het was een goed concert, maar als iemand zegt dat het een kruising is tussen tool en pink floyd krijgen ze naar mijn mening iets teveel eer.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:43 schreef ErikT het volgende:
Vanavond in Tivoli de Helling, Utrecht. Als je van gitaren houdt, zowel rustige als rag momenten, dan moet je hierheen. Kruising tussen TOOL en Pink Floyd wordt wel eens gezegd.
Jeuj! Oceansize
Het was wel fijn ja, maar in Den Bosch in November vond ik ze fijner. Je kan een kruising nog met een getal < 1 vermenigvuldigenquote:Op maandag 15 mei 2006 09:28 schreef fretclick het volgende:
[..]
het was een goed concert, maar als iemand zegt dat het een kruising is tussen tool en pink floyd krijgen ze naar mijn mening iets teveel eer.
Het is al laatquote:Op zondag 2 juli 2006 01:10 schreef ErikT het volgende:
Het is van Orange
Maar idd een genot om ff een beetje Oceansize te horen op TV. Ik merkte het woensdag
Oceansize
dacht al... waar kan ik dit van?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:04 schreef Betse het volgende:
Ik ben nu apocalypse now aan het kijken en in de reclame kwam er een reclame van Vodafone langs, vis in vissekom in de zee, en dan gaat het regenen enzo.
En de muziek die erbij zat was gewoon Music For A Nurse! Zou het ze helpen om wat bekender te worden? Waarschijnlijk niet.
Briljant optreden, de reden waarom ik de plaat gekocht heb en fan ben geworden.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:13 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Wat vonden de mensen eigenlijk van Oceansize op Lowlands. Ik had het gevoel dat het concert niet veel mensen kon boeien, maar dat nadat de band op magistrale wijze Massive Bereavement speelde, het publiek werd ingepakt. (of alleen vooraan).
Grappig was dat er een nummer werd opgedragen aan Justin Hawkins van The darkness. Een uiterst cynische opmerking natuurlijk, omdat er geen groter verschil tussen beide bands kan bestaan.
Ja vrolijke vriendelijke mensen zijn ze niet die knakkers van Oceansize
Kan je gedetailleerdere informatie wereldkundig maken?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:25 schreef ralfseltje het volgende:
Ze staan binnenkort weer in Nederland, iig in Vera
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:52 schreef fretclick het volgende:
en zaterdag 10 november in de ekko te utrecht
Zorg dat je er ook in Utrecht bent dan kan ik je persoonlijk bedankenquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:58 schreef oddman het volgende:
...nieuwe?
Everyone into position?
Ook: zie jullie bij de optredens!
ik heb kaartjes voor de 13e in de Melkweg in Amsterdam.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:27 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
Zorg dat je er ook in Utrecht bent dan kan ik je persoonlijk bedanken![]()
Ekko is niet zo groot. Helling is groter en die was vorige keer best wel druk.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:21 schreef sir_Tachyon het volgende:
Dat ga ik vanavond ook maar es ff doen. Is het een grote zaal? En is het bij Oceansize altijd nog een beetje druk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |