Ik twijfel tussen een Suzuki GSX F en een GSX R. weet iemand het verschil? Ik heb wel eens het advies gekregen dat je het beste kunt beginnen met een 600, maar zon GSX R 750 zien er echt strakker uit!
vind trouwens een Aprilia RS 125 met 25KW ook errug mooi
Er is wel iemand van de promotor die je kan meenemen voor een keuring (is van de anwb) www.promotor.nl?
(JJ rijdt btw een hele vette, lichtblauwe Yamaha Virago 1100...recht stuur, lekkere dikke sloffen....hehehehe)
quote:ach hij zit toch nog vast aan de 25 kw castratie en ik geloof niet dat die er is voor de 750 r/f
Op woensdag 22 oktober 2003 08:36 schreef J.J.McKay het volgende:
Ik zou zelf voor de 750 gaan...je zegt zelf dat je die mooier vind. Als je die 600 koopt (wat beter is om ervaring op te doen), krijg je waarschijnlijk spijt. Gewoon van die gashendel afblijven en rijden met die hap.(
quote:Waar lees je dat?
Op woensdag 22 oktober 2003 08:38 schreef pmponer het volgende:[..]
ach hij zit toch nog vast aan de 25 kw castratie en ik geloof niet dat die er is voor de 750 r/f
daar en je hebt eens in een ander topic je leeftijd laten doorschemeren
en nee dat topic ga ik niet zoeken
quote:dat was een leugen
Op woensdag 22 oktober 2003 08:40 schreef pmponer het volgende:
vind trouwens een Aprilia RS 125 met 25KW ook errug mooi
daar en je hebt eens in een ander topic je leeftijd laten doorschemeren
en nee dat topic ga ik niet zoeken
Nee, ik ben gelukkig niet gebonden!!
hoe kan ik anders serieus geinteresseerd zijn in een GSX750R?
quote:Zien doe ik wel natuurlijk. Maar misschien dat er motorisch nog een verschil in zit? Dan heb ik het dus niet over het verschil tussen een 750 en een 600.
Op woensdag 22 oktober 2003 08:35 schreef pmponer het volgende:
Ik zou me eerder verdiepen in welke motor je eigenlijk wil als je het verschil tussen een gsx f en een gsx r niet ziet dan kan je je beter nog wat verdiepen.Er is wel iemand van de promotor die je kan meenemen voor een keuring (is van de anwb) www.promotor.nl?
quote:De GSX-F is meer een sport-tour motor, heeft olie-luchtkoeling en mindere prestaties. De GSX-R is sportiever heeft waterkoeling en loopt ook beter doch de zit is sportiever wat op lange afstanden voor sommige wel eens tegen kan vallen.
Op woensdag 22 oktober 2003 08:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik twijfel tussen een Suzuki GSX F en een GSX R. weet iemand het verschil? Ik heb wel eens het advies gekregen dat je het beste kunt beginnen met een 600, maar zon GSX R 750 zien er echt strakker uit!vind trouwens een Aprilia RS 125 met 25KW ook errug mooi
quote:Kijk dit soort vragen snap ik dus niet ik zou verwachtten dat wanneer je echt geinteresseerd was dat je dat allang had uitgezocht (misschien heb je dat ook en zoek je bevestiging?)
Op woensdag 22 oktober 2003 08:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
Zien doe ik wel natuurlijk. Maar misschien dat er motorisch nog een verschil in zit? Dan heb ik het dus niet over het verschil tussen een 750 en een 600.
Ik kan alleen voor de gsx-f 750 praten ik vind het een lelijk hok en een saaie motor. Motorisch gezien zal het allemaal goed zijn enzo maar ik schrok niet echt van het verschil tussen de 750 -f en mijn gsf 600
Voor mij is het een motor om met een grote boog omheen te lopen.
De gsx-r 600 of 750 vind ik echt super mooi en is lekker sportief. Ik heb hier echter nog niet op gereden. Kennissen van me wel en het beviel ze zeer.
quote:nou, ben nu nog bezig met rijbewijs dus ik ben langzamerhand aan het rondkijken voor een motor. Voor het geld dat ik wil uitgeven vind ik dat de GSX de mooiste motor is. En dan de R.
Op woensdag 22 oktober 2003 08:53 schreef pmponer het volgende:[..]
Kijk dit soort vragen snap ik dus niet ik zou verwachtten dat wanneer je echt geinteresseerd was dat je dat allang had uitgezocht (misschien heb je dat ook en zoek je bevestiging?)
Ik kan alleen voor de gsx-f 750 praten ik vind het een lelijk hok en een saaie motor. Motorisch gezien zal het allemaal goed zijn enzo maar ik schrok niet echt van het verschil tussen de 750 -f en mijn gsf 600
Voor mij is het een motor om met een grote boog omheen te lopen.
De gsx-r 600 of 750 vind ik echt super mooi en is lekker sportief. Ik heb hier echter nog niet op gereden. Kennissen van me wel en het beviel ze zeer.
Ik had al een idee dat de R sportieve zou zijn dan de F, maar ik wilde graag het fijne ervan weten.
Info zoals van Redted stel ik zeer op prijs!
quote:welke dan? ik vind ze niet zo sportief eruit zien als een GSX, tenminste die in mijn budget passen (2.500-3.000)
Op woensdag 22 oktober 2003 09:05 schreef pmponer het volgende:
en toch zou ik voor een kawa gaan:D:D
quote:ik ga ff kijken...uno momento
Op woensdag 22 oktober 2003 09:15 schreef pmponer het volgende:
zxr 750 r vind ik erg okay maar das persoonlijk
hoe zit trouwens met die keuring?
als je ze naast elkaar zet:
ja, ok vind hem zeker wel iets hebben. Maar er is mij verteld dat je bij verkoop van een Kawa, dat je er relatied minder voor terug krijgt dan voor een Soes?
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 22-10-2003 09:25]
Kost 100 euro ofzo maar dan gaan ze die motor ook helemaal keuren
Ik vind die kawa veel mooier, maar ik zou ook geen motor kopen voor de rest-waarde.
Maar ik kan niet geloven dat een soes meer opbrengt dan een kawa. Honda heel misschien (als het alleen om jappen gaat)
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/41576
[Dit bericht is gewijzigd door pmponer op 22-10-2003 09:37]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |