quote:Ik weet precies wat je bedoelt, alleen ik kan het expres
Op woensdag 22 oktober 2003 19:51 schreef Henk-E het volgende:
-knip-
quote:hehe
Op woensdag 22 oktober 2003 19:52 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
misschien komt het door je avatarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ja die heb ik ook, dat zijn volgens mij kleine krasjes op je hoornvlies van je oog ofzo, of dingen in de vloeistof op je oog. Geen idee tbh
Op donderdag 23 oktober 2003 18:26 schreef Henk-E het volgende:[..]
Ja die heb ik ook , dan probeer je ze te volgen, maar ze gaan altijd sneller!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Dit zijn de zg. 'Mouches Volantes', zie dit topic
Op donderdag 23 oktober 2003 18:12 schreef milagro het volgende:
vermoeidheid?als ik moe ben, zie ik allerlei "krasjes" over mijn beeld zweven, van links naar rechts en terug, en omhoog en omlaag
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Heb je dit dan constant of met soms?
Op donderdag 23 oktober 2003 19:35 schreef the_black het volgende:
Heb ik ook ja. Altijd al gehad.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik merk het zelf al niet meer.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(overdag toch niet Als ja 's nachts naar je klokradio kijkt wel natuurlijkJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zie je die lichtjes heen en weer gaan, scaryJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dokter had me verteld dat ze daar nx aan konden doen.
quote:ik ook.
Op woensdag 22 oktober 2003 19:52 schreef korenwolf het volgende:
Ja, heb ik ook wel eens ... erg maf gevoel.
quote:Heb je dit dan constant of met soms?
Op donderdag 23 oktober 2003 19:35 schreef the_black het volgende:
Heb ik ook ja. Altijd al gehad.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik merk het zelf al niet meer.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(overdag toch niet Als ja 's nachts naar je klokradio kijkt wel natuurlijkJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zie je die lichtjes heen en weer gaan, scaryJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dokter had me verteld dat ze daar nx aan konden doen.
quote:Die zg mouches volantes die zijn er altijd. Dat zijn celletjes ofzo die in het glasvocht van je oog zweven. Veel mensen hebben ze en ze zitten er dus altijd. Maar je ziet ze niet altijd. Vaak als het erg licht is of als je naar iets lichts kijkt ofzo.
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:30 schreef Henk-E het volgende:[..]
Heb je dit dan constant of met soms?
Op zich zijn ze niet schadelijk, maar als je er ineens een boel krijgt dan is het iets om toch even naar te laten kijken...
Maar dit heeft niks meer te maken met waar dit topic over gaat volgens mij...
quote:kan ik ook
Op woensdag 22 oktober 2003 19:59 schreef pfaf het volgende:[..]
sorry
ik heb geen idee, mijn broertje kan wel opzettelijk zijn ogen horinzontaal laten trillen ( heeel snel)
ik accepteer de cookies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop