abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14226942
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 16:55 schreef onderdekoffer het volgende:
Woeiiiii http://www.gsmstunter.nl/ActieKPNAllround1SiemensM55.html
de prijs van de M55 bij de GSMstunter is verhoogd naar 75 euro
gelukkig heb ik hem goedkoop

Transparant logo is te vinden op: http://club-s55.tk/

Ik had overigens alles ook eens uitgeprint, alhoewel iedereen teksten kan faken. Ik heb iig bevestiging gekregen van KPN incl. nummers e.a.

woensdag 29 oktober 2003 @ 17:08:31 #102
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_14227182
dus het is allemaal goed gegaan bij jullie? cool
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_14227574
quote:
Found it ! Gelukkig stond ie al op pagina 3. Nu moet ik zeker ff zoon datakabel aanschaffen of zijn er nog andere manieren om hem op me telefoon te krijgen ?
pi_14228255
Wow, vet man. Die kleurenlogo's ik moet dat ding snel hebben
  woensdag 29 oktober 2003 @ 20:48:18 #105
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_14233059
quote:
Woeiiiii http://www.gsmstunter.nl/ActieKPNAllround1SiemensM55.html
de prijs van de M55 bij de GSMstunter is verhoogd naar 75 euro
gelukkig heb ik hem goedkoop

ik heb nergens bevestigd gekregen dat ik 150 - 25 - 11,34 euro terug krijg (en geen 75 zoals de actie nu is)
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
pi_14233804
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 20:48 schreef erikvw het volgende:

[..]

ik heb nergens bevestigd gekregen dat ik 150 - 25 - 11,34 euro terug krijg (en geen 75 zoals de actie nu is)

Zouden ze daarop mensen kunnen naaien?

Overigens, heb ik een link gekregen van de Track en Trace, daar kunnen nog geen resultaten mee gevonden worden. Is het gebruikelijk dat de Track en trace later op gang komt? En zou het zelfs zo kunnen zijn dat de postbode het telefoontje bij iemand anders afleverd en ik alsnog moet betalen?

woensdag 29 oktober 2003 @ 21:30:51 #107
28816 erikvw
pi_14234411
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 21:11 schreef Youssef het volgende:

[..]

Zouden ze daarop mensen kunnen naaien?

Overigens, heb ik een link gekregen van de Track en Trace, daar kunnen nog geen resultaten mee gevonden worden. Is het gebruikelijk dat de Track en trace later op gang komt? En zou het zelfs zo kunnen zijn dat de postbode het telefoontje bij iemand anders afleverd en ik alsnog moet betalen?

dat zou belachelijk zijn....maar dan gaan we met alle FOK-gedupeerden actie ondernemen
En ik denk dat je moet ondertekenen voor ontvangst, als jij niet tekent, heb je het niet gekregen..
  woensdag 29 oktober 2003 @ 22:09:58 #108
28816 erikvw
pi_14235652
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 21:30 schreef erikvw het volgende:

[..]

dat zou belachelijk zijn....maar dan gaan we met alle FOK-gedupeerden actie ondernemen
En ik denk dat je moet ondertekenen voor ontvangst, als jij niet tekent, heb je het niet gekregen..

Heb het ff uitgezocht; de oude aanbieding (tel. voor 25 euro) heeft de toevoeging 'test' (zie de bevestigingsmail). De nieuwe aanbieding (tel voor 75 euro) heeft dat niet. Dus zolang je 'test' hebt, heb je recht op 150 - 25 - 11,34 = 122,66 euro...
pi_14248196
Hij is binnen !!!

blijblijblij

pi_14249254
* kareltje_de_grote wacht nog steeds.

Maandag alles toegefaxed, gisteravond nog maar eens gedaan.

zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  donderdag 30 oktober 2003 @ 23:19:05 #111
28816 erikvw
pi_14263529
Ik heb hem!!!!
Erg raar hoor, staat er smorgens om 7 uur op TPG Post dat het pakket bij het sorteercentrum is en de volgende dag wordt geleverd. Wordt ie dezelfde dag geleverd.
Nu staat er dat de levering 1 dag vertraging heeft, maar ik heb hem al binnen... :S
pi_14307352
Heb de mijne alweer doorverkocht met 90 winst
pi_14369603
Hoioi!

Ik heb dat telefoontje ook besteld, alleen krijg ik nu allemaal problemen met nummerbehoud. Ik heb geen nummerbehoud aangevraagd, en duidelijk in mijn contract aangekruist dat ik nieuwe nummers wil. Ik kreeg een brief van Orange dat mijn abo vanaf 11 november afgezegd wordt, en dan ik dan moet betalen voor het resterende bedrag (11 maanden, dus dat wordt rond de 400 euro). Wat kan ik hiertegen doen? Ik heb een brief gestuurd naar GSMstunter want ik krijg ze niet aan de lijn. Ben ik aansprakelijk voor die 400 euro als gsmstunter degene is die een fout heeft gemaakt?

Groetjes!

pi_14369691
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 11:20 schreef mupke het volgende:
Hoioi!

Ik heb dat telefoontje ook besteld, alleen krijg ik nu allemaal problemen met nummerbehoud. Ik heb geen nummerbehoud aangevraagd, en duidelijk in mijn contract aangekruist dat ik nieuwe nummers wil. Ik kreeg een brief van Orange dat mijn abo vanaf 11 november afgezegd wordt, en dan ik dan moet betalen voor het resterende bedrag (11 maanden, dus dat wordt rond de 400 euro). Wat kan ik hiertegen doen? Ik heb een brief gestuurd naar GSMstunter want ik krijg ze niet aan de lijn. Ben ik aansprakelijk voor die 400 euro als gsmstunter degene is die een fout heeft gemaakt?

Groetjes!

OMFG.....had ik toch misschien nog gelijk?? IK heb deze situatie namelijk eerder in dit topic aangetoond.
Dat ze zonder meer je abbo kunnen afsluiten bij je huidige provider.
Er staat namelijk bovenaan dat KPN de bovenstaande nummers (s) kan afsluiten wanneer zij dat wenselijk achten.

Dat houdt dus ook in de nummers die je bij je pers. gegevens hebt neergedropped

pi_14369716
Dat hoort er toch alleen bij als je dat van nummerbehoud aan hebt gekruist?
Damn, dan bekijken ze het zich maar met hun contract, van mij krijgen ze geen geld
Ik heb BTW ook bij nummerportering NEE ingevuld, dus het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze dit gewoon kunnen doen. Ik krijg geen reactie van GSMstunter terwijl ze tot twaalf uur bereikbaar zouden zijn.
Ik ga dus echt niet zoveel betalen voor iets wat zij zomaar hebben besloten he!
pi_14369948
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 11:24 schreef mupke het volgende:
Dat hoort er toch alleen bij als je dat van nummerbehoud aan hebt gekruist?
Damn, dan bekijken ze het zich maar met hun contract, van mij krijgen ze geen geld
Ik heb BTW ook bij nummerportering NEE ingevuld, dus het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze dit gewoon kunnen doen. Ik krijg geen reactie van GSMstunter terwijl ze tot twaalf uur bereikbaar zouden zijn.
Ik ga dus echt niet zoveel betalen voor iets wat zij zomaar hebben besloten he!
Heb je geen kopie van dat contract???
Daar staat nml letterlijk: Alle bovenstaande nummers (dus ook incl die bij je pers. gegevens) kunnen worden afgesloten door KPN.

Dit heb ik dus al eerder vermeldt in dit topic. Maar wat is het nummer van GSMstunter.....ik krijg namelijk al 2 weken geen mail van ze terug ....ik heb namelijk deze vraag aan hun gestelt. Ik ben bang dat iedereen genaaid is....

pi_14370078
Mocht je nog ff een tel nummer hebben van ze dan graag.
Ik wil ze graag even de grond instampen, want wij zij doen is 100% juridisch ongegrond.

Er vindt contractswijziging plaats NA de ondertekening en ook in de Algm. voorwaarden vinden zij dit normaal. Ik wil ze wel ff een proces aanspannen...beetje illegale en onjuiste alg. vw. hanteren

pi_14370296
0497555014

Ik heb dit nummer nu al zeker 20 keer gebeld, en óf ze zijn in gesprek óf ze nemen niet op!
En een antwoord op mijn mail krijg ik denk ik ook niet!
Dus ik moet nu gewoon 400 euro dokken voor iets wat juridisch ongegrond is??

Niemand die ik ken die deze telefoon ook besteld heeft en zijn 'oude' nummer in heeft gevuld heeft hetzelfde probleem als ik. Dus ik snap het zelf nu ook niet meer Want waarom zouden ze anders vragen of ik nummerportering wil en vervolgens erin zetten dat ze het wel mogen als het gewenst wordt?

pi_14370847
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 11:44 schreef mupke het volgende:
0497555014

Ik heb dit nummer nu al zeker 20 keer gebeld, en óf ze zijn in gesprek óf ze nemen niet op!
En een antwoord op mijn mail krijg ik denk ik ook niet!
Dus ik moet nu gewoon 400 euro dokken voor iets wat juridisch ongegrond is??

Niemand die ik ken die deze telefoon ook besteld heeft en zijn 'oude' nummer in heeft gevuld heeft hetzelfde probleem als ik. Dus ik snap het zelf nu ook niet meer Want waarom zouden ze anders vragen of ik nummerportering wil en vervolgens erin zetten dat ze het wel mogen als het gewenst wordt?

Maar jouw abbo was zeker rond deze tijd ook al bijna afgelopen of niet? Dan zegt KPN dus gewoon..hubba...dat nummer heffen we nu op.
Ik zal ze ff bellen!!!
pi_14370920
Nope, dat zeg ik juist. Het wordt vroegtijdig opgezegd, het zou eigenlijk lopen tot augustus volgend jaar. Dus die resterende maanden moet ik betalen, zonder dat ik er iets voor terugkrijg. Snap je?
pi_14370958
Ontzettend gaar...ze nemen niet op!!!!!

Maar goed....ze moeten het eens proberen...ik sleep ze per direct voor de kantonrechter
Kijken wie hier de langste adem heeft....kunnen ze wel de schuld aan KPN geven, maar zij zijn verantwoordelijk voor een deugdelijke contract met heldere voorwaarden.
Zij werken nu in principe als handlangers voor KPN, terwijl ze de klant flink zitten te naaien.

Maar goed...nog niets aan de hand....ik blokkeer in ieder geval alvast bij mijn bank GSMStunter EN KPN....dan kunnen die niets meer van de rekening afhalen.

pi_14370988
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 12:06 schreef mupke het volgende:
Nope, dat zeg ik juist. Het wordt vroegtijdig opgezegd, het zou eigenlijk lopen tot augustus volgend jaar. Dus die resterende maanden moet ik betalen, zonder dat ik er iets voor terugkrijg. Snap je?
Als dit het werk van GSM stunter is of KPN...direct kortgeding aanspannen. Blokkeer alvast alle afschrijvingen namens KPN of GSMstunter van je rekening!!!

Maar vraag eerst even aan Orange, wie hoe wat en waarom!!

pi_14371111
Ik heb niet stilgezeten en natuurlijk allang orange en kpn opgebeld. Die vertelden me dat zij helemaal niks voor me konden betekenen tenzij ik een brief van GSMstunter voor ze had. gsmstunter heeft nu dus alles in handen. Die heb ik al een mail gestuurd en honderden keren proberen te bellen, maar ze nemen niet op. Misschien hebben ze vandaag een dag vrij ofzo en wordt het allemaal opgelost. Als dat zo is dan ben ik een blij persoon. Maar om die 400 euro te betalen om zoiets vind ik niet terecht. Mocht het wel terecht zijn dan wil ik op zijn minst een verklaring daarvoor van gsmstunter.
pi_14371146
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 12:14 schreef mupke het volgende:
Ik heb niet stilgezeten en natuurlijk allang orange en kpn opgebeld. Die vertelden me dat zij helemaal niks voor me konden betekenen tenzij ik een brief van GSMstunter voor ze had. gsmstunter heeft nu dus alles in handen. Die heb ik al een mail gestuurd en honderden keren proberen te bellen, maar ze nemen niet op. Misschien hebben ze vandaag een dag vrij ofzo en wordt het allemaal opgelost. Als dat zo is dan ben ik een blij persoon. Maar om die 400 euro te betalen om zoiets vind ik niet terecht. Mocht het wel terecht zijn dan wil ik op zijn minst een verklaring daarvoor van gsmstunter.
Ik heb iig alles geblokkeerd
Maar goed...ik wacht alles nog rustig af!!
Mocht het zometeen alsnog gebeuren dan zien ze mij wel voor de rechter.....echt no way dat er hier betaalt gaat worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')