quote:Dat is nou juist de sport eraan.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:46 schreef SterkStaaltje het volgende:[..]
Idd, op die motor zou ik al helemaal niet stappen. 1 verkeerd besluit en het is gebeurd.
quote:Zou ik ook nooit doen, veels te fragile op zo'n bike. Wel stoer, dat wel.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:46 schreef SterkStaaltje het volgende:[..]
Idd, op die motor zou ik al helemaal niet stappen. 1 verkeerd besluit en het is gebeurd.
quote:haha, was het maar zo
Op donderdag 23 oktober 2003 11:17 schreef Careca het volgende:
Je had ook gewoon een jointje moeten roken van te voren. Cd'tje mee voor in de auto en gaan met dat ding :-)Voor de volgende keer alvast succes!
ik moet ook binnenkort
Theorie heb ik trouwens in de 3e keer gehaald!!
![]()
ps: Ik moet afrijden in Den Bosch / Vught... dus allemaal ff dimmen als je een rode Golf IV ziet met een L op het dak!!
quote:Ik ben de 4e keer geslaagd door pillen te slikken.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:01 schreef Fillipe het volgende:
Echt te ernstig voor woorden, ben gewoon alweer voor de 4de keer ! gezakt.
Terwijl het met rijles enorm goed gaat, de instructeur zei ook dat ik hem eigenlijk al de eerste keer had moeten halen. Hij kan me dan ook niets meer bijleren.
Ik verneuk het gewoon altijd op het examen puur door de zenuwen. Het rijden zelf gaat dan ook technisch gezien goed, schakelen en kijken etc gaat allemaal prima.
Maar op het examen rij ik gewoon te voorzichtig, en met rijles rij ik gewoon "normaal".
Mooi klote dus, nu staatsexamen.
Maar goed we blijven hopen.
quote:Sterkte! Ik zal duimen.
Op donderdag 23 oktober 2003 13:05 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Ik moet om 14:45 afrijden!!
Ik ben nu zwaar zenuwachtig!!
Echt HOPEN dat het goed gaat!Theorie heb ik trouwens in de 3e keer gehaald!!
![]()
ps: Ik moet afrijden in Den Bosch / Vught... dus allemaal ff dimmen als je een rode Golf IV ziet met een L op het dak!!
quote:Laat even weten hoe het gegaan is
Op donderdag 23 oktober 2003 13:25 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Thx!!!
Ik ga zo eerst van 13:30 - 14:30 lessen (na Den Bosch rijden) en daarna afrijden!!!
Enneh, succes
quote:Ja succes (beetje laat), en laat idd even weten of ik een lotgenoot heb gevonden of niet
Op donderdag 23 oktober 2003 13:25 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Thx!!!
Ik ga zo eerst van 13:30 - 14:30 lessen (na Den Bosch rijden) en daarna afrijden!!!
je bakt er gewoon niks van omdat je denkt dat je er niks van kan, geloof ik je zelf ofzo
quote:Een verdwaalde Tweaker?
Op donderdag 23 oktober 2003 11:04 schreef Decoy het volgende:
www.watbenjedan.nl
quote:Me 2.
Op donderdag 23 oktober 2003 16:56 schreef questionmark het volgende:
Ben benieuwd of rx7_turbo_II het gehaald heeft!
De 7e keer reed ik foutloos. Geen op of aanmerkingen. Ik gedroeg me voorbeeldig ![]()
De 8e keer..... deed ik examen in de VS, en ook dat heb ik foutloos doorlopen. Maar ja, dat mag ook wel na 7 jaar rij-ervaring natuurlijk ![]()
Ik heb nu 2 rijbewijzen, en heb nog nooit schade gehad - behalve dat een of andere halve zool mijn GEPARKEERDE auto hard genoeg aanreed om de voorlamp te verbrijzelen. Gelukkig was het niet mijn auto maar eentje van de zaak
quote:Ikke ook
quote:Nee onzin, er zijn zoveel mensen die met lessen prima rijden maar gewoon faalangst hebben. En daarbij zijn die examinatoren ook sukkels die aan het eind van het jaar hun target willen halen. Als ze teveel geslaagden hebben dan geven ze een rede zoals je kijkt niet goed in je spiegels.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:19 schreef SterkStaaltje het volgende:
Stelling:
Iemand mag het drie keer proberen. Als iemand na ie 3e keer niet geslaagd is moet hij 2 jaar wachten voordat ie zich weer mag inschrijven voor een examen. Het is duidelijk dat iemand die meer dan 3 keer nodig heeft om te slagen niet de beheersing / controle / zekerheid heeft om de openbare weg op te kunnen. En ook zenuwen spelen daar een rol. Wat gebeurt er bijvoorbeeld als jij in een drukke onverwachte situatie komt? Juist, dan schiet je in de stres en dan gebeuren er ongelukken.Die 2 jaar tijd is dan bedoeld om wat 'volwassener' / zekerder te worden. Ik denk dat het een goed systeem is.
quote:Ik denk dat hij hier dan al lang gepost had...
quote:Yeah right, niet dus he.
Op donderdag 23 oktober 2003 19:54 schreef BaraCuda het volgende:[..]
Nee onzin, er zijn zoveel mensen die met lessen prima rijden maar gewoon faalangst hebben. En daarbij zijn die examinatoren ook sukkels die aan het eind van het jaar hun target willen halen. Als ze teveel geslaagden hebben dan geven ze een rede zoals je kijkt niet goed in je spiegels.
Jammer maar helaas!!
Volgende keer beter!! ![]()
Ik geef de hoop niet op!!
Nu weet ik tenminste hoe zo'n examen er aan toe gaat!
Dus daar hoef ik niet meer zenuwachtig voor te zijn!!
Maar goed mannen (en vrouwen
)... ik ga pitten, want ik moet morgen om 5:40 op!! ![]()
Toedels!!!! ![]()
quote:Nah, das kut zeg! ik hoop dat et mij wat beter af zal gaan, onder het mom van volgende keer beter duimen we weer voor je..
Op donderdag 23 oktober 2003 22:32 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Thx voor jullie steun en interesse, maar idd... gezakt
De examinator trapte precies gelijk met mij de rem in en hij zag dat als "uiterst noodzakelijke ingreep"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |