quote:Ik denk het. Ik heb nergens last van.
Op vrijdag 7 november 2003 18:06 schreef Atrimar het volgende:
Ben ik de enige PC gebruiker die het commentaar niet kan horen?
Snap er geen zak van en op de manier dat ik het nu speel is het super statisch.
je kunt nog wel natuurlijk met E hardlopen en met Q een speler diep laten gaan maar das nix anders dan in 2003 ook was. Schiet niet echt op.
Ik vind het trouwens allemaal wel wat trager geworden. Das op zich wel jammer maar het zal wel te maken hebben met het off bal systeem....
quote:Maar wel realistisch. 2 a 3 doelpunten is nu mn gemiddelde.
Op vrijdag 7 november 2003 19:09 schreef Komakie het volgende:
Een uitleg van het Off bal systeem zou ik ook wel welkom vinden.Snap er geen zak van en op de manier dat ik het nu speel is het super statisch.
je kunt nog wel natuurlijk met E hardlopen en met Q een speler diep laten gaan maar das nix anders dan in 2003 ook was. Schiet niet echt op.
Ik vind het trouwens allemaal wel wat trager geworden. Das op zich wel jammer maar het zal wel te maken hebben met het off bal systeem....
quote:Als je niks te melden heb, ga je maar ergens anders spelen.}:|
Fifa zuigt
99 was nog leuk, daarna erg kut, maar dat is mijn mening
quote:Ik vind hier nix realistisch aan.
Op vrijdag 7 november 2003 19:45 schreef DaFan het volgende:[..]
Maar wel realistisch. 2 a 3 doelpunten is nu mn gemiddelde.
[..]
Ik snap dat je niet zomaar iemand voorbij moet kunnen lopen maar het is nu niet eens meer mogelijk om fatsoenlijk alleen voor de keeper te komen.
Het is allemaal super statisch.
Spelers staan een beetje stil en je kunt de bal de helft van de tijd nergens heen pasen.
Iemand uit spelen met een mooie actie en daarna afspelen zoals bij 2003 is gewoon helemaal niet meer mogelijk.
Ik vind het een beetje een aanfluiting tot nu toe.
en dat ligt niet aan EA maar aan het nederlands elftals prestaties
Off the ball TM:
Wanneer je in balbezit bent druk je "Z"
Dan kun je togglen tussen je drie aanvallers. Als je dan "SHIFT" en een "Richtingstoets" indrukt zal de opgelichte aanvaller de richtin in lopen die jij indrukt.
Je staat overigens negen van de tien keer buitenspel, tenzij je op een lijn met de verdediging blijft lopen, maar dan heb je dus niks aan de Off the Ball TM control.
Het werkt op de PC voor geen meter maar ik vermoed op de PS2 wel, met twee analoge sticks.
Weten we dat ook weer.
Iedereen blij?
Cart,
quote:Ik heb het ook ff een half uurtje zitten proberen en het werkt dus echt niet.
Op zaterdag 8 november 2003 02:50 schreef Carterman het volgende:
Ja beste vrienden, ik dacht laat ik de training eens starten van het spelletje. En wat blijkt, in 1 keer heb ik de controls door.Off the ball TM:
Wanneer je in balbezit bent druk je "Z"
Dan kun je togglen tussen je drie aanvallers. Als je dan "SHIFT" en een "Richtingstoets" indrukt zal de opgelichte aanvaller de richtin in lopen die jij indrukt.
Je staat overigens negen van de tien keer buitenspel, tenzij je op een lijn met de verdediging blijft lopen, maar dan heb je dus niks aan de Off the Ball TM control.Het werkt op de PC voor geen meter maar ik vermoed op de PS2 wel, met twee analoge sticks.
Weten we dat ook weer.
Iedereen blij?Cart,
Je kunt nooit een steekpasje geven of wat dan ook. Het spel blijft statisch.
Spelers lopen de diepte in, bal komt eraan, ze nemen em aan op de borst en ze staan weer stil.
Ik vind dit echt super kut. Hartstikke lang zitten verheugen op iets wat een topper had kunnen worden maar nee hoor, de heren van EA moesten zo nodig weer het roer helemaal omgooien en weer een heel nieuw systeem bedenken.
Echt zo jammer
quote:Same here. God, wat een ongelooflijk zaadspel. Passen gaat goed, tot net over de middenlijn. Daarna weten ze elkaar opeens niet meer te vinden en gaat de pass in de meest vreemde richtingen.
Op vrijdag 7 november 2003 20:27 schreef Komakie het volgende:[..]
Het is allemaal super statisch.
Spelers staan een beetje stil en je kunt de bal de helft van de tijd nergens heen pasen.
quote:Die radar kun je geloof ik wel instellen.
Op zaterdag 8 november 2003 11:55 schreef Butra het volgende:[..]
Same here. God, wat een ongelooflijk zaadspel. Passen gaat goed, tot net over de middenlijn. Daarna weten ze elkaar opeens niet meer te vinden en gaat de pass in de meest vreemde richtingen.
Ik mis ook mn radar, linksonderin. Maar dat kan misschien ergens een instelling zijn..
En hoe zit het eigenlijk met de mooie bewegingen? Op mn Sidewinder kan ik 1 beweging maken geloof ik. Spectaaaacuuuuuulaaaaaaair!
Maar ik heb em totaal niet nodig, weet toch waar me poppetjes staan aangezien ze nooit bewegen
Lukt bij mij niet echt ![]()
hehe laat maar ik zat telkens te rammen op die E maar je moet hem ingedrukt houden
Maar niet goed uitgewerkt, mischien goed idee voor PES 4?
oja: nog 1 ding, hoe kan je het beste corners nemen? ik zie 1,2,3 boven spelers staan, maar hoe krijg je de bal daar? welke toetsen zijn bruikbaar tijdens corners? de keeper vangt m meestal!
quote:Een van die 3 cijfers is wit-gekleurd, en de andere 2 zijn grijs. Dat geeft dus aan aan welke speler je op dat moment onder je hoede hebt dmv Off the ball. Door nogmaals op z te drukken, kun je een van de andere 2 spelers selecteren. Als je shift indrukt, kun je mbv de pijltjestoetsen de Off the ball-speler besturen, maar ik vind het niet goed werken. Allereerst is de speler met de bal op dat moment ongelooflijk kwetsbaar, en ten tweede komt het spel zo evengoed niet natuurlijk over. Stel, ik wil een voorzet geven aan de Off the ball-speler (dmv 'a'). Ik stuur hem eerst de ruimte in, geef dan de voorzet, en dan loopt de speler weer mooi terug naar de verdedigers van de tegenstander omdat de bal nooit op maat is.
Op zondag 9 november 2003 12:37 schreef Maikel1 het volgende:
hoe de fuck werkt dat off the ball nou precies?
ik druk op de z en ik zie spelers met een 1,2 en 3 boven hun hoofd..
wat moet ik dan doen?
En wat veel andere mensen ook hebben gemerkt, is dat het passen ook klote werkt. De bal gaat veel te vaak gewoon naar niemand, of hij wordt zo hard gespeeld dat je teamgenoten er niet eens bijkunnen voordat ie over de zijlijn/achterlijn rolt, of degene die de bal moet ontvangen blijft statisch staan zodat er 20 tegenstanders de bal al kunnen onderscheppen voordat ie ook maar in de buurt komt van je medespeler.
Vaak wil ik ook een bal ontfutselen dmv de 'd', maar soms heb je de bal al in bezit gekregen vlak voordat je op de 'd' drukt, en dan schop je de bal dus naar weetikveelwaar.
En zo zijn er nog een heeeeeeeeeeleboel dingen, en ik moet zeggen dat ik deze zaken in PES3 beter geregeld vind.
Erg jammer... weet iemand wanneer PES3 uitkomt op de pc? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door gday op 09-11-2003 20:33]
Het vrije trap systeem werkt wel goed vind ik, het is alleen even wennen.
Ook vind ik het flauw van mezelf om toch maar gauw even een wedstrijdje te winnen door in de laatste minuut van af net voorbij de midellijn de bal in het doel te rossen (wat natuurlijk dus never nooit niet kan). En EA dacht dat ik zo wel vijf seizoenen in de carriere mode kan en wil spelen?
Echt niet...
Cart,
Op zich vind ik deze Fifa wel weer een stukje beter dan zijn voorganger, maar hij is nog steeds verre van perfekt
quote:In de Power Unlimited stond deze maand een review, dus hij zal al wel uit zijn. Ik ga er ook voor uitkijken, omdat in de PU PES3 een 95 kreeg en FIFA 2004 slechts een 76.
Op zondag 9 november 2003 20:30 schreef gday het volgende:[..]
Erg jammer... weet iemand wanneer PES3 uitkomt op de pc?
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:00 schreef _Administr8or_ het volgende:
Het is inderdaad zwaar irritant dat die spelers de bal eerst 'dood' moeten leggen.
En het vrije trappen nemen gaat tot nu toe ook klote, maar dat is waarschijnlijk een kwestie van oefenenOp zich vind ik deze Fifa wel weer een stukje beter dan zijn voorganger, maar hij is nog steeds verre van perfekt
Ik vind em veel minder van 2003... 2003 was redelijk maar soms frustrerend... 2004 is alleen maar frustrerend ![]()
anyway, PES3 ben ik wel benieuwd naar omdat iedereen daar vrij positief over is.
Alleen heb je dan ook nog de echte spelers of dat dan weer niet ![]()
Want dat vond ik 1 van de belangrijke dingen waarom ik Fifa zoveel gespeeld heb.
quote:Vlgs mij heeft PES GEEN licentie(s ).
Op zondag 9 november 2003 23:36 schreef Komakie het volgende:[..]
Ik vind em veel minder van 2003... 2003 was redelijk maar soms frustrerend... 2004 is alleen maar frustrerend
anyway, PES3 ben ik wel benieuwd naar omdat iedereen daar vrij positief over is.
Alleen heb je dan ook nog de echte spelers of dat dan weer niet
Want dat vond ik 1 van de belangrijke dingen waarom ik Fifa zoveel gespeeld heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |