quote:Je hebt het fout gedaan. Bij 'other side of antarctica' heb je het fragment 'De reis vol verrassingen' (Amerika) - scène waarin Bassie na een sprintje bijna in de Grand Canyon dondert.' geplaatst, maar dat is niet juist.
Op dinsdag 11 november 2003 16:20 schreef djkoelkast het volgende:Super wordt vanavond bijgewerkt!
quote:heb nog helemaal geen tijd gehad maar ga het allemaal zsm aanpassen!
Op woensdag 12 november 2003 18:29 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Je hebt het fout gedaan. Bij 'other side of antarctica' heb je het fragment 'De reis vol verrassingen' (Amerika) - scène waarin Bassie na een sprintje bijna in de Grand Canyon dondert.' geplaatst, maar dat is niet juist.
'De reis vol verrassingen' (Amerika) - scène waarin Bassie na een sprintje bijna in de Grand Canyon dondert.' is het nummer Vangelis - Kinematic - van Antarctica
En 'De reis vol verrassingen' (Amerika) Nu weet ik waarom ze dit de Grand Canyon noemen!' is other side of antarctica!
quote:Ja, dat vind ik dus niet. Als je weet van welke artiest het is, laat het dan aub zo snel mogelijk hier weten!
Op woensdag 12 november 2003 22:16 schreef Joostve het volgende:
mooie update ik zit op dit moment achter het nummer los angeles aan
ga zo door he
Het gaat hier om een nummer eenmalig gebruikt in 'De Verzonken Stad' als B&A over een kade lopen, zegt Bassie: "hoe kan je nou een plaats herkennen als je er nog nooit bent geweest?" Adriaan: "je kent deze plaats van de televisie!" En dan hoor je een liedje, wat Bassie nog eventjes meezingt zelfs! En dat is het nummer 'Who Pays the Ferryman?' - Yannis Markopoulos, gebruikt in een BBC film 'Taverna' of dergelijke, te zien op een bordje dat uithangt.
legaal gekocht uiteraard
[Dit bericht is gewijzigd door Joostve op 18-11-2003 20:53]
quote:al mee gespeeld ook? is echt leuk
Op donderdag 20 november 2003 22:57 schreef Joostve het volgende:
haha ze zijn echt goed
quote:nee dat niet
Op donderdag 20 november 2003 22:58 schreef djkoelkast het volgende:[..]
al mee gespeeld ook? is echt leuk
- Zoals ik reeds eerder in deze topic vermeldde, wordt de intro van "Papa was a Rollin' Stone" ("The Temptations") gebruikt in 'Het Geheim van de Sleutel' als een partim van de achtergrondmuziek in de scène waar Adriaan onder water duikt om de sleutel boven te halen.
MVG
quote:idd gaaf zeg
Op vrijdag 21 november 2003 00:16 schreef BVCrombr het volgende:
- Zoals ik reeds eerder in deze topic vermeldde, wordt de intro van "Papa was a Rollin' Stone" ("The Temptations") gebruikt in 'Het Geheim van de Sleutel' als een partim van de achtergrondmuziek in de scène waar Adriaan onder water duikt om de sleutel boven te halen.MVG
quote:en waar excact het 1e fragment?
Op vrijdag 21 november 2003 00:16 schreef BVCrombr het volgende:
- "Signs Of Life" van Clannad (wederom cd "Atlantic Realm") wordt even gebruikt bij de Huilende Professor (1992-versie).- Zoals ik reeds eerder in deze topic vermeldde, wordt de intro van "Papa was a Rollin' Stone" ("The Temptations") gebruikt in 'Het Geheim van de Sleutel' als een partim van de achtergrondmuziek in de scène waar Adriaan onder water duikt om de sleutel boven te halen.
MVG
-"Atlantic Realm" is te horen wanneer B&A in de kloof lopen
-"The Berbers" wordt gebruikt wanneer Adriaan bij de boeven aanbelt om ze de poppen binnen te laten halen
-"In Flight" en "The Kirk Pride" zijn beide te horen wanneer B&A op het onbewoonde eiland zijn
quote:Hij doet ut gewoon weer
Op zaterdag 22 november 2003 10:39 schreef nlboy het volgende:
wrm doet de site www.bassieenadriaan.nl het niet?
Een vraagje:
Hoe heet die tune van dat HH, B2 en de Baron bi Las vegas in de auto zitten en steeds verkeerd rjiden? Dat muziekje begint met een steeds harder wordende bass-dreun. Ook bekend bij de plaaggeestafleveringen ald de plaaggeest weer een valstrik gaat voorbereiden. En dat de huilende professor in de laatste aflevering de griengasbom klaarzet en aftelt.
Ook bij de achtervolging wordt deze muziek gedraait dat bassie en adriaan naar de telefooncellen rijden steeds en dat B2 en vlugge japie hun in de gaten houden.
Hoe heet deze music? Of heeft anybody een sample?
Scène waarin de Baron, B2 en Vlugge Japie B&A uitlachen tijdens hun ontsnapping over het water per boot (B&A rijden met hun wagen langs het kanaal).
Bron: www.bassieenadriaan.nl
Bedankt DJ Koelkast, dit was HET nummer waar ik op zoek naar was. Mijn favoriete achtergrond nummer van Bassie & Adriaan. Ik kan me nog herinneren dat ik in groep 2, dit nummer hebt voor geneuried aan mijn vrienden. Sindsdien altijd willen hebben, en nu eindelijk gevonden.
Het bepaalde o.a. ook dat de Kroon, mijn favoriete serie is geworden.
quote:niemand een sample?
Op donderdag 11 december 2003 17:13 schreef GSMboy het volgende:[..]
Hij doet ut gewoon weer
Maar goe
Een vraagje:
Hoe heet die tune van dat HH, B2 en de Baron bi Las vegas in de auto zitten en steeds verkeerd rjiden? Dat muziekje begint met een steeds harder wordende bass-dreun. Ook bekend bij de plaaggeestafleveringen ald de plaaggeest weer een valstrik gaat voorbereiden. En dat de huilende professor in de laatste aflevering de griengasbom klaarzet en aftelt.
Ook bij de achtervolging wordt deze muziek gedraait dat bassie en adriaan naar de telefooncellen rijden steeds en dat B2 en vlugge japie hun in de gaten houden.
Hoe heet deze music? Of heeft anybody een sample?
Wordt met een gitaar gespeeld
quote:http://www.bassieenadriaan.nl/fragmenten/spaans.mp3
Op donderdag 8 januari 2004 08:11 schreef bbrother het volgende:
Heeft niet iemand toevallig een sampletje van dat muziekje in de schatkaart dat waneer ze zo lekker aan het touren zijn in de gele jeep, op zoek naar aanwijzingen?Wordt met een gitaar gespeeld
staat op www.bassieenadriaan.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |