quote:Het kan idd wel. Er heeft iemand in dit (vorig) topic gepost dat het hem gelukt was! Vraag me niet hoe
Op maandag 24 november 2003 19:19 schreef pitchdown het volgende:
Waar kan ik de filmpjes naar de harde schijf downen? of is er manier om van die vpro pagina ze binnen te halen?
* Mijn hele zondag naar de maan... Kutmussen
ik hoop trouwens dat ze na "de fohn", consumptie verplicht gaan herhalen. Die vond ik nog VEEL mooier.
"overal waar je kijkt heeft ie tuinstoeltjes"
haha
en dat dan uren moet wachten, en in een hoekje van de tuin piest, en dat ie dan zn eigen pis op moet dweilen en dan in z'n bejaarden-boodschappenwagentje leeggieten.
mooi,mooi
maarre: wie heeft de 4e aflevering (die van 2 weken geleden dus) op divx gezet? ik heb 1,2,3 en 5, maar de tv-kaart deed raar toen.
add me maar op msn (zowiezo leuk om rembo-fans te spreken) daanvandam#hotmail.com
maar ben ik nou de enige die de stukjes in de duinen zo mooi vind, met die verkoper, GA JE!!!! ....IK ZIE JE NOG STEEDS !!!! en dan trekt hij een ongeloofelijke sprint ......... dat vind ik echt schitterend...
maar volgens mij ben ik de enige die dat tof vind
quote:NEEE DAT IS JUIST SUPER
Op donderdag 11 december 2003 19:08 schreef Super-Tampie het volgende:
maar ben ik nou de enige die de stukjes in de duinen zo mooi vind, met die verkoper, GA JE!!!! ....IK ZIE JE NOG STEEDS !!!! en dan trekt hij een ongeloofelijke sprint ......... dat vind ik echt schitterend...
Deze is echt geweldig.
zijn er meer mensen die deze kennen??
quote:Consumptie verplicht is zeker mooi. Ik wil graag die van de duinen nog een keer zien dat de verkoper knullebol helemaal achterna rent en hem dan tackelt (echt mooie tackle
De fohn is zo ongeloofelijk mooi, en consumptie verplicht ook heel erg briljant, en natuurlijk tampie is ook prachtig.....een meisje met voetbal kousen en een tatoage op haar arm hahahah te mooimaar ben ik nou de enige die de stukjes in de duinen zo mooi vind, met die verkoper, GA JE!!!! ....IK ZIE JE NOG STEEDS !!!! en dan trekt hij een ongeloofelijke sprint ......... dat vind ik echt schitterend...
quote:Pak je me dan?
NIET NORMAAL, ABNORMAAL (niet te gleuven!)
kan komen?
quote:kazaa of ieder ander sharingsprogramma... (DC++ heb je de beide tapes.. maarree.. Kopen is ook een optie natuurlijk he!) Hoop nog altijd dat er een vette seriies DVD's komt (met extra's
Op donderdag 18 december 2003 12:59 schreef Gert het volgende:
weet iemand hoe ik aan het filmpje (of mp3)NIET NORMAAL, ABNORMAAL (niet te gleuven!)
kan komen?
Nog wat pics van mijn grote held, mijn voorbeeld, mijn allessie ![]()
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 01:25 schreef Stefkuh het volgende:[..]
kazaa
Zal het nog eens met "change node" proberen...
Weet jij welke teep ik moet hebben, om dat filmpje te bemachtigen? Kopen is inderdaad ook een optie.
quote:Kwam deze man regelmatig tegen in mijn stamkroeg in Rotterdam, en ik moet zeggen: als ie naast je op de barkruk zit te raaskallen denk je toch: "hier zitten heel wat steekjes los!"
Op vrijdag 19 december 2003 01:25 schreef Stefkuh het volgende:[..]
kazaa of ieder ander sharingsprogramma... (DC++ heb je de beide tapes.. maarree.. Kopen is ook een optie natuurlijk he!) Hoop nog altijd dat er een vette seriies DVD's komt (met extra's
)
Nog wat pics van mijn grote held, mijn voorbeeld, mijn allessie
"doe mij maar een irish coffee... met slagroom" (en dan zo met zijn haren wapperen en 'hallo' naar de camera...) HILARISCH!!!
![]()
"Voor die espresso van jou kom ik zelfs van de maan naar je toelopen! OWWWW NEEEE wat doe je nou, das mijn nieuwe bloesje... helemaal naar de filistijntjes, totaal naar de galemiezen, helemaal versjteerd...."
[Dit bericht is gewijzigd door twentemeisje op 19-12-2003 13:44]
Supermooi, we want MORE! hier nog wat nieuwe mogelijkheden:
- Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider
- Beter één vogel in de hand dan geen hand
- De komma op de i zetten
- Dit gaat de spuigaten uit de klauw escaleren
- Een man een man, een vrouw een vrouw
- Met een mug op een oliefant schieten
en last but not least:
- Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, en als je in Rome bent zijn er ook weer meerdere wegen die naar dezelfde plaats of verschillende plaatsen in Rome leiden
quote:Joep GoedHee, die is idd briljant.
Op vrijdag 19 december 2003 13:32 schreef twentemeisje het volgende:
... en dan die 'schrijver' die een boek met lege pagina's had 'geschreven'..."doe mij maar een irish coffee... met slagroom" (en dan zo met zijn haren wapperen en 'hallo' naar de camera...) HILARISCH!!!
Welke filmpies waren er vanmorgen?
Vroeger vond ik het altijd wel leuk, maar vraag me af wat ik er nu van ga vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |