Honda Prelude 2.0i 16 (1985-1987), 137pk met 1035kg te verslepen.
Zal vast niet de snelste zijn hier, maar in 7,8 sec naar de 100km/h vind ik toch al lekker (alhoewel.. Mag sneller natuurlijk!!! hmmmm, had ik maar geld.. )
[Dit bericht is gewijzigd door Automatic_Rock op 30-01-2004 20:39]
Mitsubishi Lancer met dubbele webers, gevlakte cilinder, race nokkenassen en HKS uitlaatsysteem
Binnenkort 0,24 pk / kg (Mitsu EVO II blok erin, wanneer het gaat passen).... Doei Imprezza's
quote:Het eerste is precies evenveel (ehm 0,156) als mijn knullig motorscootertje van 250 cc..
Op vrijdag 30 januari 2004 20:32 schreef pAin het volgende:
0,16 pk / kgMitsubishi Lancer met dubbele webers, gevlakte cilinder, race nokkenassen en HKS uitlaatsysteem
Binnenkort 0,24 pk / kg (Mitsu EVO II blok erin, wanneer het gaat passen).... Doei Imprezza's
![]()
Heb ook maar eens een parkeerplaatsje opgezocht om lekkere te gaan driften (toch genoeg te doen hier op afgelegen parkeerplaatsen bij tuinders). Was best cool
Enne, ik win het toch wel van die motorscooter
tegen die motor wil ik alleen niet rijden Had de R1 gezien op de RAI eind vorige maand, 1 pk / kg leeggewicht..... Damn
!
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:42 schreef pAin het volgende:
Haha patrickHeb ook maar eens een parkeerplaatsje opgezocht om lekkere te gaan driften (toch genoeg te doen hier op afgelegen parkeerplaatsen bij tuinders). Was best cool
Enne, ik win het toch wel van die motorscooter
tegen die motor wil ik alleen niet rijden
Had de R1 gezien op de RAI eind vorige maand, 1 pk / kg leeggewicht..... Damn
![]()
!
Maar met de scoot in de sneeuw woon-werk was niet grappig, maar dat uitbreken ging wel lekker.
Pietsje minder gas en het achterwiel ging weer lekker naar achteren ipv opzij.
Het leek wel aan een touwtje zo mooi .. gelukkig geen verkeer in de buurt wel ..
De oude R1 kon ik precies bijhouden tot 240 km/u.. de nieuwe zal wel weer stukkie rapper zijn.
Enne weet dat je het niet lullig bedoel !
quote:Het is laat maar hier klopt iets niet ...
Op zaterdag 31 januari 2004 00:47 schreef mistermaniac het volgende:
1100/90 = 12.2 pk/kg
90/1100 = 0.081 pk/kg
quote:De berekening is goed!Wat zou er dan niet kloppen??
Op zaterdag 31 januari 2004 01:06 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Het is laat maar hier klopt iets niet ...
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 11:31 schreef LowJoe het volgende:[..]
De berekening is goed!Wat zou er dan niet kloppen??
quote:2 x pk/kg...
Op zaterdag 31 januari 2004 00:47 schreef mistermaniac het volgende:
1100/90 = 12.2 pk/kg
90/1100 = 0.081 pk/kg
van de zomer..
+-40 kilo VS 12pk das +-3,33kg per pk
alleen moetk dr zelf nog op... maarja kan niet alles hebben
hiegfewo postkrike post
quote:Wow, volgens mij jankt dit blokje de engelen uit de lucht man! Hoeveel toeren draait dit max?
Op maandag 2 februari 2004 07:54 schreef TilburgPosse het volgende:
CBR400RR met Dynojet-kit (stage 3), ander pijpje (Two Brothers) en race-CDI (HRC!) = 80,2 pk bij 165 kg
N.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |