abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 oktober 2003 @ 11:47:03 #76
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_14075544
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 11:46 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

Idd, op die motor zou ik al helemaal niet stappen. 1 verkeerd besluit en het is gebeurd.

Dat is nou juist de sport eraan. .
pi_14075558
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 11:46 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

Idd, op die motor zou ik al helemaal niet stappen. 1 verkeerd besluit en het is gebeurd.

Zou ik ook nooit doen, veels te fragile op zo'n bike. Wel stoer, dat wel.
pi_14075629
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 11:17 schreef Careca het volgende:
Je had ook gewoon een jointje moeten roken van te voren. Cd'tje mee voor in de auto en gaan met dat ding :-)

Voor de volgende keer alvast succes!

haha, was het maar zo
damn, had ik het gelijk gedaan

ik moet ook binnenkort

Bekijk mij op:
http://fotoboek.fok.nl/user/Clerick
>> Cetnicki pokret Ravne Gore<<
pi_14075777
ik was ook altijd heeeeeeel zenuwachtig. Met lessen al. En het ging ook voor geen meter. Na heeel veel lessen ben ik 2e keer geslaagd.
En nu gaat het rijden gewoon prima. Tis zo'n verschil tussen lessen of gewoon voor jezelf rijden.
pi_14077328
Ik moet om 14:45 afrijden!!
Ik ben nu zwaar zenuwachtig!!
Echt HOPEN dat het goed gaat!

Theorie heb ik trouwens in de 3e keer gehaald!!

ps: Ik moet afrijden in Den Bosch / Vught... dus allemaal ff dimmen als je een rode Golf IV ziet met een L op het dak!!

Proud owner of a '88 Supra 3.0i Turbo
pi_14077437
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 11:01 schreef Fillipe het volgende:
Echt te ernstig voor woorden, ben gewoon alweer voor de 4de keer ! gezakt.
Terwijl het met rijles enorm goed gaat, de instructeur zei ook dat ik hem eigenlijk al de eerste keer had moeten halen. Hij kan me dan ook niets meer bijleren.
Ik verneuk het gewoon altijd op het examen puur door de zenuwen. Het rijden zelf gaat dan ook technisch gezien goed, schakelen en kijken etc gaat allemaal prima.
Maar op het examen rij ik gewoon te voorzichtig, en met rijles rij ik gewoon "normaal".
Mooi klote dus, nu staatsexamen .

Maar goed we blijven hopen.

Ik ben de 4e keer geslaagd door pillen te slikken.
Maar goed, de volgende keer haal je het zoiezo wel volgens mij. Ze nemen nu de tijd voor je.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_14077529
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 13:05 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Ik moet om 14:45 afrijden!!
Ik ben nu zwaar zenuwachtig!!
Echt HOPEN dat het goed gaat!

Theorie heb ik trouwens in de 3e keer gehaald!!

ps: Ik moet afrijden in Den Bosch / Vught... dus allemaal ff dimmen als je een rode Golf IV ziet met een L op het dak!!

Sterkte! Ik zal duimen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_14077750
Thx!!!
Ik ga zo eerst van 13:30 - 14:30 lessen (na Den Bosch rijden) en daarna afrijden!!!

pi_14080801
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 13:25 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Thx!!!
Ik ga zo eerst van 13:30 - 14:30 lessen (na Den Bosch rijden) en daarna afrijden!!!

Laat even weten hoe het gegaan is

Enneh, succes

The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_14081105
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 13:25 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Thx!!!

Ja succes (beetje laat), en laat idd even weten of ik een lotgenoot heb gevonden of niet .
pi_14082239
tja.. geldverspilling.. zo onzeker hoef je nou ook weer niet te zijn

je bakt er gewoon niks van omdat je denkt dat je er niks van kan, geloof ik je zelf ofzo

pi_14082649
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 11:04 schreef Decoy het volgende:
www.watbenjedan.nl
Een verdwaalde Tweaker?
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_14083417
Ben benieuwd of rx7_turbo_II het gehaald heeft !
Unbanned :)
pi_14083664
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 16:56 schreef questionmark het volgende:
Me 2.
  donderdag 23 oktober 2003 @ 17:57:33 #90
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_14084869
Wees niet bang, ik ben pas op de 7e keer geslaagd. Heb ook 1 keer staatsexamen gedaan, en daar was ik ook op gezakt. De eerste 2 of 3 keer was gewoon echt eigen fout. De 4e keer was ik zo zenuwachtig dat ik domme fouten maakte die ik niet had moeten maken. De 5e en 6e keer had ik makkelijk kunnen slagen, ware het niet dat ik een ontzettend beruchte examinator kreeg (beide keren dezelfe) die gewoon echt de pik op me had ofzo.... zelfs mijn rijinstructeur (die er alleen maar aan verdiend) was echt boos dat ik niet slaagde.

De 7e keer reed ik foutloos. Geen op of aanmerkingen. Ik gedroeg me voorbeeldig

De 8e keer..... deed ik examen in de VS, en ook dat heb ik foutloos doorlopen. Maar ja, dat mag ook wel na 7 jaar rij-ervaring natuurlijk

Ik heb nu 2 rijbewijzen, en heb nog nooit schade gehad - behalve dat een of andere halve zool mijn GEPARKEERDE auto hard genoeg aanreed om de voorlamp te verbrijzelen. Gelukkig was het niet mijn auto maar eentje van de zaak

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 23 oktober 2003 @ 18:00:16 #91
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_14084936
quote:
Ikke ook
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_14085040
of hij is nu aan het feesten en is ons vergeten of hij zit op zijn kamer opgesloten te janken dat ie het niet gehaalt heeft .
Hoop voor hem dat ie het gehaald heeft
pi_14087245
Ze zouden standaard elke Nederlander gratis op zijn 18e een rijbewijs moeten geven. Dit rijbewijs moet worden ingeleverd bij een overtreding of aanrijding door eigen schuld.
Ik heb al heel lang mijn rijbewijs, maar pas na 5 keer examen en ik had 0 fout in mijn theorie. Achteraf gezien ben ik alle keren terecht gezakt en heb ik zelfs geboft de laatste keer, maar echt rijden leer je pas als je je rijbewijs hebt.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_14087434
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 11:19 schreef SterkStaaltje het volgende:
Stelling:
Iemand mag het drie keer proberen. Als iemand na ie 3e keer niet geslaagd is moet hij 2 jaar wachten voordat ie zich weer mag inschrijven voor een examen. Het is duidelijk dat iemand die meer dan 3 keer nodig heeft om te slagen niet de beheersing / controle / zekerheid heeft om de openbare weg op te kunnen. En ook zenuwen spelen daar een rol. Wat gebeurt er bijvoorbeeld als jij in een drukke onverwachte situatie komt? Juist, dan schiet je in de stres en dan gebeuren er ongelukken.

Die 2 jaar tijd is dan bedoeld om wat 'volwassener' / zekerder te worden. Ik denk dat het een goed systeem is.

Nee onzin, er zijn zoveel mensen die met lessen prima rijden maar gewoon faalangst hebben. En daarbij zijn die examinatoren ook sukkels die aan het eind van het jaar hun target willen halen. Als ze teveel geslaagden hebben dan geven ze een rede zoals je kijkt niet goed in je spiegels.
pi_14087464
gewoon doen alsof ut een rijles is
pi_14087500
Volgende keer beter .
pi_14088431
quote:
Ik denk dat hij hier dan al lang gepost had...
Maar wie weet
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_14088531
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 19:54 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Nee onzin, er zijn zoveel mensen die met lessen prima rijden maar gewoon faalangst hebben. En daarbij zijn die examinatoren ook sukkels die aan het eind van het jaar hun target willen halen. Als ze teveel geslaagden hebben dan geven ze een rede zoals je kijkt niet goed in je spiegels.

Yeah right, niet dus he.
Als jij goed genoeg rijdt, slaag je gewoon, klaar.
Anders zou het niet zo kunnen zijn dat de ene rijschool een veel hoger slagingspercentage heeft dan de andere rijschool.
Natuurlijk zitten er strengere en minder strengere examinatoren tussen, maar als je goed rijdt dan slaag je gewoon 99 van de 100 keer.
En kijken is het allerbelangrijkste bij autorijden, dus ik vind het niet gek dat veel mensen daar op zakken.
pi_14092006
Thx voor jullie steun en interesse, maar idd... gezakt
De examinator trapte precies gelijk met mij de rem in en hij zag dat als "uiterst noodzakelijke ingreep"

Jammer maar helaas!!
Volgende keer beter!!

Ik geef de hoop niet op!!
Nu weet ik tenminste hoe zo'n examen er aan toe gaat!
Dus daar hoef ik niet meer zenuwachtig voor te zijn!!

Maar goed mannen (en vrouwen )... ik ga pitten, want ik moet morgen om 5:40 op!!
Toedels!!!!

pi_14093484
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:32 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Thx voor jullie steun en interesse, maar idd... gezakt
De examinator trapte precies gelijk met mij de rem in en hij zag dat als "uiterst noodzakelijke ingreep"
Nah, das kut zeg! ik hoop dat et mij wat beter af zal gaan, onder het mom van volgende keer beter duimen we weer voor je..
Unbanned :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')