quote:ze hebben ongelijk...
Op donderdag 23 oktober 2003 09:52 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Geef ze eens ongelijk?

Als ik in de schoenen stond van Celta zou ik ook vinden dat de scheids partijdig was, zo komt dat op hun over.
Als het omgedraaid geweest was, weet ik zeker dat het merendeel van de ajacieden hier ook gezegd zouden hebben dat de scheids partijdig was!
Mijn persoonlijke mening is in de opmerking van net buiten beschouwing gelaten!

quote:Daar ben ik t wel mee eens. Maar t is wel zonde van de centen, je hebt er n.l. helemaal niks aan en ik neem aan dat er nog een flinke bon van de UEFA richting vigo gaat.
Op donderdag 23 oktober 2003 10:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Als ik in de schoenen stond van Celta zou ik ook vinden dat de scheids partijdig was, zo komt dat op hun over.

quote:Ik vond het verdacht veel lijken op de situatie met Kezman tegen Den Haag. Dat was dus blijkbaar ook diep donker rood
Op donderdag 23 oktober 2003 10:00 schreef DIJK het volgende:
Alleen Sonck had eraf moeten gaan, die overtreding was gewoon diep donker rood. Je kon duidelijk zien dat t nogal express was omdat hij nog doorhaalde met z'n arm (Je weet het precies als je zo met je elleboog zo'n speler raakt, dan ga je niet nog eens doorhalen.Ow had ik de ajaxfans al gefeliciteerd.. Niet?! nou dan bij deze. T mag gezegd worden, een goede club wint ook zijn slechte wedstrijden.
En bedankt ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 23-10-2003 10:31]

quote:Partijdig, ok, maar zodra je over omkoperij begint te mauwen beledig je mijn club en dan vind ik je gewoon een big fat sore loser.
Op donderdag 23 oktober 2003 10:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Kijk weet je wat ik gewoon bedoel.Als ik in de schoenen stond van Celta zou ik ook vinden dat de scheids partijdig was, zo komt dat op hun over.
Als het omgedraaid geweest was, weet ik zeker dat het merendeel van de ajacieden hier ook gezegd zouden hebben dat de scheids partijdig was!
Mijn persoonlijke mening is in de opmerking van net buiten beschouwing gelaten!

quote:Weet je waar ik nu toch wel benieuwd naar ben?
Op donderdag 23 oktober 2003 00:59 schreef MaStar het volgende:
Ben net terug...heb toch in de 2e helft vaak in spanning gezeten door een lekkere verdediging....
Maarja..goede weg richting 2e ronde!
Hoe was het op de 26e rij van 415? En hoe waren de Spanjaarden? En en en en....
Hoe was het uitzicht? 

quote:Vond het wel een verschil hoor, maar beide zeker donker rood!
Op donderdag 23 oktober 2003 10:28 schreef twi het volgende:Ik vond het verdacht veel lijken op de situatie met Kezman tegen Den Haag. Dat was dus blijkbaar ook diep donker rood
Ik dacht echt dat die Celta gast dood was ofzo! 

quote:Als ik eerlijk ben zag ik na het bestuderen van de beelden eigenlijk niet precies wáárom die gast nou knock-out ging. Ik zei ook al "Je zal het net zien, valt 'ie gewoon dood neer!", maar ondanks dat Sonck inderdaad rood verdiende, vond ik het nou niet echt een actie om knock-out bij te gaan. Ik heb ze erger gezien bij z'n Zweedse buurman, om het zo maar te zeggen
Op donderdag 23 oktober 2003 10:35 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Vond het wel een verschil hoor, maar beide zeker donker rood!
Ik dacht echt dat die Celta gast dood was ofzo!

quote:Ik vond daar toch nog wel wat verschil. Dat vond ik gewoon rood. Teveel met de armen wapperen. Domme actie. Bij deze van sonck kreeg ik toch echt het gevoel dat hij bewust vol met de elleboog erin ging en daarna ook nog z'n arm even strekte om nog een tik uit te delen.
Op donderdag 23 oktober 2003 10:28 schreef twi het volgende:[..]
Ik vond het verdacht veel lijken op de situatie met Kezman tegen Den Haag. Dat was dus blijkbaar ook diep donker rood
quote:Tja dat valt toch nauwelijks te voorspellen, tis net ff op de verkeerde plek denk ik. Misschien kreeg ie em op de slaap ofzo. Ik vond t een domme actie van de doc om em door te laten spelen trouwens. Voor hetzelfde geld heeft ie een pittige hersenschudding.
Op donderdag 23 oktober 2003 10:39 schreef twi het volgende:
vond ik het nou niet echt een actie om knock-out bij te gaan. Ik heb ze erger gezien bij z'n Zweedse buurman, om het zo maar te zeggen
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 23-10-2003 10:45]

quote:Als je iemand goed raakt, het hoeft niet eens hard te zijn, kan je tegenstander al gauw sterretjes zien!
Op donderdag 23 oktober 2003 10:39 schreef twi het volgende:Als ik eerlijk ben zag ik na het bestuderen van de beelden eigenlijk niet precies wáárom die gast nou knock-out ging. Ik zei ook al "Je zal het net zien, valt 'ie gewoon dood neer!", maar ondanks dat Sonck inderdaad rood verdiende, vond ik het nou niet echt een actie om knock-out bij te gaan. Ik heb ze erger gezien bij z'n Zweedse buurman, om het zo maar te zeggen

Voor de rest een spannende wedstrijd, ondanks maar 10 minuten echt goed voetbal.
Gefeliciteerd Ajax-fans. 
.

quote:
addition we are gotten upset with the two to us referee because penaltis did not toot clarísimos. With these arbitrations soccer leaves harmed "....
they marked golazo and the referee favored to them blatantly.
...
with one night tremendously unfortunate of the German referee, Markus Merck, who left without indicating two clear penaltis that he respectively committed the defense of the Ajax on Milosevic and Jesuli. And that that before the beginning of the party the UEFA gave a prize to him... of what it would be?
....
The second, the one of Jesuli was of scandal. To the 60 minutes, with the 1-0 already in the marker, Jesuli it stepped on the area with class and was demolished with as much clearness that when seeing that the referee did not decree penalti, the célticos lay down literally upon him. The men of so large Lotina were not believed to it error.
...
On the played controversy, the céltico said that she was "very fast", although it described it as "clear penalti". "I feel that they sweep to me and I cannot follow with the play. I believe that he has been clarísimo and I do not understand as linier nor the referee has not seen anything. It also seems to me strange because the one of milosevic due clarísimo. It is not necessary to explain much more ", added
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 23-10-2003 10:56]

quote:Neem maar van mij aan van wel, als je er zo ingaat weet je precies wat je doet. Wel enigzins begrijpelijk trouwens hoor, die spanjaarden zijn geen lieverdjes dus daar wordt je al opgefokt van en daarnaast zat ie ook niet zo goed in de wedstrijd.
Op donderdag 23 oktober 2003 10:49 schreef sweek het volgende:
Ik heb de beelden nog niet zo vaak gezien, dus ik kan echt niet zeggen of het expres een elleboog was van Sonck of niet... ik kan het me eigenlijk bijna niet voorstellen van wel.

quote:ROFL
Op donderdag 23 oktober 2003 10:49 schreef twi het volgende:
Hebben jullie de site van Celta al gelezen met die Altavista Babelfish translation? Je komt gewoon niet meer bij
[..]
Je moet ze nageven ze zitten wel goed in hun rol 

35 minuten met bezwete handen, nagelbijtend, schreeuwend, springend voetbal kijken en dan ook nog winnen!
wat kan voetbal toch mooi zijn 

quote:Ik zou haast weer een bepaald plaatje van een bepaald karaktertje met een bepaalde eierschil op het hoofd plaatsen
Op donderdag 23 oktober 2003 10:53 schreef DIJK het volgende:[..]
ROFL
Je moet ze nageven ze zitten wel goed in hun rol

quote:Trainer Celta met Calimero eierdopje!
Op donderdag 23 oktober 2003 10:57 schreef twi het volgende:Ik zou haast weer een bepaald plaatje van een bepaald karaktertje met een bepaalde eierschil op het hoofd plaatsen

quote:Had die Spanjaard hoger gesprongen dan had nooit iemand het over een rode kaart gehad denk ik...
Op donderdag 23 oktober 2003 10:52 schreef DIJK het volgende:[..]
Neem maar van mij aan van wel, als je er zo ingaat weet je precies wat je doet. Wel enigzins begrijpelijk trouwens hoor, die spanjaarden zijn geen lieverdjes dus daar wordt je al opgefokt van en daarnaast zat ie ook niet zo goed in de wedstrijd.

quote:had
Op donderdag 23 oktober 2003 11:01 schreef sweek het volgende:[..]
Had die Spanjaard hoger gesprongen dan had nooit iemand het over een rode kaart gehad denk ik...
Had Sonck z'n arm niet uitgestoken had het ook nooit een rode kaart kunnen zijn 

[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 23-10-2003 11:06]

quote:Doet de UEFA overigens aan achteraf schorsen?
Op donderdag 23 oktober 2003 11:02 schreef twi het volgende:Had Sonck z'n arm niet uitgestoken had het ook nooit een rode kaart kunnen zijn

quote:Ja, is ook gebeurd met een Celta speler
Op donderdag 23 oktober 2003 11:05 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Doet de UEFA overigens aan achteraf schorsen?

quote:Zou best kunnen. Had liever gezien dat Sonck geel had gekregen, dan had er weinig te schorsen geweest. Zeg maar à la Bosvelt vorig jaar bij Feyenoord - Ajax. Aan de andere kant denk ik niet dat de UEFA daarmee begint, want dan moeten ze zo ontzettend veel wedstrijden overzien en achteraf beoordelen dat het teveel geld kost.
En de UEFA kennende als het om geld gaat... 

quote:ik dacht eigenlijk van niet, maar lees hier dat een Celta speler er dus last van had.
[Dit bericht is gewijzigd door ChAoZ op 23-10-2003 11:14]
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |