quote:Harde schijf zat vol tijdens t opnemem bout zooi nahja woensdag nog een kans.
Op zondag 21 december 2003 11:31 schreef knuppelhout het volgende:[..]
Joep GoedHee, die is idd briljant.
Wel een beetje jammer dat R&R vanochtend vroeger begonnen! neem ik alleen dat SJONGEJONGEJONGE op, ook leuk, maar zo mis ik wel Freeeeeeeed Happpieeeeeeeeeee! TIngTingTing!Welke filmpies waren er vanmorgen?
- dokter nogwat en patiente: "Meneer mijn scheetjes stiken niet" / "Laat u er dan maar eens 1" / "EN?? EN??" / "PFfoeeee.. u moet inderdaad geopereerd worden.. aan uw neus!!"
- Koken met het uhhhuuu Koppie. Pindakaas maken door op pinda's te kauwen, uit te spugen en smeren maar heeee Emielllll.
- Petra & peter (en de Melkboer) wordt een beetje flauw
maargoed..
- Weet u de weg? DEEL 1: "Meneer meneer weet u waar de stationstraat is?" / "Jaahaa.. dat weet ik...." / "Maar kunt u het mij vertellen dan?" / "Uh Ja hoor dat kan ik wel..." / "Nou..?? Komt er nog wat van?" / "Ja zeg je hoeft niet boos te worden! Vraag je het maar aan iemand anders!!" / "Aaarghh waar is de Stationsstraaaaaaaat"
- Meneer vraagt aan Meisje Magdat "Wil je een snoepje?" .. MAGDAT!? . . . . . . JAAAHAA Dat mag maar geef de meneer daarna wel een een knietje tussen zijn benen. En sla hem daarna nog een paar keer op zijn gezicht
- Fred Happyyyyy dingdingding, nahja "Het Dorp van Wimzonneveld afmaken.. blabla"
- ehm... nog meer?
quote:Het Dorp / Langs het tuinpad van mijn vader (zag ik de hoge bomen staan) Van Wim Zonneveld
Op maandag 22 december 2003 10:20 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Hoe heet dat liedje dat ze gister bij de karaO.K. show zongen, het zit in mijn hoofd de hele tijd
quote:nee door kerst zooi.. erg jammer want mijn harde schijf bleek op de helft vol te zitten. Maar goed heb hem wel van de Villa Achterwerk site. Maar die doet nogal raar de laatste tijd (of ligt dat aan mijn PC? veel RM fouten enzo).
Op woensdag 24 december 2003 14:13 schreef kotsmongool het volgende:
Wordt de aflevering van zondag niet herhaald? Laat dat nou net de enige zijn die ik tot nu toe gemist heb
Maar iig: WHAAAAAAAAAa
ook op mijn verjaardag morgen GEEN rembo & rembo volgens de gids.. ![]()
http://www.vpro.nl/villa-achterwerk/tvgids/index.shtml?2785571+8978804+(+1072566000+)
pokke zooi... zoiezo amper Villa lijkt wel.
Volgende week wel weer:
http://www.vpro.nl/villa-achterwerk/tvgids/index.shtml?2785571+8978804+(+1073170800+)
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 27-12-2003 23:19]
quote:Welke aflevering was het dan?
Op zaterdag 27 december 2003 23:18 schreef Stefkuh het volgende:Maar goed heb hem wel van de Villa Achterwerk site.
Damn, dus geen R & R vandaag, en woensdag dus ook nie, ik begin bijna ontwenings verschijnselen te krijgen
Ik wil zo graag de verstopte kamera show (die ouwe kerel in het publiek
) en de bloep bloep bloep show op band, die zijn zo meesterlijk en de gluurbuur natuurlijk
quote:soweeee, wat ik nou weer gezien hab he, da's eg nie normael, das chewoon ABNORMAEL! (en dat vette terror beukenstein hardcore nummertje)
Op zondag 28 december 2003 09:32 schreef kotsmongool het volgende:[..]
Welke aflevering was het dan?
Damn, dus geen R & R vandaag, en woensdag dus ook nie, ik begin bijna ontwenings verschijnselen te krijgen
Ik wil zo graag de verstopte kamera show (die ouwe kerel in het publiek
) en de bloep bloep bloep show op band, die zijn zo meesterlijk en de gluurbuur natuurlijk
weet iemand of die gasten van R&R ook hardcore hebben gemaakt vroeger?
Niet vergeten heeeeeeeeeeeeeee!!!!
quote:"Ja maar als u dan de laatste bent en hij was degene voor de laatste.. wat ben ik dan?"
Op zondag 4 januari 2004 14:01 schreef knuppelhout het volgende:
mooi hoor:
"hysterisch centrum oost west, thuis is 't ook niet best"
echt een goeie aflevering!
quote:John de Patient
Op zondag 4 januari 2004 14:18 schreef kotsmongool het volgende:
"knappe" Inga
quote:Ja ik ook en Teep 2, maar zodra ik ff wat ruimer in mijn slappe was zit koop ik ze. (Hopend dat er ook een DVD van komt)
Op zondag 4 januari 2004 15:45 schreef flat_erik het volgende:
Ik heb voor de liefhebbers de "TEEP 1" op divx.... 1 uur R&R
quote:Anders lees je het topic ff door en zul je zien dat het nog 2 x per week op TV is
Op zondag 4 januari 2004 15:54 schreef Steve-O het volgende:
Word zeker neit meer uitgezonden
Jeugdsentiment
quote:!!!!!!!!!!!???????????????????????????????????
Op zondag 4 januari 2004 15:54 schreef Steve-O het volgende:
Word zeker neit meer uitgezonden
Jeugdsentiment
Waar denk je dat dit topic over gaat? Alweer ruim 2 maanden elke zondag! (tussen 10.10 en 10.50 zoiets.. een kwartier)
quote:En anders leest ie m'n signature maar ofzo...
Op zondag 4 januari 2004 15:56 schreef flat_erik het volgende:[..]
Anders lees je het topic ff door en zul je zien dat het nog 2 x per week op TV is
quote:
Op zondag 4 januari 2004 15:56 schreef flat_erik het volgende:[..]
Anders lees je het topic ff door en zul je zien dat het nog 2 x per week op TV is
quote:wanneer eigenlijk
Op zondag 4 januari 2004 15:58 schreef flat_erik het volgende:[..]
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |