quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
*bof*<--- Geluid van flauwvallende Lexie.
quote:Ik vond hem op de N64 ook beter eigenlijk
Op donderdag 30 oktober 2003 00:13 schreef chibibo het volgende:
Ze hebben de SNES versie gewoon een lagere score gegeven dan MK64.
quote:Mode7 zuigt.
Op donderdag 30 oktober 2003 00:13 schreef chibibo het volgende:
Ze hebben de SNES versie gewoon een lagere score gegeven dan MK64.
Garpje
quote:SNES versie heeft ook wel moeilijkere besturing op zich... En hijs niet echt super mooi, geluid sucked wat...
Op donderdag 30 oktober 2003 00:13 schreef chibibo het volgende:
Ze hebben de SNES versie gewoon een lagere score gegeven dan MK64.
Ofzo
quote:Voor die tijd was hij grafisch best indrukwekkend, vond ik; die Mode 7 pseudo-3D dus. Volgens mij was het ook het eerste SNES spel dat van dit effect gebruik maakte.
Op donderdag 30 oktober 2003 00:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
SNES versie heeft ook wel moeilijkere besturing op zich... En hijs niet echt super mooi, geluid sucked wat...
quote:Je kunt een kartgame toch niet met een platformer vergelijken..
Op donderdag 30 oktober 2003 00:25 schreef twi het volgende:
Super Mario Kart roeleert Mario 64 (keer) de pan uit
nehoor ik snap wat je bedoel. Strax nog eens MK in me SP doen
quote:Hmnee, volgens mij waren F-Zero en Castlevania daar eerder meer.
Op donderdag 30 oktober 2003 00:21 schreef chibibo het volgende:
Voor die tijd was hij grafisch best indrukwekkend, vond ik; die Mode 7 pseudo-3D dus. Volgens mij was het ook het eerste SNES spel dat van dit effect gebruik maakte.
quote:Ga je mond spoelen. De N64versie kon niet eens in de schaduw staan van die op de SNES.
Op donderdag 30 oktober 2003 00:14 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Ik vond hem op de N64 ook beter eigenlijk
Of is het pure nostalgie?
quote:Zeker weten.
Op donderdag 30 oktober 2003 01:00 schreef speknek het volgende:[..]
Hmnee, volgens mij waren F-Zero en Castlevania daar eerder meer.
Edit: misschien gebruikte Super Mario World het ook al, met die eindbazen die tot stof vergingen.
Leuke feature over MK:DD Nix nieuws op zich, maar wel een leuk overzicht.
quote:F-Zero gebruikt inderdaad hetzelfde effect, maar in Castlevania kan ik het moeilijk thuisbrengen. En in Super Mario World al helemaal niet.
Op donderdag 30 oktober 2003 01:00 schreef speknek het volgende:
Hmnee, volgens mij waren F-Zero en Castlevania daar eerder meer.
En F-zero, Contra en Castlevania waren idd een van de eerste games met mode 7
quote:De N64 versie had mooiere graphs vond ik maar het was niet zo realistisch vond ik. Dat komt denk ik omdat het parcour om de kart draaide ipv de kart op de baan. Had er uiteraard ook mee te maken dat de karts uit Mariokart 64 nog gewoon 2D waren op een semi 3D baan / omgeving
Op donderdag 30 oktober 2003 01:10 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ga je mond spoelen. De N64versie kon niet eens in de schaduw staan van die op de SNES.
Of is het pure nostalgie?
Double Dash is echter volledig 3D en die diepte zal gewaardeerd gaan worden.
quote:Nee, dat was Super Mario World.
Op donderdag 30 oktober 2003 08:34 schreef Chocobo het volgende:
En F-zero, Contra en Castlevania waren idd een van de eerste games met mode 7
quote:Mode7 is een chip die roteringen enzo mogelijk maakt. Levels die draaien (castlevania), parcours die roteren (F-zero), inzoomende en scrollende map van Zelda (LttP), draaiende plateau van Mario World eindbazen etc etc
Op donderdag 30 oktober 2003 09:37 schreef twi het volgende:
WTF is een mode 7?En ja, ik bedoelde Mario Kart 64, niet Mario 64
quote:Vet! Erg orginele Karts dit keer. Velen malen beter als de N64 versie moet ik zeggen.
Op donderdag 30 oktober 2003 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer extra characters:
quote:COOOL
Op donderdag 30 oktober 2003 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer extra characters:
quote:Hebbuhh
Op donderdag 30 oktober 2003 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer extra characters:
Overigens is dat insidegamer artikel wel leuk, maar ook leuk totaal gekoppieerd van IGN
quote:Insidegamer zuigt zwaar
Op donderdag 30 oktober 2003 18:06 schreef febster het volgende:Overigens is dat insidega7mer artikel wel leuk, maar ook leuk totaal gekoppieerd van IGN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |