Nm... ik ga wel even googelen... maar ik vrees dat het visum toch wel een bottleneck gaat worden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:32 schreef Relin het volgende:
*knip
maar ik kan je helaas niet veel zeggen over het hoe en wat, sorry
Ook tegen DEET?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:18 schreef Relin het volgende:
Heb er in 2004 weinig last van gehad, behalve op 1 plek. Nurmes was dat. Sjonge jonge, die muggen die zijn gewoon resistent tegen elk muggenspul!!![]()
![]()
Finnen doen juist heel erg aan zelfmarketing, kijk maar eens in de winkels. Overal staat op 'Made in Finland; vooral veel mode zoals Marimekko etc..quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:55 schreef Daedalus_11 het volgende:
Het zit echter niet in de Finse natuur om zichzelf op de borst te kloppen of aan goede zelfmarketing te doen.
Ja maar dan kom je al snel in toko's terug waar je niet wil komen... Waar de zogenaamde 'Spurgu' komen, oftewel lowlife people! Ik kan het weten, mijn vriendin woont in Kallio en als je ziet wat er 's avonds uit de barren komt...quote:Uiteraard zijn de prijzen voor een biertje niet fantastisch. Buiten het centrum is het echter al een stuk goedkoper.
Whehe, klopt, het uitzicht is daar heel bizar. Heb er nog een foto van ergens. Voor de gelegenheid heb ik 'm 'shitting on top of the world' genoemdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:22 schreef Daedalus_11 het volgende:
*knip
Ook schijnt het uitzicht in het damestoilet vrij goed te zijn.
En ik kan nog makkelijk zo een tijdje doorgaan.
Aah watjes... het enige middel wat helpt is geen middel, gewoon een weekje of 2 laten prikken en daarna laten ze je met rust... ben 5 jaar lang immuun geweest na 3 weken in juni te werken in een botanische tuin in Kuopio.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef ETA het volgende:
muggen tegenwoordig lijken wel resistent tegen DEET...... een van de hoogste concentraties DEET ooit mee, hielp voor 15 minuten, vervolgens wordt je weer lekgeprikt
Thnx.. ik zal eens rondkijkenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:12 schreef Public_NME het volgende:
1 mei is Vappu! Ik zou niet met Eckero of de vikingline gaan, maar liever met de lindaline, silja superseacat, Nordic Jetline of Tallink auto express. Zijn de snelle lijndiensten, zal wel even vantevoren reserveren als ik jou was...
Zelf ga ik dinsdagavond naar Finland, echt super zin in!
Vooral een goede tip in gebieden met malaria of dengue...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:18 schreef PhatBastard het volgende:
[..]
Aah watjes... het enige middel wat helpt is geen middel, gewoon een weekje of 2 laten prikken en daarna laten ze je met rust... ben 5 jaar lang immuun geweest na 3 weken in juni te werken in een botanische tuin in Kuopio.
Tis ff kut in het begin maar het werkt wel.
Yups, ik ga ook rond die datum met m'n paps en mams naar Tallinn en dan nemen we idd de snelboot, maar die vaart nu nog niet, door het ijs. Bizar trouwens, hoe die boot werkt om zich door het ijs te beukenvquote:Op zondag 19 maart 2006 18:12 schreef Public_NME het volgende:
1 mei is Vappu! Ik zou niet met Eckero of de vikingline gaan, maar liever met de lindaline, silja superseacat, Nordic Jetline of Tallink auto express. Zijn de snelle lijndiensten, zal wel even vantevoren reserveren als ik jou was...
Zelf ga ik dinsdagavond naar Finland, echt super zin in!
Bij Vikingline betaal je 17 euro voor een enkeltje en dan nog een keer 10 euro administratiekosten voor het boekingskantoor (Seabridges).quote:Op zondag 9 april 2006 19:53 schreef sleepflower het volgende:
Wat is de goedkoopste manier om van Helsinki naar Tallinn en terug te gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |