abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14164471
En deze van Davids belandde in de rechteronderhoek

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  maandag 27 oktober 2003 @ 08:40:47 #52
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14165105
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 11:53 schreef Kremers het volgende:

[..]

Hoe kunnen ze die bugs er nou in een paar dagen uithalen , ik geloof daar helemaal niets van... want dat spel moet dan in allerijl gecopieėrd worden en dan zit je nog met de distributie..., bovendien vind ik het vreemd dat ze de PS2 versie dan zomaar uitbrengen, terwijl die versie juist de meeste concurentie heeft, NL. PES3.

En gameplay snelheid kan idd niet aangepast worden.

Inderdaad, dat is gewoon gelul. Bugs worden er in dit stadium gewoon niet meer uitgehaald, want het wijzigen van de code moet ook nog eens stevig getest worden of het geen andere bugs veroorzaakt. Misschien dat er enkele zaken die op de Xbox niet helemaal goed gaan op de Cube wel goed gaan, maar dat zou dan puur berusten op toeval (omdat het een ander platform is) en zou andersom ook goed kunnen.

De Xbox versie is gewoon een keer als eerste. Misschien wil EA een positief gebaar een Microsoft geven en brengen ze 'm voor de Xbox eerder uit zodat 't vroeger of later toch tot een overeenkomst komt. Voorlopig vind ik het wel mooi dat de GameCube-gastjes zo zitten te miepen dat 'ie een paar dagen later uit is

pi_14167194
Laat ze die voor de pc maar gauw uitbrengen en mochten er dan wat foutjes in zitten dan brengen ze ook maar weer een patch uit om dit op te lossen. Maar op dit moment is er eigenlijk weinig leuks voor de gamer. Max Payne 2 viel mij ook erg tegen en trouwens erg kort. Daarom laat Fifa 2004 maar gauw komen.
pi_14167291
Eigenlijk maakt het niet zoveel uit als er 'wat' foutjes in de PC versie zitten. Je krijgt natuurlijk gezeik vanuit de kopers/achterban, maar zodra er een goede patch uitkomt, is EA Sports weer helemaal goed (Zie ook bv Simcity 4).
Dus laat dat spel maar komen, want foutloos kan ie toch niet zijn!!
pi_14167928
Ga voor PES3 man, die is duizend ker beter dan FIFA, komt 7nov voor de PC uit
  maandag 27 oktober 2003 @ 11:35:46 #56
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_14168328
Ik heb hem sinds vrijdag en heb nu 4 uur speeltijd erop zitten (Wat weinig idd)

Maar ik vind het een goede game. Het is het eerste voetbal spel waar ik een wedstrijd op "normal" nivo heb verloren.

Echte super uitslagen komen ook niet meer voor. Wat wel een beetje vreemd is is dat ik bijvoorbeeld tegen psv met 4-0 win en dan een week daarna met 2-1 van ado win (met moeite en een super goede vrijetrap)

Drop you like an ill, bad habit
pi_14171242
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 11:35 schreef pmponer het volgende:
Wat wel een beetje vreemd is is dat ik bijvoorbeeld tegen psv met 4-0 win en dan een week daarna met 2-1 van ado win (met moeite en een super goede vrijetrap)
Dat is niet vreemd, dat is realistisch. Want een Ajax kan ook heel veel moeite hebben met AZ, terwijl ze week ervoor Feyenoord met 3-1 naar huis stuurde.
  maandag 27 oktober 2003 @ 14:13:37 #58
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_14171961
Ik vind het niet vervelend ofzo maar wel apart.

Ik ben blij dat de scores 10-0 enzo niet meer voorkomen ik vind het echt een enorme verbetering dat fifa 2004 alleen moet ik nog ff inkomen met dat off-the-ball

Moet er wel eerlijk bij zeggen dat de laatste fifa die ik heb gespeeld fifa 2002 was

maandag 27 oktober 2003 @ 14:38:46 #59
55450 cigarman
" life is too short "
pi_14172591
Ik heb gisteren de eerder gekochte spellen:Tomraider Angel of Darkness en FIFA 2004 terug gebracht!
Wat een onhandelbaar spellen zijn dat geworden zeg! Alsof de gameplay nu alleen maar voor de computer is en je zelf als gebruiker 15 slagen in de rondt moet doen om een beetje controle te hebben over de spellen.
Ik heb PES III maar gekocht en werkelijk: VERADEMING!(gelijk druk bezig alles op te daten met echte namen en shirts ed.)
" Always look on the bright side of life "
pi_14173147
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 08:40 schreef twi het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is gewoon gelul. Bugs worden er in dit stadium gewoon niet meer uitgehaald, want het wijzigen van de code moet ook nog eens stevig getest worden of het geen andere bugs veroorzaakt. Misschien dat er enkele zaken die op de Xbox niet helemaal goed gaan op de Cube wel goed gaan, maar dat zou dan puur berusten op toeval (omdat het een ander platform is) en zou andersom ook goed kunnen.

De Xbox versie is gewoon een keer als eerste. Misschien wil EA een positief gebaar een Microsoft geven en brengen ze 'm voor de Xbox eerder uit zodat 't vroeger of later toch tot een overeenkomst komt. Voorlopig vind ik het wel mooi dat de GameCube-gastjes zo zitten te miepen dat 'ie een paar dagen later uit is

Beetje meer respect mag je ook wel hebben voor de Cube en Nintendo in het geheel.

Die hebben samen met Sega ervoor gezorgt dat de consoles zijn, waar ze nu zijn.

En al was het drie dagen langer oke, maar een week tot anderhalve week later is toch wel een groot verschil

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_14207765
Op de site van easports zie ik een tijd staan die aftelt en aan geeft dat Fifa 2004 op 4 november komt. Laten we het hopen. Ik kan in ieder geval niet wachten. Sneller sneller sneller.......
pi_14217242
Weet iemand al wat trucjes voor FIFA 2004 op de Xbox?? Zou fijn zijn.....
En kan verder iemand duidelijk aan mij uitleggen hoe die vrije trappen nou precies werken? Ik ram ze altijd huizehoog over...
pi_14221116
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 11:23 schreef Greetings het volgende:
Weet iemand al wat trucjes voor FIFA 2004 op de Xbox?? Zou fijn zijn.....
En kan verder iemand duidelijk aan mij uitleggen hoe die vrije trappen nou precies werken? Ik ram ze altijd huizehoog over...
HET IS GEEN STRAATVOETBAL!

TRICKS

woensdag 29 oktober 2003 @ 14:12:27 #64
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_14221834
vrije trappen is ff oefenen maar je powerbalk vol laten lopen tot rood niet tot en met en in het groene vakje de cursor weer stoppen.

that should do the trick

ehmmm truckjes? je kan met je rechter stick een sleep beweging maken thats it volgens mij.

pi_14224042
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 14:12 schreef pmponer het volgende:
vrije trappen is ff oefenen maar je powerbalk vol laten lopen tot rood niet tot en met en in het groene vakje de cursor weer stoppen.

that should do the trick

ehmmm truckjes? je kan met je rechter stick een sleep beweging maken thats it volgens mij.

Die zullen er inderdaad weer inzitten, dat zie je ook in het normale voetbal.

Maar niet wat bijv in Fifa 98 kon, 1000x een schijbeweging maken en dan scoren. Dat is nep

pi_14232670
* Ajaxno1 heeft hem voor de cube en :p
pi_14232941
De pc versie komt 4 November.

pi_14239690
Ik heb hem op de PC... Leuk hoor maar het is een Duitse versie

Iemand idee wat: heimannschaft betekent? Ik kom niet in een simpele oefenwedstrijd omdat ie zegt: wartet auf .....

Ga nog maar ff pielen.
Niet illegaal want heb de versie al besteld maar die is nog niet binnen

Edit: Leuk hoor... alleen een radeon 7000... nee das niet best merk ik... En dat twerwijl Max Payne 2 wel nog volop meekon

[Dit bericht is gewijzigd door defpaul op 30-10-2003 01:46]

pi_14241085
Heimmannschaft betekend het team dat thuis speelt.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 10:31:34 #70
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_14243123
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 01:30 schreef defpaul het volgende:
Ik heb hem op de PC... Leuk hoor maar het is een Duitse versie

Iemand idee wat: heimannschaft betekent? Ik kom niet in een simpele oefenwedstrijd omdat ie zegt: wartet auf .....

Edit: Leuk hoor... alleen een radeon 7000... nee das niet best merk ik... En dat twerwijl Max Payne 2 wel nog volop meekon

Ligt waarschijnlijk aan je beschikbare Ram geheugen. Fifa gebruikt 64 MB, als je 'maar' 64 Mb Ram hebt, (of 63) trekt je PC het dus niet. Had ik al met Fifa 2003, die heeft twee keer goed gelopen en bleef daarna steeds hangen in het loading menu.

Dus mischien moet je ff een simmetje erbij plaatsen...

Nou doe je het weer!
pi_14244622
Ik heb 396 btw
pi_14245196
Net even de PS2 versie gehaald bij MM Arena dus die ga ik vanavond even fijn (online) testen.. De GC lag er ook gewoon enzo..
  donderdag 30 oktober 2003 @ 16:40:54 #73
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_14252916
Heb em sinds gisteren middag op de Cube en hij speelt vet lekker. Alleen Mitea is een Neger en Wamberto een blanke gast.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_14253028
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 16:40 schreef Ajaxfan het volgende:
Heb em sinds gisteren middag op de Cube en hij speelt vet lekker. Alleen Mitea is een Neger en Wamberto een blanke gast.

Nog een leuke: In PES3 heeft Davids blond haar en bijhorende kleine baard

pi_14254106
Mja, FIFA 2004. Heb de demo een aantal keer gespeelt, veel beter speelbaar dan 2003, dat sowieso.

Beter dat de trainingmodus er weer inzit, en de Nederlandse competitie.

Verwacht alleen wel altijd meer van de graphics, waren weer niet he-le-maal super.

Ik wil em wel downlo... kopen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')