Owjah, als iemand vragen heeft over monkeyball, vraag maar raak
Ik hoor bij de grootste monkeyball-liefhebbers die hier op fok te vinden zijn
quote:Ik dnek er hetzelfde over. Als het een paar maanden goed gaat met game release, DAN ga ik er misschien ook bestellen. Eerder niet.
Op woensdag 22 oktober 2003 22:57 schreef Kiff het volgende:
Denken jullie dat gamerelease daadwerkelijk in staat zal zijn om te leveren? Nintendo staat er toch om bekend om niet al te makkelijk te zijn in het leveren van grote aantallen? Het zou erg sneu zijn als een groot aantal mensen gedupeerd wordt en er na de release van MKDD nog een paar weken gewacht moet worden... Die prijs a 42 euro is ook wel erg vreemd, aangenomen dat de adviesprijs 60 euro bedraagt? Of wordt deze game tegen een adviesprijs van 50 euro uitgebracht door Nintendo?
Iemand die hier iets zinnigs over te zeggen heeft?
(Soul Calibur 2 is toch een stuk minder gewild dan Mario Kart, dus dat ze die konden leveren lijkt me nog geen goede garantie, of ben ik te argwanend?)
quote:Goed punt. Zekerheidshalve misschien toch maar gewoon in de winkel halen.
Denken jullie dat gamerelease daadwerkelijk in staat zal zijn om te leveren? Nintendo staat er toch om bekend om niet al te makkelijk te zijn in het leveren van grote aantallen? Het zou erg sneu zijn als een groot aantal mensen gedupeerd wordt en er na de release van MKDD nog een paar weken gewacht moet worden...
die spellen op de cube, zijn die nog een beetje te pruimen voor personen van deze leeftijd?
ik heb namelijk eigenlijk alleen interesse in de International Superstar Soccer series... maar daarnaast zouden af en toe andere koele games ook niet misstaan...
iemand een suggestie?
is de cube echt wat qua graphics, en zijn er nog een beetje uberkoele games op dit moment?
Advise me cubers
quote:op de Mr. Bean manier?
Op donderdag 23 oktober 2003 09:41 schreef gamecube_master het volgende:
ik ga hem gewoon in de winkel halen, dan leg ik me slaapzak voor de deur
quote:Viewtiful Joe schijnt geweldig te zijn. Simpsons Hit & Run is meer een light versie van GTA en Worms 3D lijkt me vooral een party game (dus leuk als multiplayer).
Op donderdag 23 oktober 2003 12:24 schreef Evil_Jur het volgende:
Hmmm, ik moet kiezen tussen viewtiful joe, simpsons hit & run en worms 3d... Welke raden jullie aan?
Vanavond maar eens uitgebreid verder spelen..
quote:Jonkie!
Op donderdag 23 oktober 2003 11:09 schreef ReSiever het volgende:
zeg vraagje he... ik ben dan nu zo'n 21 jaar...die spellen op de cube, zijn die nog een beetje te pruimen voor personen van deze leeftijd?
quote:hehe.. jonkie...ach ja...
Op donderdag 23 oktober 2003 12:47 schreef Kiff het volgende:[..]
Jonkie!
![]()
Sowieso Zelda the Windwaker. De tekenstijl is wel 'kinderachtig', maar het is echt een superb spel met een mooi verhaal. Metroid is ook iedereen lyrisch over en veel mensen die van horror spellen houden zweren bij de Resident Evil serie. Waverace is ook echt tof voor alle leeftijden (en voor 15 euro te koop op Schiphol). En als je iets x-rated wil hebben, dan vis je BMX XXX uit een uitverkoopbak
Verder komt binnenkort F-Zero GX, een zeer uitdagende futuristische racer met hoge moeilijkheidsgraad.
maargoed. Ik ga dus speciaal voor de ISS series, ik weet niet of die nog te pruimen zijn in vergelijking tot de PS1 of PS2, waarop ik ze altijd gespeeld heb... (PS2 trouwens bij iemand anders)
ik las ook iets over Burnout .. dat zou een cool racespel zijn... ik moet zeggen, de beelden zijn ok, maar hoe zit het met de gameplay...
anyway.. kdenk dat ik maar eens een kijkje ga nemen bij de locale gameshop hier ff neuzen tussen de games enzo
[edit]
oja, ik zag ook nog Need for Speed : Underground welke me ook wel snel lijkt
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door ReSiever op 23-10-2003 13:11]
wat ben ik blij dat ik hem toch besteld heb.
Je kan dan wel gaan wachten totdat je hem tweedehands kunt kopen, maar 42 euro voor een nieuwe, die kun je niet laten liggen .
Nou hopen dat ze genoeg exemplaren hebben .
quote:Hij komt pas 14 november hoor
Op donderdag 23 oktober 2003 16:11 schreef Hakkert het volgende:
Kdenk dat ik um morgen haal... Krijg vandaag de memorycard binnen
quote:ik denk dat jij wel effe moet wachten met je mario kart omdat HEEL erg veel mensen hem hebben bestelt of je moet natuurlijk bij de mensen zitten die meteen bij de eerste lading mario karts hun mario kart krijgen
Op donderdag 23 oktober 2003 13:19 schreef Lexie het volgende:Mario Kart
Mario Kart
.
wat ben ik blij dat ik hem toch besteld heb.
Je kan dan wel gaan wachten totdat je hem tweedehands kunt kopen, maar 42 euro voor een nieuwe, die kun je niet laten liggen.
Nou hopen dat ze genoeg exemplaren hebben
.
quote:ehm de cube schat
Op donderdag 23 oktober 2003 16:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hij komt pas 14 november hoor
of bedoel je de Gamcube zelf
quote:Ik mag toch wel verwachten dat ik prioriteit heb als vaste klant
Op donderdag 23 oktober 2003 16:53 schreef gamecube_master het volgende:[..]
ik denk dat jij wel effe moet wachten met je mario kart omdat HEEL erg veel mensen hem hebben bestelt of je moet natuurlijk bij de mensen zitten die meteen bij de eerste lading mario karts hun mario kart krijgen
Iets van het IGN.com Forum, FF:CC Filmpjes:
Loading the Game + Opener - 28 megs
Sailing down the river - 14 megs
Combining magic with my moogle - 25 megs
Xavean bored, screwing around with the pretty particle system - 3 megs
Beautiful village on the lake - 13 megs
Huge village, reminds me of Chrono Cross - 13 megs
The entire first boss battle - 62 megs
quote:
Can I play with my GBA while 1 of my friend is playing with a regular GCN controllerNope. Single player you can use a GCN controller. 2 or more players, and everyone must use a GBA.
If you take a look in the video I put up which shows how my moogle can cast magic with me, you'll notice how I activated the menu a few times at the very beginning. Imagine if everyone wanted to pause the game everytime they had to. You would never get anything done.
Instead, when a player activates their menu on the GBA, they have the option to put their character on "auto-play", where he basically avoids enemies and keeps up with the party to stay inside the circle. This is helping if you gotta make a bathroom run. Heh.
I must say, the graphics engine looks extremely well done. It seems that square-enix took advantage of the cube's hardware with this title.
Definently. 30 FPS sure, but hell, they made this title in about a year and a half with no experience with the GameCube's hardware.
I think if you actually play this game multi with GBA's it could be golden!
I got the chance to play with 3 other friends of mine, and it totally rocked. You have no idea.
How do you like it gameplay wise?
It's a really fun game to play, but actually, to tell you the truth, I prefer using the GBA I think. Simply cause the action doesn't pause and everything.
In fact, I found a trick how to use the GBA in single player, but that means no moogle to cast magic with you and to be "mana bitch".
So there must be some story 'eh?
No, there is very little story. No one in the village says more than a sentence. Seeing more than two sentences is very rare.
The only major conversation you'll have is running into other people out to get Mana, and a lot of those encounters (which are random along the trails you can go on), are repetitive (ie the same ones you've seen before).
The story is basically you're out to get Crystal Water which is used to revitalize your towns crystal. You do this every year. It needs to be done so the mist doesn't overtake your town. People in the entire world do this, as you'll encounter dozens of crystals across the world.
That's basically it. It takes a Mana Tree like 3 or more years to revitalize, thus, you must start going further and further from home for the water/mana. When you do go to an area you did before years ago, things will be changed. That's it.
Some cool things happen like, for instance, one town I used to visit for items, after 4 years, was taken over by mist, and because a new area where I needed to actually collect mana from. Kinda sad. Boring leven though...so enough thinking about that.
quote:Ik heb ze toevallig gisteren gemaild met die vraag, en ze zeggen dat ze het spel gewoon kunnen leveren.
Denken jullie dat gamerelease daadwerkelijk in staat zal zijn om te leveren?
ik wacht wel af, mocht het tegenvallen dan was dit het eerste en meteen het laatste spel wat ik daar besteld heb
quote:Ff kijken of ik straks tijd heb, bestel ik hem misschien wel!
Op donderdag 23 oktober 2003 17:51 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
Ik heb ze toevallig gisteren gemaild met die vraag, en ze zeggen dat ze het spel gewoon kunnen leveren.
En dat iedereen hem op de releasedate in huis heeft!ik wacht wel af, mocht het tegenvallen dan was dit het eerste en meteen het laatste spel wat ik daar besteld heb
![]()
quote:Heel erg veel? eerste lading? Nintendo zorgt er gewoon voor dat ze genoeg mario karts voorradig hebben voor iedereen. Dat is ze met metroid en zelda ook goed gelukt.
Op donderdag 23 oktober 2003 16:53 schreef gamecube_master het volgende:[..]
ik denk dat jij wel effe moet wachten met je mario kart omdat HEEL erg veel mensen hem hebben bestelt of je moet natuurlijk bij de mensen zitten die meteen bij de eerste lading mario karts hun mario kart krijgen
Het gerucht dat ik laatst gepost heb over het permanent uit de handel halen van de breedbandadapter bleek overigens niet waar te zijn. De produktie wordt volgens een woordvoerder van NOA zelfs opgevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |