quote:Wablief??
Op donderdag 23 oktober 2003 12:21 schreef BAZZA het volgende:
Die arme derde rangs Japanner
quote:Whatcha gonna do...
Op donderdag 23 oktober 2003 12:14 schreef schatje het volgende:[..]
Bad boys, bad boys...
quote:Die Jap, je weet wel die ene
Op donderdag 23 oktober 2003 13:14 schreef schatje het volgende:
Wablief??
quote:Jaap Jongbloed, ben je in de war met hem??
Op donderdag 23 oktober 2003 13:38 schreef BAZZA het volgende:[..]
Die Jap, je weet wel die ene
Is toch echt een Nederlander hoor.
quote:Hoe kom je nou weer op die inmiddels grijze Tros ridder?
Op donderdag 23 oktober 2003 13:40 schreef schatje het volgende:
Jaap Jongbloed, ben je in de war met hem??Is toch echt een Nederlander hoor.
Beschamend vind ik dat als Nederlander? Ze zeggen wel eens die buitenlanders zitten alleen maar te schelden en hard te praten. Nou wij Nederlanders kunnen ook wat van.
42, Sambal Bai, chinazen, vuile spleetoog......
Gaan jullie ook zulke opmerkingen maken over de Heftrucker die naar een uitzendbureau moet, wanneer die Chinees echt whiplash of hersensbeschadiging heeft opgelopen en nooit meer aan de slag kan. Wie zegt dat hij dit heeft verdiend. Hij was natuurlijk niet goed bezig, maar dit soort geweld moet je proberen te voorkomen.
Heftrucker: Wat ga je tegen de mensen van de uitzendbureau zeggen als ze om de reden van ontslag vragen?
Reden: Die kut chinees irriteerde me een lange tijd met zijn opmerkingen en de baas deed niks, dus heb ik het maar zelf opgelost met geweld en nu zit ik hier. De politie was ook aanwezig.
Uitzendbureau: Nou meneer dat is genoteerd...We bellen u wel als er werk is.....
Heftrucker, je bent echt heel slim bezig.
P.s. Had je ook de held uitgehangen als het een neger, marokkaan of turk was die jouw irriteerde?
quote:hij heeft eigenlijk wel eem beetje gelijk, die turken, marokkanen en negers zijn meestal wat dreigender dan een chinees, die 3 genoemden halen dan vaak hun vrienden erbij en rammen je in elkaar.
Op zaterdag 25 oktober 2003 16:28 schreef Dutchies het volgende:
Wat een gelul is dit? Ik weet niet wat ik las na het verhaal van die heftrucker.Beschamend vind ik dat als Nederlander? Ze zeggen wel eens die buitenlanders zitten alleen maar te schelden en hard te praten. Nou wij Nederlanders kunnen ook wat van.
42, Sambal Bai, chinazen, vuile spleetoog......
Gaan jullie ook zulke opmerkingen maken over de Heftrucker die naar een uitzendbureau moet, wanneer die Chinees echt whiplash of hersensbeschadiging heeft opgelopen en nooit meer aan de slag kan. Wie zegt dat hij dit heeft verdiend. Hij was natuurlijk niet goed bezig, maar dit soort geweld moet je proberen te voorkomen.
Heftrucker: Wat ga je tegen de mensen van de uitzendbureau zeggen als ze om de reden van ontslag vragen?
Reden: Die kut chinees irriteerde me een lange tijd met zijn opmerkingen en de baas deed niks, dus heb ik het maar zelf opgelost met geweld en nu zit ik hier. De politie was ook aanwezig.
Uitzendbureau: Nou meneer dat is genoteerd...We bellen u wel als er werk is.....
Heftrucker, je bent echt heel slim bezig.
P.s. Had je ook de held uitgehangen als het een neger, marokkaan of turk was die jouw irriteerde?
quote:Dan doen vooral Marokkanen.
Op zondag 26 oktober 2003 00:56 schreef peavey het volgende:
hij heeft eigenlijk wel eem beetje gelijk, die turken, marokkanen en negers zijn meestal wat dreigender dan een chinees, die 3 genoemden halen dan vaak hun vrienden erbij en rammen je in elkaar.
quote:Vandaag is voor het eerst dat je niet stoned achter je computer zit nietwaar?
Op maandag 27 oktober 2003 20:49 schreef Conflict het volgende:
Vandaag hebben ze me gebeld voor ander werk
quote:Ik ben wel stoned.
Op maandag 27 oktober 2003 20:53 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Vandaag is voor het eerst dat je niet stoned achter je computer zit nietwaar?
quote:Nee dat ben ik
Op maandag 27 oktober 2003 20:53 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Vandaag is voor het eerst dat je niet stoned achter je computer zit nietwaar?
Gaan we met z,n alle die chinees kapot slaan
heb je misschien achter zijn rug over hem geroddeld enzo...
quote:huh, was jij een tijd geleden niet gestopt?
Op maandag 27 oktober 2003 20:56 schreef Conflict het volgende:Ik ben wel stoned.
quote:klopt, was.
Op dinsdag 28 oktober 2003 01:18 schreef Vision het volgende:[..]
huh, was jij een tijd geleden niet gestopt?
quote:Populisme.
Op dinsdag 28 oktober 2003 01:37 schreef Marijnissen het volgende:
racisme
Hij had jou al lang een whiplash kunnen rijden, dus ik kan me wel voorstellen wat er in jouw hoofd omgaat, mits je zelf een beetje normaal ben.
Maar ik vrees dat je weinig steun zal krijgen...sterkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |