quote:Een licentie is geen voorwaarde voor een goede gameplay.
Op maandag 10 november 2003 00:00 schreef DaFan het volgende:[..]
Vlgs mij heeft PES GEEN licentie(s ).
Edoch, er zijn al patches uit om daar waar geen officiele namen in het spel zijn opgenomen, die namen te vervangen door de echte namen... geloof ik tenminste.
Ik hoop dat 1 van jullie hiero een oplossing voor me hebben:
Ik heb een probleem met mijn Gravis Gamepad Pro in Fifa 2004. De gamepad zelf roeleert gewoon grote tijd maar waar het probleem zit weet ik dus niet. Wat is het geval? Als ik eenmaal een wedstrijdje speel gaat alles goed tot ik een bepaald moment automatisch in het pauze scherm kom en hierna werkt mijn gamepad niet meer... Einde wedstrijd dus
Ben nu vanaf vrijdag al aan het zoeken, drivers vernieuwen, spel opnieuw aan het installeren, noem maar op... maar het werkt niet.
Iemand dit ook meegemaakt en een oplossing voor me??
Thanks alvast
Careca
minpuntje
[Dit bericht is gewijzigd door Chen op 10-11-2003 16:59]
- Afwachtende spelers: je passt een bal en jouw ontvangende speler blijft stil staan en wachten op de bal, de tegenstander kan hierdoor veel te makkelijk de bal afpakken
- Je kan de knoppen niet zelf instellen, een fout die in elke fifa-spel terug komt. Ik heb dus een joypad van een onbekend merk en bij mij zitten alle knoppen door elkaar gehusseld dus ik kan weer opnieuw alle knoppen aanleren ![]()
- De menu's vind ik belabberd in elkaar gezet, je kan niet met je muis scrollen en de stand in de competitie kun je ook niet mooi zien in één scherm om maar een paar voorbeelden te noemen...
quote:Als je de patch hebt dan kan je ze wel aanpassen.
Op maandag 10 november 2003 17:11 schreef HeyFreak het volgende:
er zijn toch een paar minpunten aan het spel die ik behoorlijk storend vind:- Je kan de knoppen niet zelf instellen, een fout die in elke fifa-spel terug komt. Ik heb dus een joypad van een onbekend merk en bij mij zitten alle knoppen door elkaar gehusseld dus ik kan weer opnieuw alle knoppen aanleren
quote:welke patch?
Op maandag 10 november 2003 17:20 schreef DaFan het volgende:[..]
Als je de patch hebt dan kan je ze wel aanpassen.
waar kan ik die downloiaden dan? ik heb de update gedraaid maar dat heeft niets geholpen
En met Fifa 2003 was het toch zo dat je met ''D'' een een voorzichtige tackel deed en nu du je ''D'' en hoppa je hebt zo een rode kaart ![]()
En kun je ook als je wordt vastgehouden door een speler hem van je afslaan, want ik erger me dood dan ben je eindelijk door de verdediging en dan gaat er zijn gozer aan je hangen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Raging_Bull op 10-11-2003 20:02]
quote:de officiele update zou dit moeten verhelpen, maar bij mij is dat niet gelukt, ondanks dat ik wel een duim omhoog kreeg dat de patch geďnstalleerd kan ik dus geen knoppen instellen....
Op maandag 10 november 2003 18:20 schreef Saekerhett het volgende:
Als je ff zoekt misschien...
Volgens mij begin ik het te snappen ![]()
PS.
Ik ken de nieuwe besturing niet... Speelde volgens de ouderwetse manier... met q is mensen laten rennen en met w is zelf rennen
Meer niet..
de originele update werkt niet bij mij...
quote:tja oefening baart kunst
Op maandag 10 november 2003 21:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
omg fifa zuigd echt zo zwaar he
heb hem nu al 1 weekje thuis liggen, EA heeft me zwaar teleurgesteld
opties die er niet voor in komen
gameplay vind ik nog niet geweldig grafics weer wel maarja
morgen Max Payne 2 halen is leuker
quote:idd ik win nu nog aleen maar met 4-0 3-0 op prof
Op maandag 10 november 2003 21:22 schreef Maikel1 het volgende:[..]
tja oefening baart kunst
quote:Hmm das dan wel een voordeel
Op maandag 10 november 2003 00:30 schreef gday het volgende:[..]
Een licentie is geen voorwaarde voor een goede gameplay.
Het is wel om de echte namen in beeld te zien van de spelers waar je mee speelt, maar heel boeiend is dat niet... bovendien lijkt maar 5% van de figuren in fifa2004 op z'n real life counterpart.
Edoch, er zijn al patches uit om daar waar geen officiele namen in het spel zijn opgenomen, die namen te vervangen door de echte namen... geloof ik tenminste.
Gameplay is natuurlijk belangrijk maar de echte namen hebben voor mij iig ook wel waarde.
*edit: laat maar, probleem heeft zichzelf al opgelost. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door DaMart op 10-11-2003 22:13]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |