Klopt inderdaad. Heerlijk al die lagen, dat maakt voor mij het eerste album ook zo goed. Alhoewel ze dat nog steeds wel volop doen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:04 schreef ErikT het volgende:
Jaren geleden bij een concert pakte de bassist ook een gitaar. 4 gitaren. Gek zijn ze.
Hee niet zeuren, Yoda vindt ook iedereen grappig dus dan mag ik dat ook.quote:
Nice, 4 gitaren.quote:Maar inderdaad, 3 gitaristen. Jaren geleden bij een concert pakte de bassist ook een gitaar. 4 gitaren. Gek zijn ze.
Hebben ze een clip? Kickeh.
Ben er morgen ook, maar ben nu ziek, dus ik weet niet of het meer wordt dan een beetje hangen in de herrie.
Meldt!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:06 schreef sir_Tachyon het volgende:
Nog 1 dagje. Wie gaat er nog meer morgen naar Utrecht om ze te zien???
Oef, support zal wel max. 30 minuten spelen. Dan ff ombouwen/calibreren (25/30 min.) en Oceansize zal wel 1,5 uur spelen verwacht ik.quote:Bij de weg: weet iemand hoelang de vorige concerten deden van afgelopen maand dan kan ik misschien nog afwegen om met de trein te staan.
Perslucht meldt zich!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:06 schreef sir_Tachyon het volgende:
Nog 1 dagje. Wie gaat er nog meer morgen naar Utrecht om ze te zien???
Was ik al bang voor aangezien entree ook maar 10 euro is en ik kon de kaartjes bij het loket afhalen. Ach misschien is het juist een keer mooier.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
EKKO veel te klein
Ze verdienen groter, maar een kleine zaal is wel leuker om ze te zien.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
EKKO veel te klein
Moet ik nou het ISIS-shirt dat ik momenteel aan heb gaan uittrekken omdat mensen me anders met Sir gaan aanspreken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:14 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik doe mijn ISIS-tshirt wel aan, dan kunnen jullie, TOOL-tshirt-dragenden, mij in ieder geval herkennen.
Heel veel van Frames. Jammer. Het was wel fijn, maar het oude werk loopt toch beter. Jammer van Paper Champion, dat nummer is echt knetter. No Tomorrow had ik ook graag nog eens gehoord. Maar ja, je kunt niet alles hebben.quote:Commemorative 9/11 t-shirt (Frames)
Unfamiliar (Frames)
Remember where you are (Effloresce)
Trail of Fire (Frames)
Savant (Frames)
Catalyst (Effloresce)
Sleeping Dogs and Sleeping Lions (Frames)
Women who love men who love drugs (Effloresce)
Homage to a shame (Everyone into Position)
Long Forgotten (Effloresce)
------------
Paper Champion (Music for Nurses) *op de setlist, niet gespeeld wegens tijd gebrek*
Ornament / The Last Wrongs (Everyone into Position)
Zeg dat wel, geluid stond wel een beetje hard maar wel erg goed afgesteld. Ik zou er zo nog een keer heen gaan.quote:Op zondag 11 november 2007 11:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
prachtig
Vroeg ik mij inderdaad ook af. Ik kon de setlist van mister Gambler zien (stond 1e rij) en de eerste 3 regels waren:quote:Op maandag 12 november 2007 11:37 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik was de titel van het eerste nummer van Frames nog geen eens zo tegengekomen ("Commemorative 9/11 t-shirt"). Bij mij in de bestandsnaam "____" ipv "9/11". Ik heb nog niet op mijn cd-hoesje gekeken maar staat daar ook "9/11" op???
1 2 3 | 9/11 unfamiliar |
Nee. Dat was een vriend van mij.quote:Op maandag 12 november 2007 13:54 schreef sir_Tachyon het volgende:
Lijkt wel dat ze "9/11" weg hebben gecensueerd. Liep een van jullie FOKkers ook rond met een zwart The Mars Volta-tshirt??
Donkerblond, maar okee. Ik stond niet zo naast m.quote:Op maandag 12 november 2007 15:00 schreef sir_Tachyon het volgende:
Oh dan stond je voor mij waarschijnlijk. Jouw vriend heeft dan lang zwart haar en een baard? Zo ja, zou je willlen vragen waar hij dat shirt vandaan heeft?
quote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb ws een kaart over voor Amsterdam morgen. Anyone?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |