abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14069678
Een nieuwe track in de lijn van Five in Four maar dan anders. Waarschijnlijk ga ik een album in deze stijl maken.

Het is btw een ietwat spacey track geworden in een 15/16 notatie met een station als inspiratiebron (hmm.. dat rijmt)

Tracknaam: At the Station
Stijl: Downtempo / Electronica
Speelduur: 4:13
Grootte: 4.07 MB

[Dit bericht is gewijzigd door Beathoven op 23-10-2003 01:11]

donderdag 23 oktober 2003 @ 00:52:33 #2
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_14069891
Geen tags, beste Beathoven.
pi_14070213
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 00:52 schreef Summoner het volgende:
Geen tags, beste Beathoven.
subtiel opgelost summoner
  donderdag 23 oktober 2003 @ 01:11:06 #4
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_14070256
Ter compensatie luister ik je nieuwe track straks wel even.
pi_14076023
Leuke track geworden, het klinkt wel lekker vreemd met die 'rare' maatsoort. Synths hadden van mij iets meer op de voorgrond gemogen, tov de percussie, maar verder erg gaaf.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_14078439
Mooi hoor, ik was al zeer te spreken over die andere van je. Deze is wat rustiger en werkt best kalmerend. Echt knap, dat album koop ik wel als het er komt.
pi_14078838
quote:
Leuke track geworden, het klinkt wel lekker vreemd met die 'rare' maatsoort. Synths hadden van mij iets meer op de voorgrond gemogen, tov de percussie, maar verder erg gaaf.
dank je
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 13:51 schreef Seborik het volgende:
Mooi hoor, ik was al zeer te spreken over die andere van je. Deze is wat rustiger en werkt best kalmerend. Echt knap, dat album koop ik wel als het er komt.
Kopen hoeft nou ook weer niet.. ik laat je het wel ff weten als het zover is.

Voor een goed album zal de boel ook nog wel ff fijngestemd moeten worden. Ik zou 'm ook nog wel ff perfect willen afmixen maar daar heb ik hier de juiste apparatuur niet voor (monitoren e.d.).

[Dit bericht is gewijzigd door Beathoven op 23-10-2003 14:07]

pi_14078861
Hoe lang ben je nu met deze track bezig geweest?
pi_14079079
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:05 schreef Seborik het volgende:
Hoe lang ben je nu met deze track bezig geweest?
Misschien zo'n 5 a 6 uur of iets minder verspreid over een aantal weken. Ik heb dat niet echt bijgehouden.. werk ook vaak aan meerdere nummers tegelijk (voor de afwisseling)
pi_14184323
kleine update

M'n nummer is te horen geweest in de laatste live uitzending van Mixdown 911. Dit station is gevestigd in Nashville en zend daar uit op 91.1 FM. Ze draaien vooral downtempo.. dus ambient drum 'n bass, lounge, electronica en alles wat er in de buurt komt.

quote:
In August '98, The Mixdown began airing music created with computer mixing software on WRVU 91.1FM (located on the campus of Vanderbilt University in Nashville,Tennessee) and has evolved into a showcase for the latest in experimental and undeground electronic music from around the globe.

Hosted by DJ B, this 2 hour radio show currently airs Sundays from 10am-12 noon US Central time and reaches a broadcast area of over 1 million people in Nashville and surrounding areas thanks to a 10,000 watt transmitter.

Het fragment heb ik er ff slordig uitgeknipt.. op een of 't andere manier weten ze daar niet hoe ze beathoven uit moeten spreken (want hij gaat beat voor je uitspellen ). Verwarring met beethoven lijkt me sterk (batehoven)

Fragment Beathoven - At the Station

en om de hele radio uitzending te beluisteren (zeer de moeite waard als je van laidback-electronica houdt). Duurt iets meer dan 2 uren

klik hier

maandag 27 oktober 2003 @ 22:37:36 #11
12221 Tijn