Ekko is voor 300 man, volgens mij is Vera groter.quote:Op zondag 9 september 2007 21:52 schreef ralfseltje het volgende:
Vera is denk ik het kleinst van allemaal?![]()
Ietsje denk ikquote:Op maandag 10 september 2007 09:18 schreef toolhead het volgende:
[..]
Ekko is voor 300 man, volgens mij is Vera groter.
Ja de hele shizzle. Al heb ik nog geen vinyl gezien daar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:47 schreef ralfseltje het volgende:
Kaartjes voor Vera zijn binnen
De nieuwe plaat bevalt me tot nu toe goed, al vind ik hem nog niet zo vet als de vorige 2. Weet iemand trouwens of ze veel merchandise meenemen naar hun optredens? T-Shirts, cd's, vinyl??
Ik vind het tot nu toe te Mogwai en te weinig Oceansize. Maar ik heb het nog niet echt vaak gehoord. Zitten wel zeker fijne stukken in. Trail of Fire en Sleeping Dogs and Dead Lions (3 & 7) zijn relaxed.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:06 schreef oddman het volgende:
'Frames' is uitstekend.
Ik denk wel dat ik er nog aan moet wennen, maar tot nu toe verveelt het absoluut niet.
Gast....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:30 schreef Svyatagor het volgende:
Kaartjes gekocht voor de Melkweg.
Zeer grappig, zat vanmorgen op de fiets te luisteren naar EIP en ik dacht: hoe zou het toch met dit bandje zijn? Blijkt er een nieuwe CD en een tour te zijn
Dat gevoel heb ik ook. Las ook dat de bassist/oprichter van de band er onlangs uit is gestapt. Weet niet of dat er wat mee te maken heeft, maar het zal de band in ieder geval geen goed hebben gedaan. Toch blijf ik ze erg tof vinden, morgen is het al zoverquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:38 schreef Ascaroth het volgende:
Toch wel cool de nieuwe Oceansize. Ik blijf alleen bij elke nieuwe release een teleurstellende vergelijking met hun debuutalbum maken. Daar zaten zoveel ideeën in, boeiend van begin tot eind, die spanning gaan ze naar mijn gevoel niet meer evenaren..
In EKKO ben ik er bij.
Een goede band die bagger muziek maakt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:40 schreef Jeweet het volgende:
Heb ze zondag in de Vera gezien. Erg goede band, alleen jammer dat ze zulke bagger muziek maken (tool-achtig e.d.). Maarja als je van dat soort muziek houdt kan ik me voorstellen dat je oceansize ook wel waardeert.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:40 schreef Jeweet het volgende:
Heb ze zondag in de Vera gezien. Erg goede band, alleen jammer dat ze zulke bagger muziek maken (tool-achtig e.d.). Maarja als je van dat soort muziek houdt kan ik me voorstellen dat je oceansize ook wel waardeert.
Wow, goed dat je hier in het topic nog even morgen zegt. Ik was echt compleet in de veronderstelling dat het concert pas zondag was.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:06 schreef sir_Tachyon het volgende:
Nog 1 dagje. Wie gaat er nog meer morgen naar Utrecht om ze te zien???
Gaaast, je zinsbouw!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:09 schreef sir_Tachyon het volgende:
Damn ik zit de cd's ff te beluisteren te bedenken dat ze 3 gitaristen hebben. Das best veel. Ok, er zal vast ook 1 toetsen doen af en toe maar ik het nog steeds wel veel.
Hun nieuwe clip is ook stoer: http://www.youtube.com/watch?v=dFkyrRqzkIQ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |