abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14190126
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 16:36 schreef hollandse_drop het volgende:

[..]

geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt
maar ik heb woensdag een afspraak met mijn advocaat, ik hoop dat die met een goed plan komt waarmee we hem echt op een goede manier kunnen naaien

Ik vrees dat er relatief weinig eer aan te behalen valt, meer dan de reguliere afkoopsom, afhankelijk van de tijd dat je indienst bent geweest zit er meestal niet in.
pi_14190474
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:31 schreef drexciya het volgende:

[..]

Ik vrees dat er relatief weinig eer aan te behalen valt, meer dan de reguliere afkoopsom, afhankelijk van de tijd dat je indienst bent geweest zit er meestal niet in.

Alles beter dan niets
________
Blaat
pi_14305424
quote:
geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt
maar ik heb woensdag een afspraak met mijn advocaat, ik hoop dat die met een goed plan komt waarmee we hem echt op een goede manier kunnen naaien
Je kan ook gewoon op zoek gaan naar een nieuwe baan en je ex-werkgever in staat stellen zijn bedrijf weer op poten te zetten. Maargoed veel succes met het 'naaien' van je ex-werkgever, misschien krijg je wel een ontslagpremie van een paar duizend euro!

Kan je met die paar duizend euro mischien eindelijk die CRX kopen, waar je heel je leven van gedroomd hebt en dan hou je gelijk nog wat over om die mooie Ikea lamp te kopen.

De werknemers mentaliteit in Nederland

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')