja, die is het ja!
Op vrijdag 16 januari 2004 11:52 schreef bbrother het volgende:
Nogmaals, het gaat dus om dit muziekje (keb er nu mp3tje van):
'Patrick Stoof schrijft: Beste Adriaan de achtergrondmuziekjes van Bassie en Adriaan zijn echt onwijs leuk. Kan je die ook op cd krijgen?
Patrick, die vraag wordt ons meer gesteld en we gaan kijken of er voldoende vraag is om die CD uit te brengen. Zodra het definitief is, lees je dat op de homepage.'
Dit is uiteraard geweldig nieuws voor de B&A achtergrondmuziekverzamelaar. Het zal hier wellicht gaan om de nieuwe muziek, gemaakt door Aad van Toor en Bert Smorenburg. Niet iedereen is even blij geweest met deze nieuwe muziek, maar ik denk zo: 'als we de achtergrondmuziek van B&A verzamelen, dan verzamelen we ook alle muziek.' Dit is waarschijnlijk de enige kans die we krijgen om deze muziek in handen te krijgen en daarom vind ik dat het nu aan ons is om naar Adriaan te mailen en te zeggen dat die cd er moet komen!
Ik reken op jullie allemaal om dit te doen, dan heeft onze, tot nu toe al succesvolle, zoektocht wederom wat opgeleverd.
Ik dank jullie alvast van harte voor jullie medewerking.
Het mailadres en de vraag vind je op deze pagina: http://www.bassie-adriaan.nl/pages/vragen.html
quote:Dat bedoel ik!
Op zondag 18 januari 2004 03:09 schreef Marctraider het volgende:
Mhh, word het dan niet eens tijd dat we de mensen van de site(en b&a)
gaan mailflooden zodat er "voldoende vraag" is naar die muziek?
Keb het zojuist gedaan
quote:De Gipsy Kings zijn frans, man!!!
Op vrijdag 16 januari 2004 18:54 schreef bbrother het volgende:
jaah ik kom zelf uit spanje, en de gipsy kings zijn spaans maar ik herken dit nummer niet echt van hun
quote:Dat is een echte fan!
Op zondag 18 januari 2004 19:25 schreef Marctraider het volgende:
Suregewoon elke dag ff met een van me 100 email adressen telkens een ander persoon voordoen etc...
Iedereen moet meehelpen!
quote:ik zal binnenkort flink gaan updaten, ik krijg er reacties op per mail maar nog niet echt bruikbaar...
Op dinsdag 20 januari 2004 16:45 schreef Joostve het volgende:
ik heb zelf het nummer nog maar eens opgenomen
dit nummer zoeken we dus nog.
Stel het wordt een succes, iedereen wil die hebben enzo....dan kan Aad Klaris zelf een dergelijke cd uitbrengen met zijn B&A muziek . Zo onrealistisch is dat niet, want Aad Klaris weet hoeveel mensen zijn muziek waarderen. Wellicht kunnen wij hem overhalen tijdens de tour
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |