abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2003 @ 00:30:07 #151
10710 gday
propria cures
pi_14514630
quote:
Op maandag 10 november 2003 00:00 schreef DaFan het volgende:

[..]

Vlgs mij heeft PES GEEN licentie(s ).

Een licentie is geen voorwaarde voor een goede gameplay. Het is wel om de echte namen in beeld te zien van de spelers waar je mee speelt, maar heel boeiend is dat niet... bovendien lijkt maar 5% van de figuren in fifa2004 op z'n real life counterpart.

Edoch, er zijn al patches uit om daar waar geen officiele namen in het spel zijn opgenomen, die namen te vervangen door de echte namen... geloof ik tenminste.

A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_14514640
Ik had een topic apart geopend maar die werd gesloten... De redenen zullen ongetwijfeld kloppen *zucht*

Ik hoop dat 1 van jullie hiero een oplossing voor me hebben:

Ik heb een probleem met mijn Gravis Gamepad Pro in Fifa 2004. De gamepad zelf roeleert gewoon grote tijd maar waar het probleem zit weet ik dus niet. Wat is het geval? Als ik eenmaal een wedstrijdje speel gaat alles goed tot ik een bepaald moment automatisch in het pauze scherm kom en hierna werkt mijn gamepad niet meer... Einde wedstrijd dus

Ben nu vanaf vrijdag al aan het zoeken, drivers vernieuwen, spel opnieuw aan het installeren, noem maar op... maar het werkt niet.

Iemand dit ook meegemaakt en een oplossing voor me??

Thanks alvast

Careca

Niet zo sexistisch! Een man kan ook stom werk doen, net als vrouwen!
pi_14516309
ik heb fifa2004 op de ps2
maar met ingooien flikkert het shirtje van de desbetreffende speler aan de achterkant , rugnummer verdwijnt en komt weer terug

minpuntje

pi_14522425
Waarom kan ik niet mijn keyboard zelf instellen. Ik wil nl. niet met E hardlopen maar met W. Dus wie weet hoe ik dat kan veranderen??
Ik gebruik vaker mijn pincode dan mijn naam
pi_14528905
Ik heb hem ook voor de pc!
Owjah k ben niet voor ajax

[Dit bericht is gewijzigd door Chen op 10-11-2003 16:59]

[14.gif]
pi_14529352
er zijn toch een paar minpunten aan het spel die ik behoorlijk storend vind:

- Afwachtende spelers: je passt een bal en jouw ontvangende speler blijft stil staan en wachten op de bal, de tegenstander kan hierdoor veel te makkelijk de bal afpakken

- Je kan de knoppen niet zelf instellen, een fout die in elke fifa-spel terug komt. Ik heb dus een joypad van een onbekend merk en bij mij zitten alle knoppen door elkaar gehusseld dus ik kan weer opnieuw alle knoppen aanleren

- De menu's vind ik belabberd in elkaar gezet, je kan niet met je muis scrollen en de stand in de competitie kun je ook niet mooi zien in één scherm om maar een paar voorbeelden te noemen...

pi_14529593
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:11 schreef HeyFreak het volgende:
er zijn toch een paar minpunten aan het spel die ik behoorlijk storend vind:

- Je kan de knoppen niet zelf instellen, een fout die in elke fifa-spel terug komt. Ik heb dus een joypad van een onbekend merk en bij mij zitten alle knoppen door elkaar gehusseld dus ik kan weer opnieuw alle knoppen aanleren

Als je de patch hebt dan kan je ze wel aanpassen.
pi_14530116
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:20 schreef DaFan het volgende:

[..]

Als je de patch hebt dan kan je ze wel aanpassen.

welke patch?

waar kan ik die downloiaden dan? ik heb de update gedraaid maar dat heeft niets geholpen

pi_14531064
Ja waar is die patch te vinden ?

En met Fifa 2003 was het toch zo dat je met ''D'' een een voorzichtige tackel deed en nu du je ''D'' en hoppa je hebt zo een rode kaart

En kun je ook als je wordt vastgehouden door een speler hem van je afslaan, want ik erger me dood dan ben je eindelijk door de verdediging en dan gaat er zijn gozer aan je hangen

[Dit bericht is gewijzigd door Raging_Bull op 10-11-2003 20:02]

Doei
pi_14531245
Als je ff zoekt misschien...
pi_14531326
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:20 schreef Saekerhett het volgende:
Als je ff zoekt misschien...
de officiele update zou dit moeten verhelpen, maar bij mij is dat niet gelukt, ondanks dat ik wel een duim omhoog kreeg dat de patch geďnstalleerd kan ik dus geen knoppen instellen....
pi_14532509

Volgens mij begin ik het te snappen

PS.
Ik ken de nieuwe besturing niet... Speelde volgens de ouderwetse manier... met q is mensen laten rennen en met w is zelf rennen
Meer niet..

"Wat een gezeik over het pre-pensioen... je kan ook gewoon op je 50ste stoppen.... zoals Willem Endstra"
pi_14532704
ik kan er echt nog de ballen van
Maar okay weet iemand al waar ik een creatie centrum kan doenloaden?
[14.gif]
pi_14535079
nogmaals, weet er iemand een patch waarbij ik de knoppen in kan stellen voor m'n joypad?

de originele update werkt niet bij mij...

pi_14535836
Net een carriere met Chelsea gestart
Best een leuk team om mee te spelen
Heb 2 wedstrijden gespeeld eerst uit tegen newcastle 4-4
en netr een wedstrijd tegen Man city 1-2 verloren
  maandag 10 november 2003 @ 21:02:25 #166
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_14535948
omg fifa zuigd echt zo zwaar he
heb hem nu al 1 weekje thuis liggen, EA heeft me zwaar teleurgesteld
opties die er niet voor in komen
gameplay vind ik nog niet geweldig grafics weer wel maarja
morgen Max Payne 2 halen is leuker
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_14536461
6-1 Gewonnen van Feyenoord zo hoort het he
Doei
pi_14536537
quote:
Op maandag 10 november 2003 21:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
omg fifa zuigd echt zo zwaar he
heb hem nu al 1 weekje thuis liggen, EA heeft me zwaar teleurgesteld
opties die er niet voor in komen
gameplay vind ik nog niet geweldig grafics weer wel maarja
morgen Max Payne 2 halen is leuker
tja oefening baart kunst
  maandag 10 november 2003 @ 21:31:46 #169
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_14536834
quote:
Op maandag 10 november 2003 21:22 schreef Maikel1 het volgende:

[..]

tja oefening baart kunst

idd ik win nu nog aleen maar met 4-0 3-0 op prof
1-0 2-0 etc op wereld klasse
begint IMHO al snel te vervelen
en max payne nooit geweldig spel
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 10 november 2003 @ 21:59:08 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_14537752
quote:
Op maandag 10 november 2003 00:30 schreef gday het volgende:

[..]

Een licentie is geen voorwaarde voor een goede gameplay. Het is wel om de echte namen in beeld te zien van de spelers waar je mee speelt, maar heel boeiend is dat niet... bovendien lijkt maar 5% van de figuren in fifa2004 op z'n real life counterpart.

Edoch, er zijn al patches uit om daar waar geen officiele namen in het spel zijn opgenomen, die namen te vervangen door de echte namen... geloof ik tenminste.

Hmm das dan wel een voordeel
Ik vind het namelijk totaal niet boeiend om een spel te spelen waar geen echte namen in zitten.

Gameplay is natuurlijk belangrijk maar de echte namen hebben voor mij iig ook wel waarde.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator maandag 10 november 2003 @ 22:06:42 #171
42184 crew  DaMart
pi_14538001
Ik heb het spel net geďnstalleerd, en wil nu de patch installeren. Weet iemand of die patch ook buiten de EA site om te verkrijgen is ? Die site heeft namelijk een fout in een javascript, zodat ik niks kan downloaden daar. De sites die ik tot nog toe via Google heb gevonden linken ook weer allemaal naar die EA site

*edit: laat maar, probleem heeft zichzelf al opgelost.

[Dit bericht is gewijzigd door DaMart op 10-11-2003 22:13]

Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_14538439
Ik knal net op de paal en krijg de bal terug wordt er afgefloten voor buitenspel, dat is toch geen buitenspel
Doei
  Moderator maandag 10 november 2003 @ 22:30:05 #173
42184 crew  DaMart
pi_14538789
Oke, ene probleem op[gelost, krijgen we het volgende: patch werkt niet. Ik kan geen netwerk game aanmaken (zie die optie nergens), en kan de toetsen niet opnieuw instellen...
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 10 november 2003 @ 22:41:26 #174
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14539139
Wel fijn die direct IP mode
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_14539774
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:19 schreef Raging_Bull het volgende:
Ik knal net op de paal en krijg de bal terug wordt er afgefloten voor buitenspel, dat is toch geen buitenspel
Kan zijn dat je daarvoor al butenspel stond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')