quote:Hhzm.. dat weet ik zo niet. Maar het word sowieso in het geheim van de sleutel gebruikt
Op vrijdag 7 november 2003 09:32 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zie in ons overzicht staan:Theme from The Good, The Bad & the Ugly - 'De reis vol verrassingen' (Amerika) - scènes in het Wilde Westen.
Maar dit klopt toch niet?
Dit is het thema 'Jimmy' ofwel de karaoke versie! toch?!
quote:Het spannend thema uit de Reis vol Verassingen, onderaan de lijst, is volgens jou van Aad Klaris, maar dit nummer is al eerder gebruikt in De Plaaggeest. Dus volgens mij is dit van Rinus van Galen.
Op vrijdag 7 november 2003 10:20 schreef djkoelkast het volgende:
Er is weer een update hoor!
Zelfs 3 nieuwe nummers gevonden
Nieuwe Aad Klaris muziek
Nieuwe karaoke
en schijtclown werkt weer
quote:Welk spannend thema precies? Kun je ff de titel van een fragment van het nummer noemen en weet je zeker dat het al in 'De Plaaggeest' wordt gebruikt?
Op vrijdag 7 november 2003 15:58 schreef FreekM het volgende:[..]
Het spannend thema uit de Reis vol Verassingen, onderaan de lijst, is volgens jou van Aad Klaris, maar dit nummer is al eerder gebruikt in De Plaaggeest. Dus volgens mij is dit van Rinus van Galen.
quote:Kan je deze misschien naar mij mailen ?
Op vrijdag 7 november 2003 16:01 schreef FreekM het volgende:
Ik heb trouwens een beter fragment gevonden van het nummer Music, Music, Music van Teresa Brewer. Het wordt gebruikt in Op stap met B&A, bij de scene van "Spoken bestaan niet"
quote:Rinus van Galen maakte volgens mij helemaal geen achtergrondmuziek..
Op vrijdag 7 november 2003 16:34 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Welk spannend thema precies? Kun je ff de titel van een fragment van het nummer noemen en weet je zeker dat het al in 'De Plaaggeest' wordt gebruikt?
quote:Ja, meen ik ook ja, maare als het het thema is dat ik hoop dat het i dan is het dus waarschijnlijk bestaande muziek!
Op vrijdag 7 november 2003 16:36 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Rinus van Galen maakte volgens mij helemaal geen achtergrondmuziek..
quote:Dat kan niet omdat ik het fragment niet op mijn pc heb. Ik weet namelijk niet hoe dat allemaal werkt.
Op vrijdag 7 november 2003 16:35 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Kan je deze misschien naar mij mailen ?
quote:Dat is deze:
Op vrijdag 7 november 2003 16:34 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Welk spannend thema precies? Kun je ff de titel van een fragment van het nummer noemen en weet je zeker dat het al in 'De Plaaggeest' wordt gebruikt?
'De reis vol verrassingen' (Amerika) - Spannend thema, wanneer de boeven weer iets in hun schild voeren.
quote:Ik zag laatst aflevering 5 en 6 van De Plaaggeest en daar stond bij de aftiteling Rinus van Galen en Bert Smorenburg
Op vrijdag 7 november 2003 16:36 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Rinus van Galen maakte volgens mij helemaal geen achtergrondmuziek..
quote:dan is dat een nabewerkte video/dvd...
Op vrijdag 7 november 2003 19:54 schreef FreekM het volgende:[..]
Ik zag laatst aflevering 5 en 6 van De Plaaggeest en daar stond bij de aftiteling Rinus van Galen en Bert Smorenburg
quote:Ja, en dan is dit niet dit nummer denk ik, maar iets wat erop lijkt...
Op zaterdag 8 november 2003 10:39 schreef djkoelkast het volgende:[..]
dan is dat een nabewerkte video/dvd...
quote:Ik weet wel zeker dat dit dat nummer is omdat ik zelf de '21 jaar B&A'-versie van De Plaaggeest heb (die van Arcade). En daar komt dat nummer dan steeds voor als de plaaggeest in beeld is.
Op zaterdag 8 november 2003 10:48 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Ja, en dan is dit niet dit nummer denk ik, maar iets wat erop lijkt...
quote:Ok, ik geloof je wel, maar dan zal er daar dus niet bij de aftiteling de naam Bert Smorenburg staan, he? Nou ja, ik hoop dat het een bestaand nummer is. Ik heb de man van PERU weer gemaild om ons te helpen, hopelijk zit er muziek van hen tussen...
Op zaterdag 8 november 2003 12:00 schreef FreekM het volgende:[..]
Ik weet wel zeker dat dit dat nummer is omdat ik zelf de '21 jaar B&A'-versie van De Plaaggeest heb (die van Arcade). En daar komt dat nummer dan steeds voor als de plaaggeest in beeld is.
quote:maar dat is niet gebruikt in de originele plaaggeest.
Op zaterdag 8 november 2003 12:00 schreef FreekM het volgende:[..]
Ik weet wel zeker dat dit dat nummer is omdat ik zelf de '21 jaar B&A'-versie van De Plaaggeest heb (die van Arcade). En daar komt dat nummer dan steeds voor als de plaaggeest in beeld is.
quote:Voor Piano is dat heel erg welkom!
Op zaterdag 8 november 2003 18:27 schreef BstrdSgr het volgende:
Aangezien veel mensen de muziek van B&A zo leuk vinden vroeg ik me af of er misschien interesse is in de akkoorden van deze nummers, bijvoorbeeld voor als je zelf gitaar/piano speelt.
Suggesties zijn welkom
whahaha ik zie het al voor me, wij met z'n allen: Het B&A achtergrondmuziekorkest
quote:Hahaha: Four Men's Concerto in de ruimste zin van het woord!
Op zondag 9 november 2003 10:38 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Voor Piano is dat heel erg welkom!
Dan vooral de Aad Klaris muziekjes natuurlijk!!whahaha ik zie het al voor me, wij met z'n allen: Het B&A achtergrondmuziekorkest
quote:Hahaha, we bellen 's ochtends vroeg aan bij Aad Klaris en hij opent de deur: begint er een 4 mans orkest zijn eigen liedjes voor hem te spelen
Op zondag 9 november 2003 11:03 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Hahaha: Four Men's Concerto in de ruimste zin van het woord!
Eh De_Maestro, kun je misschien met ons in contact komen over de Tour, bijv via msn?
quote:Maar natuurlijk! Voeg me maar toe: jeroenmaessen8@hotmail.com
Op zondag 9 november 2003 14:09 schreef hinse het volgende:[..]
Hahaha, we bellen 's ochtends vroeg aan bij Aad Klaris en hij opent de deur: begint er een 4 mans orkest zijn eigen liedjes voor hem te spelen
.
Eh De_Maestro, kun je misschien met ons in contact komen over de Tour, bijv via msn?
Maandag - ingestuurde fragmenten (mail) + De reis vol verrassingen laatste deel (deel 5) (veel Vangelis!)
Dinsdag - De Huilende professor band 1/3
Woensdag - De Huildende professor band 2/3 (gedeelte)
Donderdag - De Huildende professor band 2/3 + 3/3 (gedeelte)
En dan hopelijk volgende week weer nieuwe banden !!
Er is nog een hoop te zoeken en te vinden!
Nieuwe onbekende fragmenten
Nieuwe Aad Klaris muziek
Nieuwe boevenmuziek
Nieuwe Baronfragmenten
enkele voorbeelden van scènes
en nog wat
quote:Ik heb weer een nummer gevonden hoor: 'De reis vol verrassingen' (Amerika) Scène waar B&A haaien zien in Sea World' is Clannad - Voyager - van Atlantic Realm.
Op dinsdag 11 november 2003 09:01 schreef djkoelkast het volgende:
Er is weer een update op www.bassieenadriaan.nl !Nieuwe onbekende fragmenten
Nieuwe Aad Klaris muziek
Nieuwe boevenmuziek
Nieuwe Baronfragmentenenkele voorbeelden van scènes
en nog wat
quote:Ik heb weer twee nummers gevonden hoor: 'De reis vol verrassingen' (Amerika) Scène waar B&A haaien zien in Sea World' is Clannad - Voyager - van Atlantic Realm.
Op dinsdag 11 november 2003 09:01 schreef djkoelkast het volgende:
Er is weer een update op www.bassieenadriaan.nl !Nieuwe onbekende fragmenten
Nieuwe Aad Klaris muziek
Nieuwe boevenmuziek
Nieuwe Baronfragmentenenkele voorbeelden van scènes
en nog wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |