Verder kan ik jullie aanraden jaarlid van de melkweg te worden. Voor een luttele 12 euro heb je een optreden of 20 per jaar gratis (mits je altijd komt). Dit jaar ook al Tanzwut en The Donna's gratis gezien en ooit Danko Jones hiermee ontdekt.
quote:Ik ben benieuwd, maar je zult vast niet teleurgesteld worden!
Op maandag 22 december 2003 21:01 schreef Tackleberry het volgende:
Kreeg Effloresce vandaag onder m'n neus geschoven... Eerste drie tracks klonken veelbelovend... Deze week ga ik hem verder testen...
quote:Tijdens het concert noemden ze een aantal nummers als singles. Is daar uberhaupt iets mee gebeurt (in UK ofzo)?
Op dinsdag 23 december 2003 12:51 schreef Meadowmeal het volgende:[..]
Ik ben benieuwd, maar je zult vast niet teleurgesteld worden!
Catalyst komt trouwens binnenkort op single uit en de video staat inmiddels op de website www.sizeofanocean.com
quote:Voor mij is het een compromies tussen Live, Incubes en Muse. Alledrie vind ik niks. Maar grappig dat iedereen er iets anders uit haalt. We zijn het er wel over eens dat het niet helemaal origineel is.
Op woensdag 24 december 2003 17:09 schreef Meadowmeal het volgende:
Voor mij is het de ideale middenweg tussen Elbow, Mogwai en Tool
quote:Live?
Op woensdag 24 december 2003 19:18 schreef Z het volgende:[..]
Voor mij is het een compromies tussen Live, Incubes en Muse. Alledrie vind ik niks. Maar grappig dat iedereen er iets anders uit haalt. We zijn het er wel over eens dat het niet helemaal origineel is.
quote:wie dat soort onzin roept, heeft duidelijk nog niet zoveel muziek gehoord in zijn leven.
Op woensdag 24 december 2003 19:18 schreef Z het volgende:[..]
Voor mij is het een compromies tussen Live, Incubes en Muse.
quote:LOL, namedroppen gaat sowieso altijd mank.
Op maandag 29 december 2003 09:44 schreef Stinkvis het volgende:[..]
wie dat soort onzin roept, heeft duidelijk nog niet zoveel muziek gehoord in zijn leven.
quote:Incubus en Muse vind ik niet eens zo slecht gegokt
Op maandag 29 december 2003 09:44 schreef Stinkvis het volgende:[..]
wie dat soort onzin roept, heeft duidelijk nog niet zoveel muziek gehoord in zijn leven.
enfin
"One day all this could be yours" is dus de eerste track die in Nederland frequent te beluisteren is.
En morgen gewoon effe die plaat gaan kopen. 17 euro(bij plaatboef en plato in Utrecht) meer dan 70 minuten muziek
quote:Waarom in vredesnaam ODATCBY terwijl volgende maand Catalyst op single uitkomt? Ze willen zeker eerst de achterstand inlopen, dus dan krijgen we hier straks eerst nog Remember Where You Are en vandezomer ergens pas Catalyst. Mij best
Op donderdag 22 januari 2004 18:03 schreef Zwartadder het volgende:
Yeah. Oceansize nu ook in Outlaw 41 op KinkFM. Het begint te lopen! Helaas beseft de rest van alternatief nederland dat pas over een jaar of twee, aan het aantal reacties te zien hier. Terwijl de band gewoon de potentie van Fiath no more en Tool heeft.enfin
"One day all this could be yours" is dus de eerste track die in Nederland frequent te beluisteren is.En morgen gewoon effe die plaat gaan kopen. 17 euro(bij plaatboef en plato in Utrecht) meer dan 70 minuten muziek
Geen idee eigenlijk. Gisteren niet volgens mij, de nummers kwamen me allemaal wel bekend voor van het album. Maar ik heb sowieso moeite om al die titels te onthouden en dan ook nog eens welk nummer erbij hoort.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
spelen ze 'breed siamese' of 'relapse' ook wel eens live?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |