quote:BBA's, waar te koop
Op zondag 26 oktober 2003 21:37 schreef flappiewappie het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuws/19588I fuck x-box live
En met een router, werkt MSN Messenger 6.0 dan nog wel 100 % ? Dus, kan ik bestanden blijven verzenden en ontvangen?
quote:Je bedoeld dus: I fuck xxx-box live
quote:Ik heb een router, en kan msn 6 niet meer draaien valt mijn internet iedere keer weg. Maar het kan ook zijn dat dat komt omdak een Wireless Lan kaart heb.
Op zondag 26 oktober 2003 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
BBA's, waar te koop
!
En met een router, werkt MSN Messenger 6.0 dan nog wel 100 % ? Dus, kan ik bestanden blijven verzenden en ontvangen?
quote:Alles leuk en aardig, maar die houtje touwtje dienst kan niet tegen de XboxLive service op vind ik.
Maar wel cool gedaan
quote:Dat die gooi snelheden anders zijn bij andere Poptjes?
Op zondag 26 oktober 2003 18:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat die verder gooit ?
quote:Is heel verschillend je kunt het beste even naar de computerboer gaan voor prijzen en info
Op maandag 27 oktober 2003 18:16 schreef HomerJ het volgende:
Hoe duur is een router?
Kijk anders eens op www.sitecom.com of .nl
ik verkoop die van mij voor slechts 100 euro
meer bieden mag ook wel
quote:Waarom op school?
Op maandag 27 oktober 2003 19:09 schreef BMH het volgende:
Ik heb al een BBA. En we gaan op school proberen onze cubes achter de beamer te proppen. Dikke lan party op school
Wel cool idd
quote:Geen demo disk en geen MK64 dus.
Geen bonus bij Mario Kart Double Dash
Wat is er in Europa niet, dat er in Amerika wel is? Het is de Mario Kart Bonusdisc!
Helaas, we hebben slecht nieuws. Nintendo zal de trend die zich eerder dit jaar hebben gezet (de demodiscs weggeven) niet verder voortzetten. Althans, niet bij Mario Kart: Double Dash!!Na enige geruchten dat MK:DD een bonusdisc zou krijgen met een volledige versie van Mario Kart 64 of van Super Mario 64 is nu toch echt bekend gemaakt dat dit niet waar is, zo meldt Gameqube.nl.
De game zal dus in Europa geen extra disc erbij krijgen. In Amerika gaat dit nog wel gewoon door.
Bron: Insidegamer.nl
Nintendo
of
Europe
quote:Nintendo moet lekker zo doorgaan zeg
Geen bonus bij Mario Kart Double Dash
Wat is er in Europa niet, dat er in Amerika wel is? Het is de Mario Kart Bonusdisc!
Helaas, we hebben slecht nieuws. Nintendo zal de trend die zich eerder dit jaar hebben gezet (de demodiscs weggeven) niet verder voortzetten. Althans, niet bij Mario Kart: Double Dash!!Na enige geruchten dat MK:DD een bonusdisc zou krijgen met een volledige versie van Mario Kart 64 of van Super Mario 64 is nu toch echt bekend gemaakt dat dit niet waar is, zo meldt Gameqube.nl.
De game zal dus in Europa geen extra disc erbij krijgen. In Amerika gaat dit nog wel gewoon door.
Bron: Insidegamer.nl
Dit gaat ze echt klanten kosten hoor.
quote:Waarom dat niet? Das een beetje een onzin opmerking. Mario Kart hoort niet online, maar een game als GT 4 wel?
Op dinsdag 28 oktober 2003 07:55 schreef Chocobo het volgende:
Mariokart hoort niet onlineZoiets moet je met 4 of 16
man naast elkaar ervaren
Proef elkaars lasten en frustraties enzo
quote:Wacht gewoon nog even.
Alle reserveringen van Mario Kart Double Dash!! zullen door Dimension Plus met een BonusDisc worden geleverd. Informatie over de samenstelling volgt...
quote:Vind je ? Ik zie het als een vermaakspel wat je met meer man moet ervaren. Wat moet je dan doen,....juichen en lachen in je eentje
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Waarom dat niet? Das een beetje een onzin opmerking. Mario Kart hoort niet online, maar een game als GT 4 wel?
quote:Ik vind het hele online gamen gebeuren onnodig om deze reden. Ik snap alleen niet wat het verschil zou moeten zijn waarom MK:DD niet en GT4 wel online leuk zou zijn...
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vind je ? Ik zie het als een vermaakspel wat je met meer man moet ervaren. Wat moet je dan doen,....juichen en lachen in je eentje
Mariokart vind ik echt een partygame,..... en tis niks voor online
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik vind het hele online gamen gebeuren onnodig om deze reden.
quote:Geeft niks hoor
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap alleen niet wat het verschil zou moeten zijn waarom MK:DD niet en GT4 wel online leuk zou zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |