abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14373368
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 19:42 schreef dagizmo het volgende:
Hmm, nagrondig onderzoek toch maar vna de koop afgezien!!!

Want.....KPN is gemachtigd om je nummer op te heffen(dat nummer wat je invult bij je pers. gegevens).

Waar heb je dit gelezen? Waarschijnlijk wordt hiermee het nummer van je abonnement dat je gaat aansluiten bij kpn bedoeld. Heeft te maken met de toewijzing van nummers bij het aansluiten van je abonnement.

Bij Mupke heeft gsmstunter denk ik een fout gemaakt dat ze de een nummerportering hebben doorgegeven aan kpn. Lijkt me vrij sterk dat kpn uit zichzelf een portering gaat aanvragen.

pi_14374337
Ja, ik hoop dat je gelijk hebt, en ik denk het ook. Want bij nummerportering moet je ook een kopie van je laatste factuur meesturen, en dat hebben ze van mij niet gekregen. Ik vind het alleen eng omdat ik geen contact krijg met gsmstunter en de 11de nogal dichtbij is. Het zal allemaal wel goedkomen.
pi_14457563
Even een kleine update. Vanmorgen werd ik opgebeld door gsmstunter dat ze inderdaad een fout hadden gemaakt, en dat ze alles hadden geannuleerd. Nu moet ik het toestel terugsturen. Morgen ga ik nog eens bellen en kijken of ik het kan regelen of ik het toestel toch kan houden, omdat zij degenen waren die een fout hebben gemaakt.

Groetjes!

pi_14457642
heb em nu ook binnen

* n0.G3n is alleen nog benieuwd of ie nou écht simlockvrij is, want de doos doet anders vermoeden

DNA is an abbreviation for deoxyribonucleicantidisestablishmentarianism, a complex string of syllables.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')