quote:Ik mis alleen continents nog geloof ik
Op dinsdag 4 november 2003 11:56 schreef Joostve het volgende:
WOW ik heb Peru binnen en de nummers zijn echt geweldig
ik kan het iedereen aanbevelen
quote:uhm ik zie alleen wit
Op dinsdag 4 november 2003 07:45 schreef djkoelkast het volgende:
Als je alles al een keer gedwonload hebt is het simpel!De stylesheet is zo:
nieuw = wit
al gedownload = geeldata ga ik er niet bijzetten, dat ziet er niet uit.
Ik kijk wel even of er iets anders mogelijk is...
maar in principe moet het contrast geel/wit toch wel opvallan
quote:VET! Dat is het beste woord voor je update, maar nu ben ik in de war. Bij 'mijn opgefokt thema' bij jou aangeduid als 'thema spannend uit de reis vol verassingen' hoor ik nu bij het fragment met de explosie er op het laatste tonen doorheen komen en die sluiten aan bij het andere fragment 'spanning uit de reis vol verrassingen' en bij beide thema's hoor ik het 'diedieduw-geluidje', zou het niet een en hetzelfde nummer zijn? En hoe uitgebreider een nummer is, hoe meer kans er bestaat dat het een bestaand nummer is...
Op maandag 3 november 2003 22:23 schreef djkoelkast het volgende:
www.bassieenadriaan.nlHet resultaat van een avondje werk:
22 nieuwe fragmenten
1x onbekend
2x baron fragment
19x aad klaris muziek
quote:Dat is net het beste nummer, vind ik...
Op dinsdag 4 november 2003 12:19 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Ik mis alleen continents nog geloof ik
(het nummer continents dus)
quote:het nummer Savane is ook erg mooi hoor
Op dinsdag 4 november 2003 21:08 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Dat is net het beste nummer, vind ik...
quote:Ja, ok, dat vind ik ook, maar wel erg eentonig...
Op dinsdag 4 november 2003 21:52 schreef Joostve het volgende:[..]
het nummer Savane is ook erg mooi hoor
Hebben jullie nog een beetje zin in de tour???
quote:TUURLIJK! Ik kijk er al weken naar uit
Op woensdag 5 november 2003 07:47 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nog wat op stapel liggen, alleen daar kwam ik niet meer aan toe gisteren.
Zijn ook weer een paar leuke fragmentjesHebben jullie nog een beetje zin in de tour???
Voor Aad en Bert zal het ook onvergetelijk zijn; zij hebben vast nog nooit zo'n groepje vrolijke die-hard B&A fans meegemaakt .
het wordt een huldedag
quote:Eh, hou maar vast in gedachte dat ik op zaterdag na altijd kan. Als de tour plots in een tentamenweek valt (lijkt me stug) kan ik ook niet (ik kan geen nul incasseren). Voor de rest neem ik gewoon vrij als het doordeweeks valt
Op woensdag 5 november 2003 12:40 schreef djkoelkast het volgende:
jaaaaaa zeker weten!
We moeten maar even een planning maken
wanneer iedereen kan enzo,
dan kan ik Bert vragen en De_Maestro kan Aad vragenhet wordt een huldedag
En de rest? Wanneer kunnen jullie wel/niet?
quote:* De Maestro heeft ook nog zin erin!
Op woensdag 5 november 2003 13:07 schreef hinse het volgende:[..]
Eh, hou maar vast in gedachte dat ik op zaterdag na altijd kan. Als de tour plots in een tentamenweek valt (lijkt me stug) kan ik ook niet (ik kan geen nul incasseren). Voor de rest neem ik gewoon vrij als het doordeweeks valt
.
En de rest? Wanneer kunnen jullie wel/niet?
Zeker nu ik het opgefokte thema spanning uit 'De Reis Vol Verrassingen' helemaal geweldig begin te vinden...
Ik kan het beste in een vakantie/weekend, maar ik ben eventueel bereid ook een normale schooldag ervoor op te offeren, maar liever niet met al m'n examens enzo...
binnenkort even mail/msn uitwisselen?
dan kunnen we het er met zn allen tegelijk over hebben!
quote:Ja het liefst door de weeks, als je weinig uur les hebt ofzo (ik zit toch maar 3 dagen per week op school dus ik kan wel tijd vrij maken). En examens/tentamens gaan zeker weten voor (...hoewel
Op woensdag 5 november 2003 17:10 schreef De_Maestro het volgende:[..]
* De Maestro heeft ook nog zin erin!
Zeker nu ik het opgefokte thema spanning uit 'De Reis Vol Verrassingen' helemaal geweldig begin te vinden...
Ik kan het beste in een vakantie/weekend, maar ik ben eventueel bereid ook een normale schooldag ervoor op te offeren, maar liever niet met al m'n examens enzo...
Enne djkoelkast, uitstekend idee om binnenkort ff contact op te nemen via msn ofzo, dan kunnen we alles ff rustig doornemen
Het gaat fantastisch worden !!!!!!!
quote:Daar ben ik van overtuigd
Op woensdag 5 november 2003 20:58 schreef hinse het volgende:Het gaat fantastisch worden
!!!!!!!
Ik ook een groot fan van Bassie & Adriaan, vindt jullie initiatief tot het uitstippelen van een tour heel origineel ik zou graag meewillen maar helaas past het heel moeilijk in mijn werkschema zit namelijk vaak in t buitenland.
Als jullie een film gaan maken op dv of dvd dan zou ik die graag ook willen hebben.
Ik betaal jullie daar uiteraard ook voor zo kan ik jullie trip ook een beetje sponsoren. Ik hioor qwel wat 't gaat kosten
Ik ben reuze benieuwd hou me op de hoogte op t mailadres
jurjenpolderman51@msn.com Groetjes
(Ik ga vast effe aan de binnenkant van mijn ogen kijken hoe dit eruitziet)
quote:Hey, ik weet niet zeker of iemand van ons gaat filmen, ik dacht dat djkoelkast wel een camera had, maar ik weet het niet zeker
Op donderdag 6 november 2003 05:42 schreef jpolderman het volgende:
Hallo allemaal,Ik ook een groot fan van Bassie & Adriaan, vindt jullie initiatief tot het uitstippelen van een tour heel origineel ik zou graag meewillen maar helaas past het heel moeilijk in mijn werkschema zit namelijk vaak in t buitenland.
Als jullie een film gaan maken op dv of dvd dan zou ik die graag ook willen hebben.
Ik betaal jullie daar uiteraard ook voor zo kan ik jullie trip ook een beetje sponsoren. Ik hioor qwel wat 't gaat kosten
Ik ben reuze benieuwd hou me op de hoogte op t mailadres
jurjenpolderman51@msn.com Groetjes
(Ik ga vast effe aan de binnenkant van mijn ogen kijken hoe dit eruitziet)
quote:Ik hoop dat we mogen filmen en foto's maken, dat geeft een hele meerwaarde, bovendien moeten de mensen die meegaan alles van elkaar (kunnen) krijgen (eventueel tegen vergoeding, maar het beste is gewoon de foto's online te plaatsen ofzo, dan kan iedereen ze gratis downloaden.)
Op donderdag 6 november 2003 09:33 schreef hinse het volgende:[..]
Hey, ik weet niet zeker of iemand van ons gaat filmen, ik dacht dat djkoelkast wel een camera had, maar ik weet het niet zeker
(het hangt er ook af of Bert Smorenburg en Aad Klaris filmen toestaan in hun huis). Nou ja, je hoort er nog wel van
quote:Ja, ik gok dat Bert niet zo moeilijk doet over foto's nemen in zijn studio, maar bij Aad weet je het niet echt: mischien is ie een beetje wantrouwend ofzo, you never know
Op donderdag 6 november 2003 12:17 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Ik hoop dat we mogen filmen en foto's maken, dat geeft een hele meerwaarde, bovendien moeten de mensen die meegaan alles van elkaar (kunnen) krijgen (eventueel tegen vergoeding, maar het beste is gewoon de foto's online te plaatsen ofzo, dan kan iedereen ze gratis downloaden.)
Verder moeten we proberen aan de muziek te kunnen komen, zij het muziek van Klaris of Smorenburg, we moeten alles eraan doen om niet met lege handen weg te gaan.
quote:Mooi zo, en als we niet mogen filmen toch stiekem hun stem opnemen
Op donderdag 6 november 2003 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
fotocamera (dig + evt. analoog)
filmcamera (dig)
stapel minidiscsgaan zeker mee
Theme from The Good, The Bad & the Ugly - 'De reis vol verrassingen' (Amerika) - scènes in het Wilde Westen.
Maar dit klopt toch niet?
Dit is het thema 'Jimmy' ofwel de karaoke versie! toch?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |