Ik denk aan: The Verve, Rage Against The Machine, Jeff Buckley, Nirvana, Mad Season, Alice In Chains, The Doors, Smashing Pumpkins......
Wie zijn er volgens jullie te vroeg mee opgehouden???
Serieus, ik ben erg benieuwd wat er uit zou zijn gekomen wanneer hij wat langer had geleefd. Zo zou hij bijv. met Miles Davis een plaat gaan maken, is helaas nooit iets van gekomen.
quote:Ik ben benieuwd of Nick Drake NOG betere albums had kunnen maken...
Op woensdag 22 oktober 2003 14:52 schreef Zander het volgende:
Jimi Hendrix.Serieus, ik ben erg benieuwd wat er uit zou zijn gekomen wanneer hij wat langer had geleefd. Zo zou hij bijv. met Miles Davis een plaat gaan maken, is helaas nooit iets van gekomen.
quote:Ja natuurlijk! Hoe kon ik hem nou vergeten
Op woensdag 22 oktober 2003 14:52 schreef Zander het volgende:
Jimi Hendrix.Serieus, ik ben erg benieuwd wat er uit zou zijn gekomen wanneer hij wat langer had geleefd. Zo zou hij bijv. met Miles Davis een plaat gaan maken, is helaas nooit iets van gekomen.
Zo ja,
De kast&Volumia
quote:Vind ik ook, vooral van Queen vind ik het jammer
Op woensdag 22 oktober 2003 15:03 schreef Gillingham het volgende:
Behalve bovengenoemde natuurlijk Queen en eventueel Bob Marley.
quote:Ach schei toch uit.
Op woensdag 22 oktober 2003 14:55 schreef RetepV het volgende:
Alice in Chains, veel te vroeg, daar had ik nog wel hele mooie dingen van verwacht.
quote:Argumenten hiervoor??
Op woensdag 22 oktober 2003 15:19 schreef Najra het volgende:[..]
Ach schei toch uit.
quote:Net weer bijelkaar.
Op woensdag 22 oktober 2003 15:44 schreef Martin_Jager het volgende:
Simon and Garfunkle. Ik ken lang niet alle muziek van ze, maar het meeste wat ik ken vind ik toch erg mooi. En dan te bedenken dat ze alweer 32 jaar uit elkaar zijn
quote:Uit elkaar?
Op woensdag 22 oktober 2003 15:44 schreef Martin_Jager het volgende:
Simon and Garfunkle. Ik ken lang niet alle muziek van ze, maar het meeste wat ik ken vind ik toch erg mooi. En dan te bedenken dat ze alweer 32 jaar uit elkaar zijn
Maar ze hadden destijds nog wel even door mogen gaan inderdaad.
Maar ik hoop dat ik het mis heb en dat ze leuke nummertjes gaan schrijven.
quote:Ik vrees ook dat dit het laatste wordt wat we van ze samen te horen krijgen. En inderdaad, op nieuw werk kunnen we al helemaal niet hopen, maar ja... dat doen we tóch.
Op woensdag 22 oktober 2003 15:47 schreef Martin_Jager het volgende:
Ja, ze gaan inderdaad weer op tournee. Maar ik had begrepen dat het daarna weer afgelopen is en dat er zeker geen nieuw werk verwacht hoeft te worden.Maar ik hoop dat ik het mis heb en dat ze leuke nummertjes gaan schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |