abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 11 november 2003 @ 16:20:13 #176
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_14556493

Super wordt vanavond bijgewerkt!

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 12 november 2003 @ 18:29:13 #177
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_14585552
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:20 schreef djkoelkast het volgende:

Super wordt vanavond bijgewerkt!

Je hebt het fout gedaan. Bij 'other side of antarctica' heb je het fragment 'De reis vol verrassingen' (Amerika) - scène waarin Bassie na een sprintje bijna in de Grand Canyon dondert.' geplaatst, maar dat is niet juist.
'De reis vol verrassingen' (Amerika) - scène waarin Bassie na een sprintje bijna in de Grand Canyon dondert.' is het nummer Vangelis - Kinematic - van Antarctica
En 'De reis vol verrassingen' (Amerika) Nu weet ik waarom ze dit de Grand Canyon noemen!' is other side of antarctica!
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  Moderator woensdag 12 november 2003 @ 19:43:09 #178
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_14587176
quote:
Op woensdag 12 november 2003 18:29 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Je hebt het fout gedaan. Bij 'other side of antarctica' heb je het fragment 'De reis vol verrassingen' (Amerika) - scène waarin Bassie na een sprintje bijna in de Grand Canyon dondert.' geplaatst, maar dat is niet juist.
'De reis vol verrassingen' (Amerika) - scène waarin Bassie na een sprintje bijna in de Grand Canyon dondert.' is het nummer Vangelis - Kinematic - van Antarctica
En 'De reis vol verrassingen' (Amerika) Nu weet ik waarom ze dit de Grand Canyon noemen!' is other side of antarctica!

heb nog helemaal geen tijd gehad maar ga het allemaal zsm aanpassen!
pi_14591329
mooie update ik zit op dit moment achter het nummer los angeles aan
ga zo door he
Wat zeg ie?
  woensdag 12 november 2003 @ 22:23:01 #180
62956 De_Maestro
pi_14591529
quote:
Op woensdag 12 november 2003 22:16 schreef Joostve het volgende:
mooie update ik zit op dit moment achter het nummer los angeles aan
ga zo door he
Ja, dat vind ik dus niet. Als je weet van welke artiest het is, laat het dan aub zo snel mogelijk hier weten!
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  Moderator woensdag 12 november 2003 @ 22:37:22 #181
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_14592076
Hotel heb ik inmiddels, alleen nog geen artiest.
LA Law heb ik wel gevonden, nog niet binnen.
  zaterdag 15 november 2003 @ 19:11:16 #182
62956 De_Maestro
pi_14661600
Mensen, ik heb weer een nummer gevonden!

Het gaat hier om een nummer eenmalig gebruikt in 'De Verzonken Stad' als B&A over een kade lopen, zegt Bassie: "hoe kan je nou een plaats herkennen als je er nog nooit bent geweest?" Adriaan: "je kent deze plaats van de televisie!" En dan hoor je een liedje, wat Bassie nog eventjes meezingt zelfs! En dat is het nummer 'Who Pays the Ferryman?' - Yannis Markopoulos, gebruikt in een BBC film 'Taverna' of dergelijke, te zien op een bordje dat uithangt.

pi_14725870
ik heb het nummer van Lee Towers - New York binnen

legaal gekocht uiteraard

[Dit bericht is gewijzigd door Joostve op 18-11-2003 20:53]

Wat zeg ie?
  Moderator donderdag 20 november 2003 @ 22:53:06 #184
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_14802331
Er is weer een update!

nieuwe fragmenten,
nieuw gevonden muziek
en worms speechset!!!!

www.bassieenadriaan.nl

pi_14802512
haha ze zijn echt goed
Wat zeg ie?
  Moderator donderdag 20 november 2003 @ 22:58:52 #186
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_14802553
quote:
Op donderdag 20 november 2003 22:57 schreef Joostve het volgende:
haha ze zijn echt goed
al mee gespeeld ook? is echt leuk
pi_14802908
quote:
Op donderdag 20 november 2003 22:58 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

al mee gespeeld ook? is echt leuk

nee dat niet
nog heb nog zoveel andere spellen te doen
Wat zeg ie?
pi_14805079
- "Signs Of Life" van Clannad (wederom cd "Atlantic Realm") wordt even gebruikt bij de Huilende Professor (1992-versie).

- Zoals ik reeds eerder in deze topic vermeldde, wordt de intro van "Papa was a Rollin' Stone" ("The Temptations") gebruikt in 'Het Geheim van de Sleutel' als een partim van de achtergrondmuziek in de scène waar Adriaan onder water duikt om de sleutel boven te halen.

MVG

We will always be so much more human than we wish to be - D. Gildenlöw
pi_14808508
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 00:16 schreef BVCrombr het volgende:
- Zoals ik reeds eerder in deze topic vermeldde, wordt de intro van "Papa was a Rollin' Stone" ("The Temptations") gebruikt in 'Het Geheim van de Sleutel' als een partim van de achtergrondmuziek in de scène waar Adriaan onder water duikt om de sleutel boven te halen.

MVG

idd gaaf zeg
Wat zeg ie?
  Moderator vrijdag 21 november 2003 @ 10:07:09 #190
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_14809088
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 00:16 schreef BVCrombr het volgende:
- "Signs Of Life" van Clannad (wederom cd "Atlantic Realm") wordt even gebruikt bij de Huilende Professor (1992-versie).

MVG

en waar excact het 1e fragment?
en dat waar jij het over hebt, is dat een gedeelte dat bij 1 van de fragmenten op de site hoort?
  vrijdag 21 november 2003 @ 23:07:33 #191
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_14831209
Van de Atlantic Realm-cd worden trouwens in de Verzonken Stad nog meer nummers gebruikt:

-"Atlantic Realm" is te horen wanneer B&A in de kloof lopen

-"The Berbers" wordt gebruikt wanneer Adriaan bij de boeven aanbelt om ze de poppen binnen te laten halen

-"In Flight" en "The Kirk Pride" zijn beide te horen wanneer B&A op het onbewoonde eiland zijn

Het zou zomaar kunnen...of niet.
  zaterdag 22 november 2003 @ 10:39:26 #192
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_14836735
wrm doet de site www.bassieenadriaan.nl het niet?
pi_15334292
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 10:39 schreef nlboy het volgende:
wrm doet de site www.bassieenadriaan.nl het niet?
Hij doet ut gewoon weer Maar goe

Een vraagje:
Hoe heet die tune van dat HH, B2 en de Baron bi Las vegas in de auto zitten en steeds verkeerd rjiden? Dat muziekje begint met een steeds harder wordende bass-dreun. Ook bekend bij de plaaggeestafleveringen ald de plaaggeest weer een valstrik gaat voorbereiden. En dat de huilende professor in de laatste aflevering de griengasbom klaarzet en aftelt.
Ook bij de achtervolging wordt deze muziek gedraait dat bassie en adriaan naar de telefooncellen rijden steeds en dat B2 en vlugge japie hun in de gaten houden.
Hoe heet deze music? Of heeft anybody een sample?

donderdag 11 december 2003 @ 18:20:46 #194
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_15335924
Jean-Michel Jarre Equinoxe Part IV Equinoxe 1978 'De verdwenen kroon' - Ontsnappen van B&A uit gebouw waarin ze door de Baron, B2 en Vlugge Japie gevangen werden gezet nadat ze het losgeld voor de kroon hadden overhandigd.

Scène waarin de Baron, B2 en Vlugge Japie B&A uitlachen tijdens hun ontsnapping over het water per boot (B&A rijden met hun wagen langs het kanaal).

Bron: www.bassieenadriaan.nl

Bedankt DJ Koelkast, dit was HET nummer waar ik op zoek naar was. Mijn favoriete achtergrond nummer van Bassie & Adriaan. Ik kan me nog herinneren dat ik in groep 2, dit nummer hebt voor geneuried aan mijn vrienden. Sindsdien altijd willen hebben, en nu eindelijk gevonden.

Het bepaalde o.a. ook dat de Kroon, mijn favoriete serie is geworden.

Free Your Mind
pi_16023824
Ja jongens als iedereen nou eens achter dat spaanse gitaar nummer aan ging uit de schatkaart.
Wat zeg ie?
pi_16024203
quote:
Op donderdag 11 december 2003 17:13 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Hij doet ut gewoon weer Maar goe

Een vraagje:
Hoe heet die tune van dat HH, B2 en de Baron bi Las vegas in de auto zitten en steeds verkeerd rjiden? Dat muziekje begint met een steeds harder wordende bass-dreun. Ook bekend bij de plaaggeestafleveringen ald de plaaggeest weer een valstrik gaat voorbereiden. En dat de huilende professor in de laatste aflevering de griengasbom klaarzet en aftelt.
Ook bij de achtervolging wordt deze muziek gedraait dat bassie en adriaan naar de telefooncellen rijden steeds en dat B2 en vlugge japie hun in de gaten houden.
Hoe heet deze music? Of heeft anybody een sample?

niemand een sample?
pi_16059302
Heeft niet iemand toevallig een sampletje van dat muziekje in de schatkaart dat waneer ze zo lekker aan het touren zijn in de gele jeep, op zoek naar aanwijzingen?

Wordt met een gitaar gespeeld

Moderator donderdag 8 januari 2004 @ 10:17:59 #198
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16060875
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 08:11 schreef bbrother het volgende:
Heeft niet iemand toevallig een sampletje van dat muziekje in de schatkaart dat waneer ze zo lekker aan het touren zijn in de gele jeep, op zoek naar aanwijzingen?

Wordt met een gitaar gespeeld

http://www.bassieenadriaan.nl/fragmenten/spaans.mp3

staat op www.bassieenadriaan.nl

pi_16061457
volgens mij bedoeld hij een ander nummer ik geloof dat je daar ook een fragment van had djkoelkast.
Wat zeg ie?
  Moderator donderdag 8 januari 2004 @ 11:08:09 #200
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16061901
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 10:46 schreef Joostve het volgende:
volgens mij bedoeld hij een ander nummer ik geloof dat je daar ook een fragment van had djkoelkast.
oh stom, ja, die had ik er wel opstaan...
hmm even opnieuw zoeken dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')