Bij mij doet de Engelse het wel.quote:Op zondag 9 april 2006 22:28 schreef Relin het volgende:
Hmmz, wij dachten dat de eckeroline het goedkoopst was. 27 euro voor een retour.
Bestel je via het internet, dan krijg je geen extra kosten er bij dacht ik... Moet je wel fins kunnen, want dat is de enige internetpagina bestelding die werkt...
Andere goedkopere is er geloof ik niet, heb daar tenminste nog niemand over gehoord.
Ah, op die manier.quote:Op maandag 10 april 2006 09:52 schreef Relin het volgende:
Jah, de engelse pagina doet het verder wel, maar niet als je je kaarten via de netshop wilt bestellen, dan doet alleen de finse het...
yup, het is de daycruises
Ik ben nu sinds zondag in Helsinki en ik blijf nog tot zeker half juni hier. Qua boodschappen vind ik het wel meevallen zeker in vergelijking met Oslo.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:25 schreef Relin het volgende:
Ik woon tot ergens in Juni in Helsinki![]()
Vind het tot op heden nog erg leuk hier. Boodschappen zijn wel een beetje duurder, maar gelukkig zit de Lidl om de hoek![]()
En wat ook erg fijn is, is dat het niet meer -20 is, zoals we een week hebben gehad. Dat was wel lichtelijk koud![]()
Zweeds is de tweede taal en veel staat in het Fins en Zweeds aangegeven, dus dat hoeft geen probleem te zijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:02 schreef HeatWave het volgende:
Ben vooral benieuwd naar Fins als taal in het openbare leven, want ik snap er echt geen FUCK van. In Zweden red ik me wel, maar dit...
.
Ja, dat kreeg ik ook al te horen. Dat scheelt weer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zweeds is de tweede taal en veel staat in het Fins en Zweeds aangegeven, dus dat hoeft geen probleem te zijn
Weekendje is lang genoeg voor de stad en omgeving, misschien net iets te kort om ook nog even Tallinn in te gaan.quote:
Dat meisje waar ik bij zal blijven zegt zelf dat Finnen nogal stug en inzichzelf zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:36 schreef umberrella het volgende:
Ik ben in januari naar Finland wezen liften. Helsinki is een heerlijke stad om rond te lopen! en de mensen zijn allemaal heel vriendelijk.
een finse in een kroeg zegt eigenlijk al genoeg.. heb je geen songfestival voor nodigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat meisje waar ik bij zal blijven zegt zelf dat Finnen nogal stug en inzichzelf zijn. Behalve als ze dronken zijn of in het buitenland
.
1 keer raden waar ik haar hem leren kennen: in een Amsterdamse kroeg nadat Finland het Songfestival had gewonnen.
Hmm dat klopt helemaalquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat meisje waar ik bij zal blijven zegt zelf dat Finnen nogal stug en inzichzelf zijn. Behalve als ze dronken zijn of in het buitenland
.
Wat fins leren gaat je nog wel wat moeite kosten denk ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:20 schreef AKnynke het volgende:
Ik moet (nee, mag) er volgend jaar, vanaf januari een half jaar doorbrengen! Ik heb er wel ontzettend veel zin in! Geeft me de kans om wat rond te reizen, misschien zelfs wel wat fins te leren!
Vrienden voor het leven gaat vooralsnog iets verquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:33 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
Hmm dat klopt helemaal
Maar giet er paar biertjes in.. en voor je weet heb je vrienden voor het leven
Dat is mij in ieder geval prima gelukt *grin*
Niet in Helsinki.. maar stuk noordelijker nog
Waar ze uberhaupt niet echt stedelijk ingesteld zijn en nog net ff wat stugger
Mwah.. ik heb er een hele groep echte vrienden aan over gehouden tochquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrienden voor het leven gaat vooralsnog iets ver.
Maar het lijken net als in Zweden vooral de mannen te zijn die zo stug en nors zijn....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |