quote:Gaan we zeker proberen! Hij stelde het zelf trouwens voor tijdens mijn telefoongesprek met hem. "Ik zou het op een cd'tje kunnen zetten, maar ja, wie koopt zoiets he?" - "Nou, wij natuurlijk!" - "Ja, maar dat is niet genoeg he." Dus ja, we moeten goed praten dan!
Op dinsdag 20 januari 2004 17:35 schreef hinse het volgende:
Ik zat net te denken over die cd van de achtergrond muziek.Stel het wordt een succes, iedereen wil die hebben enzo....dan kan Aad Klaris zelf een dergelijke cd uitbrengen met zijn B&A muziek
. Zo onrealistisch is dat niet, want Aad Klaris weet hoeveel mensen zijn muziek waarderen. Wellicht kunnen wij hem overhalen tijdens de tour
.
quote:wow daar had ik nog niet aan gedacht dat is een geweldig idee, wat zeg ik een geniaal idee
Op dinsdag 20 januari 2004 17:35 schreef hinse het volgende:
Ik zat net te denken over die cd van de achtergrond muziek.Stel het wordt een succes, iedereen wil die hebben enzo....dan kan Aad Klaris zelf een dergelijke cd uitbrengen met zijn B&A muziek
. Zo onrealistisch is dat niet, want Aad Klaris weet hoeveel mensen zijn muziek waarderen. Wellicht kunnen wij hem overhalen tijdens de tour
.
quote:Handtekeningnactie, of berichten uitprinten van Fok!kers die ook die cd willen kopen.
Op dinsdag 20 januari 2004 17:38 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Gaan we zeker proberen! Hij stelde het zelf trouwens voor tijdens mijn telefoongesprek met hem. "Ik zou het op een cd'tje kunnen zetten, maar ja, wie koopt zoiets he?" - "Nou, wij natuurlijk!" - "Ja, maar dat is niet genoeg he." Dus ja, we moeten goed praten dan!
Echt bijzonder grappig nu ik heb gemerkt dat hier een heleboel mensen op zoek zijn naar de B&A Muziek. Ikzelf doe dit ook al maanden, niet wetend dat er hier een heel topic over is. Echt cool. Ikzelf heb inmiddels ook al een kleine database met muziek en info. Kreeg eergisteren een brief van Aad (van Toor) hierin vertelde hij dat ze serieus aan het nadenken waren over een cd met achtergrondmuziek. Ook vertelde hij dat ze eerst waarschijnlijk langere muziekbestanden op de website gingen aanbieden. Deze zouden ook makkelijker te downloaden zijn, gewoon mp3 dus en niet van die quicktime bestanden.
Allemaal nog even afwachten dus.
Tot slot nog even mijn complimenten aan diegenen die hier superdruk mee zijn met al die bestanden vinden. Echt super cool.
Groeten,
Daniël
quote:Heb je al eens gekeken op www.bassieenadriaan.nl en jouw database met die van ons vergeleken?
Op woensdag 21 januari 2004 15:48 schreef Mr_Miyagi het volgende:
Hello Hello,Echt bijzonder grappig nu ik heb gemerkt dat hier een heleboel mensen op zoek zijn naar de B&A Muziek. Ikzelf doe dit ook al maanden, niet wetend dat er hier een heel topic over is. Echt cool. Ikzelf heb inmiddels ook al een kleine database met muziek en info. Kreeg eergisteren een brief van Aad (van Toor) hierin vertelde hij dat ze serieus aan het nadenken waren over een cd met achtergrondmuziek. Ook vertelde hij dat ze eerst waarschijnlijk langere muziekbestanden op de website gingen aanbieden. Deze zouden ook makkelijker te downloaden zijn, gewoon mp3 dus en niet van die quicktime bestanden.
Allemaal nog even afwachten dus.
Tot slot nog even mijn complimenten aan diegenen die hier superdruk mee zijn met al die bestanden vinden. Echt super cool.Groeten,
Daniël
Welkom bij de muziekzoekers overigens
quote:Hallo DJ Koelkast,
Op woensdag 21 januari 2004 15:53 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Heb je al eens gekeken op www.bassieenadriaan.nl en jouw database met die van ons vergeleken?
Wellicht staat er e.e.a. tussen wat je niet kende of heb jij voor ons muziek die wij nog niet kenden.Welkom bij de muziekzoekers overigens
Ik heb inderdaad (inmiddels al weer enige tijd geleden) me erover verbaasd over jullie enorme database, ongelovelijk ! echt fantastisch, mijn complimten. Zelf was ik al maandenlang heel druk geweest met mijn ouwe trouwe videobandjes de muziekjes aant opnemen voor wat samples enzo. Maar goed, ik heb volgens mij nog iets wat niet in jullie database staat. Dit is "Papa Was A Rollin´ Stone" van "The Temptations". Dit is te horen in het geheim van de sleutel, in de scène waarin Adriaan de sleutel opduikt.
Hopelijk heb je er wat aan.
quote:Hey! Hartelijk welkom!
Op woensdag 21 januari 2004 16:08 schreef Mr_Miyagi het volgende:[..]
Hallo DJ Koelkast,
Ik heb inderdaad (inmiddels al weer enige tijd geleden) me erover verbaasd over jullie enorme database, ongelovelijk ! echt fantastisch, mijn complimten. Zelf was ik al maandenlang heel druk geweest met mijn ouwe trouwe videobandjes de muziekjes aant opnemen voor wat samples enzo. Maar goed, ik heb volgens mij nog iets wat niet in jullie database staat. Dit is "Papa Was A Rollin' Stone" van "The Temptations". Dit is te horen in het geheim van de sleutel, in de scène waarin Adriaan de sleutel opduikt.
Hopelijk heb je er wat aan.
Ik ben eens benieuwd wanneer die cd er dan komt, want ik ben erg schieuwnierig... eh... nieuwsgierig!
quote:haha ja idd, ben ik ook. Ze zijn er in ieder geval hard over aant denken. Maar ja, eerst moetie maar weer beetje opknappen enzo.
Op woensdag 21 januari 2004 17:18 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Hey! Hartelijk welkom!
Nieuwe fanatieke zoekers zijn hier altijd welkom. Ik hoop dat we met z'n allen weer wat nummers kunnen vinden en bedankt dat jij weer een titel hebt aangeleverd!
Ik ben eens benieuwd wanneer die cd er dan komt, want ik ben erg schieuwnierig... eh... nieuwsgierig!
quote:* hinse heet Mr_Miyagi welkom in dit topic
Op woensdag 21 januari 2004 17:38 schreef Mr_Miyagi het volgende:[..]
haha ja idd, ben ik ook. Ze zijn er in ieder geval hard over aant denken. Maar ja, eerst moetie maar weer beetje opknappen enzo.
ja, ik vind het echt cool om actief mee te zoeken, jammer dat ik dit niet eerder wist van jullie, maar goed.
Hoop echt dat ik hier een steentje aan kan bijdragen...
Leuk dat we er een fanatiekeling bij hebben inderdaad .
Ik hoop overigens dat die cd niet te snel uitgebracht wordt, anders heeft onze Tour naar Bert Smorenburg een doel minder .
quote:Ja dat vind ik dus ook echt super vet dat jullie dat gaan doen, naar Bert Smorenburg en Aad Klaris. Die Bert Smorenburg is wel relaxt, heb wel eens demonstratie van hem gezien bij een muziekzaak bij mij in Utrecht. Met een beetje mazzel neemt ie je mee zijn studio in. Damn, wilde ik ook wel haha. COoL...;)
Op woensdag 21 januari 2004 19:04 schreef hinse het volgende:[..]
* hinse heet Mr_Miyagi welkom in dit topic
Leuk dat we er een fanatiekeling bij hebben inderdaad
.
Ik hoop overigens dat die cd niet te snel uitgebracht wordt, anders heeft onze Tour naar Bert Smorenburg een doel minder
.
quote:Met een beetje geluk filmen we alles, zodat iedere B&A fan van Fok! ook aan zijn trekken komt
Op woensdag 21 januari 2004 19:08 schreef Mr_Miyagi het volgende:[..]
Ja dat vind ik dus ook echt super vet dat jullie dat gaan doen, naar Bert Smorenburg en Aad Klaris. Die Bert Smorenburg is wel relaxt, heb wel eens demonstratie van hem gezien bij een muziekzaak bij mij in Utrecht. Met een beetje mazzel neemt ie je mee zijn studio in. Damn, wilde ik ook wel haha. COoL...;)
quote:Bij hem krijgen we meer te zien dan de muziek an sich
Op woensdag 21 januari 2004 19:04 schreef hinse het volgende:[..]
* hinse heet Mr_Miyagi welkom in dit topic
Leuk dat we er een fanatiekeling bij hebben inderdaad
.
Ik hoop overigens dat die cd niet te snel uitgebracht wordt, anders heeft onze Tour naar Bert Smorenburg een doel minder
.
quote:Wat was trouwens ook alweer de reden waarom Bas & Aad ruzie hebben gekregen met Aad Klaris ? Heeft wel in de kranten gestaan destijds, maar ben het inmiddels weer beetje vergeten
Op donderdag 22 januari 2004 08:45 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Bij hem krijgen we meer te zien dan de muziek an sich
quote:B&A vonden het slecht dat Aad Klaris overal zijn naam vermeld moest hebben ofzo. Aad Klaris vond op zijn beurt dat hij daar recht op had aangezien hij de muziek schreef
Op donderdag 22 januari 2004 11:49 schreef Mr_Miyagi het volgende:[..]
Wat was trouwens ook alweer de reden waarom Bas & Aad ruzie hebben gekregen met Aad Klaris ? Heeft wel in de kranten gestaan destijds, maar ben het inmiddels weer beetje vergeten
Zoiets toch
Waarschijnlijk (dit is puur giswerk) wilden B&A de series opnieuw uitbrengen voor TV en DVD en de kwalitiet verbeteren, daarbij wilden ze wellicht ook de muziek van Klaris hergebruiken maar daarvoor niet betalen? Dus hebben ze (en dit is wel echt zo: ) via de rechter de banden afgedwongen.
Maar waarschijnlijk door de ruzie niets mee gedaan...????
nou ja..iets dergelijks
quote:Anyway...Conclusie: beetje jammer altijd weer dit soort dingen. Ook jammer dat het wat ruzies betreft altijd zo wordt uitgemolken in de media. Maar goed, wie weet wat de tour nog allemaal kan opleveren.
Op donderdag 22 januari 2004 12:05 schreef djkoelkast het volgende:
Het had iets te maken met geluidsbanden die Klaris nog in zijn bezit had en niet wilde teruggeven want het was tenslotte zijn materiaal.Waarschijnlijk (dit is puur giswerk) wilden B&A de series opnieuw uitbrengen voor TV en DVD en de kwalitiet verbeteren, daarbij wilden ze wellicht ook de muziek van Klaris hergebruiken maar daarvoor niet betalen? Dus hebben ze (en dit is wel echt zo: ) via de rechter de banden afgedwongen.
Maar waarschijnlijk door de ruzie niets mee gedaan...????nou ja..iets dergelijks
quote:Dit is het nummer Spiral van Vangelis. Hieronder een fragement te horen
Op donderdag 22 januari 2004 21:58 schreef Frey het volgende:
Ik ben opzoek naar een muziekje uit bassie en adriaan, dat ik een van de allermooiste vind. Het komt uit de huilende professor en je hoort het als Adriaan onder water zwemt, naar de geheime schuilplaats van de professor. er klinkt dan een prachtige melodie...
quote:dat is hem BIJNA! maar net niet. eerst hoor je deze muziek een tijdje en dan komt de mooie melodie.
Op donderdag 22 januari 2004 22:22 schreef Mr_Miyagi het volgende:[..]
Dit is het nummer Spiral van Vangelis. Hieronder een fragement te horen
http://www.bassieenadriaan.nl/fragmenten/spiral.mp3
nou ik heb het ff bekeken en ik hoor toch echt alleen spiral van vangalis
[Dit bericht is gewijzigd door Joostve op 22-01-2004 22:48]
quote:Misschien moet je het volledige nummer eens opzoeken, na een minuut ofzo klinkt het hele nummer anders; wellicht bedoel je dit.
Op donderdag 22 januari 2004 22:31 schreef Frey het volgende:[..]
dat is hem BIJNA! maar net niet. eerst hoor je deze muziek een tijdje en dan komt de mooie melodie.
quote:Het is wel degelijk Spiral, maar het echte nummer duurt bijna 7 minuten, dus die mooie melodie komt nog
Op donderdag 22 januari 2004 22:31 schreef Frey het volgende:[..]
dat is hem BIJNA! maar net niet. eerst hoor je deze muziek een tijdje en dan komt de mooie melodie.
Hebben jullie het lied die bassie altijd draait in zn WALKMAN
quote:ja, kijk maar bij eindtunes en dan die EXTRA LANG JAZZY, het einde van dat nummer is het liedje op Bassies Walkman.
Op vrijdag 23 januari 2004 11:32 schreef Karimo het volgende:
Dit is echt super! ga straks alles ff downloaden!Hebben jullie het lied die bassie altijd draait in zn WALKMAN
Topic is (eindelijk) bijna vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |