quote:Ik heb zelf ook de 251 blocks kaart en die is voorlopig prima hoor. Data is idd gewoon over te zetten. Geen probleem
Op woensdag 22 oktober 2003 19:37 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, ik ga zo even een nieuwe memorycard besteld want Tiger Woods VREET geheugen (40 blocks). Ik ben van play bij play de 251 Memory Card te bestellen, goede keuze of kan ik beter een Datel 64Mb Memory Card kiezen? En is het mogelijk om data van de ene naar de andere kaart te kopieren?http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=GC&title=102184&id=0&adudisc=y&cpage=1&add=102184
http://www.play.com/play247.asp?pa=stts7&page=title&r=GC&title=102862
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 19:46 schreef Chocobo het volgende:
Gelukkig op page 3 aangekomen![]()
quote:Nee idd is nou niet bepaald de objectieve site enzo...
Op woensdag 22 oktober 2003 18:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Cube Europe is ook totaal geen meetpunt voor mij
quote:Je weet het nooit met die cunts. Aangezien de PAL release iets eerder is denk ik dat ik het spel eerder heb dan IGN de review, maar ik ga er van uit dat het spel toch wel heerst
Op woensdag 22 oktober 2003 19:50 schreef febster het volgende:[..]
Nee idd is nou niet bepaald de objectieve site enzo...
maar eehm weet je toevallig wanneer we een Mario Kart DD review van het heilige IGN kunnen verwachten
?
quote:Precies, MK koop ik blind.
Op woensdag 22 oktober 2003 20:00 schreef Chocobo het volgende:
Je weet het nooit met die cunts. Aangezien de PAL release iets eerder is denk ik dat ik het spel eerder heb dan IGN de review, maar ik ga er van uit dat het spel toch wel heerstIk denk dat de review misschien tijdens de PAL release komt aangezien die net wat later daar uitkomt. Nog een paar dagen later een videoreview ofzo maar dan hebben wij al een aantal cups gehaald
quote:Ik ag hem waarschijnlijk ook bestellen
Op woensdag 22 oktober 2003 20:01 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Precies, MK koop ik blind.
0wned!!!!!!!!
quote:Dat zonder twijfel
quote:I know i know, ik schoot iets te ver door in mijn enthousasme
Op woensdag 22 oktober 2003 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Febster, holy shit, dit is iets teveel van het goede hoor!
If you've already visited the site earlier this week you may have read us gushing at great length about the glorious magnificence of the final build of Mario Kart: Double Dash!! On GameCube. Now Japanese gaming bible Famitsu has felt the love, issuing the game with an overwhelmingly positive 36/40 in its latest issue.
The four separate reviewers each gave the title 9/10, making it one of the very best 'Cube titles ever in their opinion. An opinion we share with every last ounce of our being, and you, loyal GameCube owners, are in for a rare treat when the title hits European shelves on November 14.
quote:ik ben blij dat ik hem besteld heb
Op woensdag 22 oktober 2003 20:35 schreef Chocobo het volgende:
Kijk,......... FAMITSU zijn dus wel top reviewers![]()
If you've already visited the site earlier this week you may have read us gushing at great length about the glorious magnificence of the final build of Mario Kart: Double Dash!! On GameCube. Now Japanese gaming bible Famitsu has felt the love, issuing the game with an overwhelmingly positive 36/40 in its latest issue.
The four separate reviewers each gave the title 9/10, making it one of the very best 'Cube titles ever in their opinion. An opinion we share with every last ounce of our being, and you, loyal GameCube owners, are in for a rare treat when the title hits European shelves on November 14.
GameCube verkoop vertienvoudigt na prijsdaling
quote:bron : gamer.nl
Gezien de matige verkoop van de GameCube heeft Nintendo kortgeleden besloten om de prijs van deze spelcomputer met ¤50 te verlagen naar een bedrag van ¤99. En met enig succes, kan gezegd worden: tecChannel heeft van Nintendo vernomen dat de verkopen van de GameCube sinds deze prijsdaling in heel Europa zijn vertienvoudigt ten opzichte van de periode voor de prijsdaling.Hoewel Microsoft en Sony eerdere prijsverlagingen van Nintendo in Europa altijd op de voet volgde door zelf ook met een prijsverlaging te komen, lijkt dit nu niet aan de orde. Beide miljardenbedrijven zeggen geen plannen te hebben voor het verlagen van de prijs van hun consoles (respectivelijk de Xbox en de PlayStation2).
quote:Ehhh klik eens
Op woensdag 22 oktober 2003 21:24 schreef _Administr8or_ het volgende:
En goed Nintendo nieuws :GameCube verkoop vertienvoudigt na prijsdaling
[..]bron : gamer.nl
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 20:17 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/29330
0wned!!!!!!!!
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 21:27 schreef gieling het volgende:[..]
Ehhh klik eens
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door gieling op 22-10-2003 22:02]
quote:niet denken, gewoon doen!
Op woensdag 22 oktober 2003 22:00 schreef gieling het volgende:
ik zit er nogsteeds over te denken!
quote:Goed idee
Op woensdag 22 oktober 2003 22:01 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
niet denken, gewoon doen!
quote:me 2, mario kart rules gewoon, ik zei het al van het begin af aan
quote:someone~??
Op woensdag 22 oktober 2003 20:52 schreef Twizla het volgende:
Damn wat verlang ik naar die game![]()
![]()
,als je via gamerelease hebt bestelt krijg je um dan 14 november in je brievenbus? Weet iemand hier iets meer over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |