abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2003 @ 23:49:21 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_14043215

http://www.nottoopretty.org/
http://www.mngm.nl/stoffen_bestanden/ftalaten2.pdf

Nemen jullie dit soort berichten serieus en zou het een reden kunnen zijn om toch maar te kiezen voor een ander product als je dit soort "waarheden"leest in de media?

Admin dinsdag 21 oktober 2003 @ 23:58:37 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_14043401
Schopje naar Ouders.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_14043632
Er zit wel een kern van waarheid dat men tegenwoordig veel residuen van vergiften in het bloed hebben,maar of dat van cosmetica komt???
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_14043794
Als de stoffen echt veel gif bevatten zou er huid irritatie optreden dat is niet het geval, dus zal de schadelijkheid wel zeer beperkt zijn.

Stukje van Greenpease:
De geuren die zeep, schoonmaakmiddelen en cosmetica verspreiden zijn vaak afkomstig van synthetische muskverbindingen. Het zijn goedkope alternatieven voor natuurlijke geurstoffen zoals lavendel, tijm of vanille. Over de giftigheid van muskverbindingen is nog veel onbekend, maar diverse onderzoeken geven aanleiding tot ongerustheid. Musk-xyleen staat dan ook op de lijst van stoffen die Europese landen per 2010 uitbannen. Musk-ambrette is in de Europese Unie al verboden, omdat het giftig bleek te zijn voor mensen.

It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream.
  † In Memoriam † woensdag 22 oktober 2003 @ 00:47:26 #5
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_14044129
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 00:18 schreef djexplo het volgende:
Als de stoffen echt veel gif bevatten zou er huid irritatie optreden dat is niet het geval, dus zal de schadelijkheid wel zeer beperkt zijn.
Dat is dus niet waar.
http://www.verenigingops.nl/

Daarbij lopen ook kapsters tijdens hun zwangerschap een superhoog risico een kindje te krijgen met een handicap (niet alleen de stoffen die eventueel via de huid naarbinnen komen zijn gevaarlijk, OOK de stoffen die de zwangere kapster inademd!)

Van (jong)dementie bij de mens die jarenlang met bepaalde stoffen werkt tot kindjes die doof of anderzins gehandicapt ter wereld komen..

Vandaar mijn vraag of er ook mensen zijn die bijvoorbeeld tijdens/voor/na hun zwangerschap rekening houden met deze schijnbaar ongevaarlijke killers..

pi_14049682
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 00:47 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Vandaar mijn vraag of er ook mensen zijn die bijvoorbeeld tijdens/voor/na hun zwangerschap rekening houden met deze schijnbaar ongevaarlijke killers..

Nee, ik wist hier niets vanaf. Staat nergens in zwangerschapsboeken of in de voorlichting van de verloskundige. Best wel kwalijke zaak dat hier niet meer aandacht aanbesteed wordt.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 13:57:47 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_14248199
Ik weet niet exact welke producten wel en niet gevaarlijk zijn, maar tijdens mijn zwangerschap heb ik geen nagellak gebruikt, mijn haren niet geverfd, opgepast met schoonmaakmiddelen en ben ik uit de buurt van verf en oplosmiddelen gebleven. Parfum vond ik niet lekker tijdens mijn zwangerschap, maar makeup en shampoo met een geurtje heb ik wel gebruikt. Ik kan dus niet zeggen dat ik er echt rekening mee heb gehouden.

Overigens heb ik een heel mooi kindje gekregen dat tot op heden gezond lijkt te zijn.

Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')