Wat betaal je nou voor zo'n hostel per nacht per persoon?quote:Op zondag 22 juli 2007 15:13 schreef umberrella het volgende:
Ik vond stadion hostel prima... NIET in de buurt van t centrum, maar mij stoorde het niet... ik vondt t zelfs wel lekker om stuk te lopen steeds
Nee klopt. Al willen ze je dat op hun site wel zo doen geloven. Maar dat stukje lopen is ook voor mij geen probleem. En anders kan je altijd nog de tram pakkenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:13 schreef umberrella het volgende:
Ik vond stadion hostel prima... NIET in de buurt van t centrum, maar mij stoorde het niet... ik vondt t zelfs wel lekker om stuk te lopen steeds
Goede zaak! Veel plezier!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:54 schreef bassieVL het volgende:
Volgende week breng ik ook een kort bezoekje aan Helsinki. Mijn eerste keer aldaar.
Verrassendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:50 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Tipje van de sluier, er komt veel drank bij kijken
Waar ben je van plan heen te gaan met de trein?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:24 schreef inkie1010 het volgende:
Ik vertrek zaterdag richting Helsinki! Daar blijf ik een paar dagen en vervolgens nog een tour met de trein door finland! Heb er zin in!
Ongeveer deze route:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waar ben je van plan heen te gaan met de trein?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |