abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14058136
Een Black Metal band van Duitse bodem. Het blijft een beetje een obscure band, met duitse, extreme teksten en melodieuze muziek. Love it, or hate it.

De muziek is zeer melodieus, en wie rare bands wil beluisteren moet ook zeker Eisregen eens proberen.

Uitgebracht:
Promo '96
Das ende des wegens.
Fleischhaus.
Zerfall.
Krebskolonie.
Fleischfestival.
Leichenlager.
Farbenfinsternis.

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  woensdag 22 oktober 2003 @ 17:57:54 #2
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_14058314
Haha, ik had niet verwacht hier een Eisregen topic tegen te komen!
quote:
Krebskolonie.
Fleischfestival.
Deze twee heb ik, op één cd staan. Vooral die vreemde electro/industrial remixes zijn leuk.
pi_14058382
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 17:57 schreef Summoner het volgende:
Haha, ik had niet verwacht hier een Eisregen topic tegen te komen!
[..]

Deze twee heb ik, op één cd staan. Vooral die vreemde electro/industrial remixes zijn leuk.

Ja, ook die deprimerende viool is geweldig. Laat staan de vocalen.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_14058691
het grote gros van de fans zijn echt idioten!

vorig jaar op wacken zou Eisregen *NA* MOB Rules komen! MOB trad echter een uur later op dan dat op het orgionele programboekje vermeld was... Eisregen zou dus ook een uur later komen... wat doen die vervloekte ''eisregen-fans''? tijdens het hele MOB optreden zaten ze de hele tijd eisregen te brullen, en agressief te doen tegen MOB... gelukkig trok MOB er niks van aan, dus het optreden was echt goed, maar die paar fans...

woensdag 22 oktober 2003 @ 18:18:08 #5
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_14058751
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 18:15 schreef blessed19 het volgende:
gelukkig trok MOB er niks van aan, dus het optreden was echt goed, maar die paar fans...
Ja, en daardoor krijgt zo'n band weer een slechte naam.
pi_14059644
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 18:18 schreef Summoner het volgende:

[..]

Ja, en daardoor krijgt zo'n band weer een slechte naam.

ikke had het alleen maar over de fans op wacken, hoor =-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')