abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_968471
quote:
Op maandag 04 juni 2001 15:35 schreef interrail.cjb.net het volgende:

[..]

En bovendien, voor verschillende nachttreinen moet je toeslag betalen, of reserveren. Je kan niet zomaar een trein inspringen.

Sommige wel, sommige niet. De betere treinen moet je trouwens sowieso toeslag voor betalen. Maar ik zou liever voor de camping optie gaan want elke nacht in een trein slapen is strontvervelend.
pi_968509
Trein timetables: gewoon lokaal op het station checken. Er verandert nogal eens iets aan.

En in Griekenland wordt een punctualiteit gesuggereerd die er helemaal niet is. Als er staat 13:21u kan die trein rustig 2 uur later komen. Het mooie is trouwens wel dat een evt laatste aansluiting dan ook 2 uur wacht.

maandag 4 juni 2001 @ 16:15:28 #28
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_968720
Tnx Aernout.
Ik heb toevallig wel zo'n tas, zo'n megading (Nomad ... 65 dacht ik, een keer gewonnen bij een nieuwsquiz), maar ik had liever mijn schooltas gebruikt. Ah, misschien kan ik mijn reisgezel vragen dat megading te dragen

Maar jij interrailt dus veel Aernout?

[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
  maandag 4 juni 2001 @ 16:17:39 #29
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_968736
interrail.cjb.net,

Je kwam hier zeker via je referrer list of niet

Maarruh, ik vind het inderdaad erg interessant wat je allemaal op die site hebt. Ik heb hem gister ook al bekeken.
Die megareis die je had ondernomen, van 31 dagen heel Europa door (Parijs, Lissabon, Madrid, ..., etc.), dat zag er echt supertof uit natuurlijk. Maar was dat niet errug duur, zo heel lang onderweg?
Als het er in staat, sorry, ik heb het niet uitgebreid gelezen.

[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
pi_968799
quote:
Op maandag 04 juni 2001 16:15 schreef aa het volgende:
Tnx Aernout.
Ik heb toevallig wel zo'n tas, zo'n megading (Nomad ... 65 dacht ik, een keer gewonnen bij een nieuwsquiz), maar ik had liever mijn schooltas gebruikt. Ah, misschien kan ik mijn reisgezel vragen dat megading te dragen
Die Nomad rugzakken zijn bere-goed en niet zo duur. Ik heb nog steeds dezelfde Nomad Eagle70 die ik 8 jaar geleden kocht. Inmiddels is dat ding vele malen de wereld rond geweest. Voordeel ervan is dat ze lang en smal zijn en dat geeft je veel bewegingsvrijheid. Ook in het openbaar vervoer (vooral bussen) is dat perfect want je blijft niet snel ergens achter haken. Om diezelfde reden probeer ik ook altijd zo weinig mogelijk (liefst helemaal niets) aan de buitenkant te hangen. Het lijkt trouwens een algemene trend te zijn dat rugzakken smaller worden. Nadeel bij die van mij is dat je er moeilijk dingen in- en uithaalt. Ik denk dat de nieuwe daarin beter zijn, ze hebben de rits handiger geplaatst.
quote:
Maar jij interrailt dus veel Aernout?
Ik heb welgeteld 1x ge-interraild, daarna was ik te oud
Maar ik ben daarna gewoon op dezelfde manier blijven reizen, het enige verschil is dat je gewoon treinkaartjes moet kopen (boeie, kep toch een goede baan). Verder is alles hetzelfde. Met name in Italie heb ik veel getreind, elk jaar wel eik.
pi_969158
Ik kwam hier inderdaad via mijn referrer list. Is best leuk om te zien dat je pagina aangeraden wordt.
Die reis was heel erg leuk. Erg duur, maar ik vind dat je niet mag bezuinigen op vakanties, dan maar even een dagje harder vakantiewerken. Nu moet ik zeggen dat we het extreem duur hadden gedaan. Goedkope hotels van te voren gereserveerd en alle toeslagen voor de trein betaald en gereserveerd. Maar ook geen enkele tegenslag gekregen. En we hadden echt een lange reis, met veel steden dus we hadden geen zin om tijd te verspelen aan een slaapplaats zoeken of in de trein op een stoel te slapen zodat je de dag daarna niets meer nuttigs kan doen, als je in de stad bent. Onze reis kostte ongeveer 5000,- pp
quote:
Op maandag 04 juni 2001 16:17 schreef aa het volgende:
interrail.cjb.net,

Je kwam hier zeker via je referrer list of niet

Maarruh, ik vind het inderdaad erg interessant wat je allemaal op die site hebt. Ik heb hem gister ook al bekeken.
Die megareis die je had ondernomen, van 31 dagen heel Europa door (Parijs, Lissabon, Madrid, ..., etc.), dat zag er echt supertof uit natuurlijk. Maar was dat niet errug duur, zo heel lang onderweg?
Als het er in staat, sorry, ik heb het niet uitgebreid gelezen.

donderdag 7 juni 2001 @ 01:03:00 #32
12074 hoihepiet
ene enige echte
pi_985610
Ik was eigelijk van plan dit jaar naar Roemenie te gaan en vroeg me af wat nu eiglijk de handigste manier was om daarheen te gaan. Ik dacht aan een interrail maar aangezien ik nog niet precies weet hoeveel we daar gaan treinen is 't misschien een beetje een dure oplossing. Waar kan je opzoeken hoeveel een retourtje nederland roemenie kost en, aangezien hier de treiners zitten, hebben jullie ervaring met roemenie en dan vooral daar komen
Ik heb een drankprobleem waar ik niet zat van word.
pi_992088
Ik heb vorig jaar met een vriendin geinterraild
en het was echt geweldig!
Ben via Frankrijk naar Italië gegaan en daarna nog een weekje uitgerust op Corfu.
In totaal ben ik de volle maand weggeweest.
Als reisboek kan ik aanraden Lonely Planet Mediterranean Europe te kopen. Staat echt alles in over heel zuid-Europa.
Zelf heb ik vorig jaar gekampeerd en ik kan het zeer zeker aanraden.
Vooral de camping in Verona was heel leuk/mooi. Midden in de oude stadsmuur! Wel een stuk lopen.
Als je naar Rome gaat, zou ik niet overnachten op camping Flaminio. Het is wel dicht bij de stad. Je moet alleen over een snelweg (te voet, 2x) om bij de citytrain (een soort metro) te komen.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:44:47 #34
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_19392930
dat over dat lopen is niet waar, tussen het metrostation en de camping rijdt een busje van de camping, ik heb er vorig jaar ook gestaan, was op zich wel relaxed, met zwembad enzo. het was alleen super heet in rome
Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')