"Drummer Brant Bjork brak op jeugdige leeftijd al door met de woestijnrockers van Kyuss. En later nog een keer met Fu Manchu. Daarnaast is hij te horen op albums van Desert Sessions, CHE (als gitarist) en Mondo Generator. Nu is Bjork terug met zijn eigen band The Operators. En wat komt dit keer echt schitterend naar voren? De goede zangstem die een beetje lijkt op het orgaan van Shawn Smith (Brad/Satchel/Pigeonhead) en Ric Ocasek van The Cars. Overigens, mocht je het eerste soloalbum (Jalamanta) van Brant kennen (bebop jazz met breakbeats en rasta grooves) dan moet je die maar snel vergeten, want nu worden de liefhebbers van Fu Manchu, Queens Of The Stone Age en Brad op de wenken bediend"
*Deze Cowboy gaat er tuurlijk naar heen
Nog meer Desert liefhebbers?
[Dit bericht is gewijzigd door TimoBasso op 21-10-2003 20:13]
i'm there dude..... kben net wat shit gaan downloaden van ze, t proeft naar Kyuss, en das GOED!
Ik moet die Jalantawhatever CD nog hebben...
quote:MG.. Mondo Generator neem ik aan?
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:47 schreef Doc het volgende:
Woa, da's aanstaande vrijdag... Es effe kijken. Misschien. Ik zie Brant ieder geval bij MG in DeMelkweg.Ik moet die Jalantawhatever CD nog hebben...
quote:Yep.
Op dinsdag 21 oktober 2003 20:06 schreef TimoBasso het volgende:[..]
MG.. Mondo Generator neem ik aan?
quote:Hoe was het concert verder?
Op zaterdag 25 oktober 2003 01:23 schreef nipeng het volgende:Leuke supportacts trouwens.
*HULK was trouwens ook helemaal geweldig
quote:Geweldig. Goede sfeer touwens. Brant speelde lekker relaxed.
Op zaterdag 25 oktober 2003 10:23 schreef Doc het volgende:[..]
Hoe was het concert verder?
Twee behoorlijk verschillende CD's: de eerst sloom en zwaar als een dikke vette hashwalm waar je plakjes van kan snijden, de tweede enigszins poppy met een lichte 80's feel en veel wah-wah.
En allebei geweldig.
Ga binnenkort Keep your Cool van Brant bestellen.
Daarna waarschijnlijk ook nog Ch'e.
quote:Yup
Op donderdag 11 december 2003 20:34 schreef Doc het volgende:
Jalamanta al weer een tijdje binnen, en ook Brant Bjork & The Operators besteld en binnen.Twee behoorlijk verschillende CD's: de eerst sloom en zwaar als een dikke vette hashwalm waar je plakjes van kan snijden, de tweede enigszins poppy met een lichte 80's feel en veel wah-wah.
En allebei geweldig.
quote:Deze zullen je ook wel bevallen. Ik heb ze toen bij het concert in 013 (
Ga binnenkort Keep your Cool van Brant bestellen.Daarna waarschijnlijk ook nog Ch'e.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |