quote:Sommige wel, sommige niet. De betere treinen moet je trouwens sowieso toeslag voor betalen. Maar ik zou liever voor de camping optie gaan want elke nacht in een trein slapen is strontvervelend.
Op maandag 04 juni 2001 15:35 schreef interrail.cjb.net het volgende:[..]
En bovendien, voor verschillende nachttreinen moet je toeslag betalen, of reserveren. Je kan niet zomaar een trein inspringen.
En in Griekenland wordt een punctualiteit gesuggereerd die er helemaal niet is. Als er staat 13:21u kan die trein rustig 2 uur later komen. Het mooie is trouwens wel dat een evt laatste aansluiting dan ook 2 uur wacht.
Maar jij interrailt dus veel Aernout?
Je kwam hier zeker via je referrer list of niet
Maarruh, ik vind het inderdaad erg interessant wat je allemaal op die site hebt. Ik heb hem gister ook al bekeken.
Die megareis die je had ondernomen, van 31 dagen heel Europa door (Parijs, Lissabon, Madrid, ..., etc.), dat zag er echt supertof uit natuurlijk. Maar was dat niet errug duur, zo heel lang onderweg?
Als het er in staat, sorry, ik heb het niet uitgebreid gelezen.
quote:Die Nomad rugzakken zijn bere-goed en niet zo duur. Ik heb nog steeds dezelfde Nomad Eagle70 die ik 8 jaar geleden kocht. Inmiddels is dat ding vele malen de wereld rond geweest. Voordeel ervan is dat ze lang en smal zijn en dat geeft je veel bewegingsvrijheid. Ook in het openbaar vervoer (vooral bussen) is dat perfect want je blijft niet snel ergens achter haken. Om diezelfde reden probeer ik ook altijd zo weinig mogelijk (liefst helemaal niets) aan de buitenkant te hangen. Het lijkt trouwens een algemene trend te zijn dat rugzakken smaller worden. Nadeel bij die van mij is dat je er moeilijk dingen in- en uithaalt. Ik denk dat de nieuwe daarin beter zijn, ze hebben de rits handiger geplaatst.
Op maandag 04 juni 2001 16:15 schreef aa het volgende:
Tnx Aernout.
Ik heb toevallig wel zo'n tas, zo'n megading (Nomad ... 65 dacht ik, een keer gewonnen bij een nieuwsquiz), maar ik had liever mijn schooltas gebruikt. Ah, misschien kan ik mijn reisgezel vragen dat megading te dragen
quote:Ik heb welgeteld 1x ge-interraild, daarna was ik te oud
Maar jij interrailt dus veel Aernout?
quote:
Op maandag 04 juni 2001 16:17 schreef aa het volgende:
interrail.cjb.net,Je kwam hier zeker via je referrer list of niet
Maarruh, ik vind het inderdaad erg interessant wat je allemaal op die site hebt. Ik heb hem gister ook al bekeken.
Die megareis die je had ondernomen, van 31 dagen heel Europa door (Parijs, Lissabon, Madrid, ..., etc.), dat zag er echt supertof uit natuurlijk. Maar was dat niet errug duur, zo heel lang onderweg?
Als het er in staat, sorry, ik heb het niet uitgebreid gelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |