je krijgt dan alleen een kart game met slechtere graphics erbij, en dat hoeft niet
quote:*Pets
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:10 schreef ASSpirine het volgende:
ik heb eiglijk geen behoefte aan een andere mario kart, blijft toch hetzelfde denk ikje krijgt dan alleen een kart game met slechtere graphics erbij, en dat hoeft niet
Heiligschennis
quote:Da met die ballonnen is erg vet! vet fun mee gehad op de n64
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb ernstig veel lol gehad met alle mario karts. Ik denk dat ik deze ook wel ga halen, multiplayer-hemel!
met die ballonnen was altijd wel leuk
quote:Vond de n64 versie iets beter..
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:08 schreef ASSpirine het volgende:
Als ze nu eens de mario kart voor de snes erbij gaven, dan zou ik echt blij zijnmet die ballonnen was altijd wel leuk
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:58 schreef HomerJ het volgende:[..]
*Pets
Heiligschennis
Ik heb iig vreselijk veel zin in Mariokart
quote:Mario Kart 64 was al heiligschennis
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:58 schreef HomerJ het volgende:[..]
*Pets
Heiligschennis
quote:Met alle respect, met zo'n type bonusdisk hoef je niet blij te zijn hoor. Een paar demootjes erop, dat is de moeite niet. Leuk voor erbij, maar als ze echt wat wilden doen dan hadden ze Super Mario Kart en Mario 64 er enigszins opgewaardeerd op moeten zetten...
Op woensdag 29 oktober 2003 11:02 schreef Barthezz1 het volgende:
http://www.mariokart.com/prelaunch/bonusdisc.html
Dit is de preview disc in Amerika!
Ik hoop zo dat wij deze er ook bij krijgen!!!!!!!!
quote:Gelukkig is het de bonusdisc niet waard.
Op woensdag 29 oktober 2003 11:02 schreef Barthezz1 het volgende:
http://www.mariokart.com/prelaunch/bonusdisc.html
Dit is de preview disc in Amerika!
Ik hoop zo dat wij deze er ook bij krijgen!!!!!!!!
quote:Eens,........ die paar movies en playable demo's kan je ook bij een magazine krijgen. Denk dat Europa daarom de disc niet meeleverd. Terecht
Op woensdag 29 oktober 2003 11:08 schreef twi het volgende:[..]
Met alle respect, met zo'n type bonusdisk hoef je niet blij te zijn hoor. Een paar demootjes erop, dat is de moeite niet. Leuk voor erbij, maar als ze echt wat wilden doen dan hadden ze Super Mario Kart en Mario 64 er enigszins opgewaardeerd op moeten zetten...
quote:Nee, dan liever een demodiskje die je bij elke kiosk op kan pikken met een leuk blaadje.
Op woensdag 29 oktober 2003 11:12 schreef Barthezz1 het volgende:
Zo een soort bonesdisc vind ik dus veel beter dan mario kart 64 en super mario kart die ik al tot vervelen aan toe heb gespeeld. Ik kan aan die twee spellen nu echt geen plezier meer beleven.
Limited Edition..
quote:Vind ik wel. Zo'n demosdisc van de cube kan je dus echt niet zomaar krijgen. De demos zijn zeer handig als je nog niet zeker weet of je een spel wilt kopen die op de bonusdisc staat.
Op woensdag 29 oktober 2003 11:15 schreef twi het volgende:[..]
Nee, dan liever een demodiskje die je bij elke kiosk op kan pikken met een leuk blaadje.
Limited Edition..
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat boeit zo'n bonus disc eigenlijkIk bedoel, de echte fans hebben de game al op de N64 helemaal grijs gespeeld, en denk je nou echt dat als je DD hebt je nog MK64 gaat spelen
!
quote:Het is altijd leuk als er een bonusdisc bij zit, maar dan heb ik liever degene met die demos. Ben er namelijk nog niet helemaal uit of ik star wars wil kopen.
Wat boeit zo'n bonus disc eigenlijkIk bedoel, de echte fans hebben de game al op de N64 helemaal grijs gespeeld, en denk je nou echt dat als je DD hebt je nog MK64 gaat spelen
!
quote:dat is wat ik de hele tijd aan het zeggen ben
!
maar jij verwoord het duidelijker
quote:
Het zijn er niet veel, maar er zit wel een hele belangrijke bij: onder andere Mario Kart Double Dash is onder de loep genomen door Famitsu!Zoals je als CubeZone-bezoekers inmiddels wel zult weten, is Famitsu een toonaangevend, Japans gamemagazine. Regelmatig is Famitsu de eerste die cijfers geeft aan nieuwe games, en mede daarom worden deze cijfers regelmatig over het internet verspreid. Nu heeft Famitsu Mario Kart Double Dash beoordeeld, en daarbij meteen de vorige drie delen uit de Mario Kart-reeks een cijfertje gegeven ter vergelijking. Double Dash komt er niet slecht vanaf: de Mario Kart op de GameCube krijgt het hoogste cijfer van alle MK's! Check hieronder de cijfers van deze Mario Kart-games, en WWE Wrestlemania XIX.
Mario Kart Double Dash!! 9 / 9 / 9 / 9 - (36/40)
Super Mario Kart 8 / 9 / 7 / 8 - (32/40)
Mario Kart 64 9 / 9 / 8 / 8 - (34/40)
Mario Kart Super Circuit (GBA) 9 / 9 / 8 / 8 - (34/40)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |