abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 16:14:02 #176
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_14127672
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:40 schreef Denni5 het volgende:
maar ik hoorde van mensen die het op de tv hadden gezien dat het zeker geen kaart waard was, en ik lees er ook niks van in de media, dus t zal wel meevallen, lijkt me.
Sonck sprong met een draaiende beweging in de richting van de bal, Juanfran bleef staan. Dus Sonck landde met zijn elleboog midden in het gezicht van Juanfran, die even KO ging. Ongelukkig, maar niet opzettelijk.

In het geval van Kezman - op zich is drie wedstrijden wel enigszins aan de zware kant, maar het is niet de eerste keer dat Kezman in opspraak is vanwege die molenwiek-armen van 'm. Het was misschien wel geen opzettelijke elleboog, maar als je elke keer dat je springt je armen zo hoog houdt en er vol mee naar achteren slaat, dan kun je er geheid op rekenen dat je iemand gaat raken. Als Kezman blijft beweren dat dat is wat'ie normaal doet, dan moet'ie maar eens gaan trainen op normaal springen zonder daarbij alles binnen een straal van een halve meter omver te slaan.

pi_14135181
Trabelsi uitgeschakeld tot de winterstop, de Jong zal nu wel zijn kans ruiken
pi_14135266
Ik hoorde dat er op SS gezegd was dat er een (grote) kans was dat Johnny Heitinga weer in de basis staat morgen. Top!
  zondag 26 oktober 2003 @ 00:36:14 #179
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_14137967
we zien wel hoe dat afloopt
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_14138301
Zouden Rafael en Sylvie wel weten dat de wintertijd is ingegaan?
pi_14138641
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 00:56 schreef SCH het volgende:
Zouden Rafael en Sylvie wel weten dat de wintertijd is ingegaan?
hopen dat ze nog steeds ongesteld is he
pi_14148850
Mooi resultaat, 2-2 met 10 man.

Minpunt: vd Vaart zal wel een duel of 3, 4 krijgen.

Denk niet dat Zlatan vervolgd gaat worden.

Beide spitsen nu op 5, da's toch niet onaardig.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 26 oktober 2003 @ 18:12:28 #183
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_14152394
Schandalig!!

Dat is echt het enige woord wat er in mij opkomt! Ik heb de hele wedstrijd opgenomen en dus inmiddels al 2x gezien. Natuurlijk had Ajax ook wat vaker geel moeten hebben dan uiteindelijk is gebeurd. De scheids was echt van een bedroevend niveau! Maar dat uiteindelijk VDV met rood kon vertrekken was echt zeer onterecht. Van Bommel deelde heel duidelijk een elleboog uit aan VDV en daar had de scheids zeker rood voor moeten geven. Ook de elleboog van Vennegoor of Hesselink op Lobont was rood maar daar was minder opzet in het spel dan de actie van Van Bommel op VDV. Dat soort incidenten als Vennegoor of Hesselink op Lobomt horen erbij, dat is pure pech van beide kanten. Maar wat van Bommel deed bij VDV kon echt niet en zal (hopelijk) ook een vervolg krijgen via de tuchtcommissie! Wat een eikel is die van Bommel!
Maar PSV heeft het spel slim gespeeld. Het begon allemaal met de lullige rode kaart die Kezman kreeg tijdens de wedstrijd tegen ADO. Maar PSV heeft die situatie slim uitgespeeld door de hele selectie op scherp te zetten! Dus daarvoor mijn complimenten. Maar feit blijft dat Ajax 2 punten heeft gestolen van PSV en dat is een goede en zeer terechte zaak! Heel zielig hoe PSV weg kwam en dat zullen ook de scheidsrechters gaan inzien in Nederland. Met zo n strijdwijze zullen de lampies nooit ver komen in Europa. En dat is toch het grote verschil tussen Ajax en PSV. Bij Ajax draait het meer om voetbal en bij PSV draait het meer om niet verliezen. In de Nederlandse competitie komen ze daarmee weg en in Europa niet!

Ajax is koploper in de CL en na PSV Ajax ook koploper in de competitie en daar draait het uiteindelijk om!

Wat een zielige gasten in Eindhoven. En die actie van Van Bommel op VDV Vaart zal, volgens de domme en naïeve theorie van Hiddink zeker een vervolg krijgen via de tuchtcommissie.

2-2 PSV Ajax en dat tegen 10 man van Ajax! Wie is hier nou de betere club van Nederland!?

Ik kots op alles wat Eindhoven is.

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_14152605
mooi stukje

dat die kut van bommel ook nog naar v.d.Vaart ging na die elleboog en deed alsof hij zich aanstelde

zondag 26 oktober 2003 @ 18:32:53 #185
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_14152833
ik vind het ook wel een mooi stukje, jammer alleen dat je niet objectief kunt zijn. Van Bommel kun je misschien een klootzak vinden maar het is gewoon een geweldige voetballer. Hij doet er alles aan om te winnen, en het maakt mij voor de rest niks uit hoe die dat doet. Z'n elleboog is gewoon hartstikke effectief geweest omdat VDV daardoor z'n rooie kreeg, dat tikje van de Jong was een extra'tje. VDV heeft laten zien dat ie vandaag niet erg slim is geweest.

Ik ben voor Feyenoord dus denk niet dat ik een superbommel fan ben ofzo maar z'n mentaliteit is geweldig. Verder zal die nu ook wel een schorsing krijgen jah, dus erg slim was het niet.

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 26 oktober 2003 @ 18:34:27 #186
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_14152871
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 18:32 schreef jojomen4 het volgende:
ik vind het ook wel een mooi stukje, jammer alleen dat je niet objectief kunt zijn. Van Bommel kun je misschien een klootzak vinden maar het is gewoon een geweldige voetballer. Hij doet er alles aan om te winnen, en het maakt mij voor de rest niks uit hoe die dat doet. Z'n elleboog is gewoon hartstikke effectief geweest omdat VDV daardoor z'n rooie kreeg, dat tikje van de Jong was een extra'tje. VDV heeft laten zien dat ie vandaag niet erg slim is geweest.

Ik ben voor Feyenoord dus denk niet dat ik een superbommel fan ben ofzo maar z'n mentaliteit is geweldig. Verder zal die nu ook wel een schorsing krijgen jah, dus erg slim was het niet.

Schorsing is idd kut, maar niet rampzalig aangezien dan iig de operatie kan plaatsvinden.
pi_14152916
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 18:34 schreef Bobu het volgende:

[..]

Schorsing is idd kut, maar niet rampzalig aangezien dan iig de operatie kan plaatsvinden.

Van mij mogen ze een operatie fout maken.
Zulk soort spelers moeten al is het met regels etc, gewoon heel hard aangepakt worden.
  zondag 26 oktober 2003 @ 18:44:02 #188
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_14153074
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 18:32 schreef jojomen4 het volgende:

Je hebt zeker een punt. Het was oo zeker dom van VDV maar feit blijft dat van Bommel een elleboog uitdeelde en daar had hij rood voor moeten krijgen. De reactie van VDV was te begrijpen maar dat neemt niet weg dat die actie had mogen maken. Net zoals de actie van Kezman. Van Bomel had er nu ook af gemoeten en Ajax moet snel VDV verkopen. Ik zal hemecht niet missen!

Ik zat hier met een aantal maten de wedstrijd te kijken en wij waren het allemaal eens over het feit dat het geen gemis was dat VDV eraf ging met rood. Hij was tot die actie niet een x voorgekomen in de wedstrijd!

Grote strik er omheen en voor veel geld verkopen aan Spanje of Engeland......lifst nog deze winter.

pi_14153234
Ik heb het echt gehad met die Robben..... ELKE wedstrijd weer.... scheids gele kaart plzzzz........

En liggen terwijl er niks aan de hand is... net als die koreaan, grijpen naar het gezicht terwijl hij amper geraakt wordt. Na deze wedstrijd heb ik een nog grotere hekel aan PSV dan aan Feyenoord

zondag 26 oktober 2003 @ 18:56:57 #190
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_14153361
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 18:51 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik heb het echt gehad met die Robben..... ELKE wedstrijd weer.... scheids gele kaart plzzzz........

En liggen terwijl er niks aan de hand is... net als die koreaan, grijpen naar het gezicht terwijl hij amper geraakt wordt. Na deze wedstrijd heb ik een nog grotere hekel aan PSV dan aan Feyenoord

Mee eens!

Feyenoord is hard maar meestal fair!
PSV is zielig en Nederland niet waardig!

Ach ja.........kijk maar eens naar de resulataten van Ajax, Feyenoord en PSV van de afgelopen tijd in Europa.

PSV = zielig

komt nog eens bij dat het gewoon domme en lompe boeren blijven

zondag 26 oktober 2003 @ 18:59:45 #191
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_14153433
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 18:56 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Mee eens!

Feyenoord is hard maar meestal fair!
PSV is zielig en Nederland niet waardig!

Ach ja.........kijk maar eens naar de resulataten van Ajax, Feyenoord en PSV van de afgelopen tijd in Europa.

PSV = zielig

komt nog eens bij dat het gewoon domme en lompe boeren blijven

30+ zijn en zulke pulp produceren. Wie is hier nou dom en lomp??? sorry hoor, maar ik word schijtziek van die onzin van die gast
pi_14153525
Speed kap es met janken, je weet wel beter

Je mag van geluk spreken dat Escudé en Pasanen geen rood kregen na dat incident en dat Robben gebash is al helemaal zielig. Wees blij met dat punt want meer zat er toch echt niet in

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14153767
Nu ik de beelden pas zie is het duidelijk dat Ajax zwaar gedupeerd is, er was niets aan de hand met v/d vaart en van Bommel had donker rood moeten hebben.
  zondag 26 oktober 2003 @ 19:14:10 #194
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_14153796
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 19:13 schreef The_Coach het volgende:
Nu ik de beelden pas zie is het duidelijk dat Ajax zwaar gedupeerd is, er was niets aan de hand met v/d vaart en van Bommel had donker rood moeten hebben.
klopt,vd Vaart deed niets
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_14153828
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 19:14 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

klopt,vd Vaart deed niets

Iig veel minder dan van Bommel en dat was toch echt dan niet alleen rood voor v/d vaart maar ook voor de Jong.
Wees eens neutraal b.t.w. ik weet het het zal erg moelijk voor je zijn.
In Engeland geven ze voor dit soort zaken geel aan beide spelers.

[Dit bericht is gewijzigd door The_Coach op 26-10-2003 19:17]

zondag 26 oktober 2003 @ 19:17:07 #196
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_14153879
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 19:15 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Iig veel minder dan van Bommel en dat was toch echt dan niet alleen rood voor v/d vaart maar ook voor de Jong.
Wees eens neutraal b.t.w. ik weet het het zal erg moelijk voor je zijn.

neutraal kijken? en dat zegt een jood!?
van Bommel had rood moeten hebben evenals Pasanen die de Jong een paar keer mee schopten dan VDV deed.
Waarom zou de Jong rood moeten krijgen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 26 oktober 2003 @ 19:55:57 #197
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_14155088
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 18:59 schreef Bobu het volgende:

[..]

30+ zijn en zulke pulp produceren. Wie is hier nou dom en lomp??? sorry hoor, maar ik word schijtziek van die onzin van die gast

Jij wordt schijtziek van mij? Hoepel dan lekker op naar je godvergeten kut-eindhoven en wees blij dat je dit soort poep-praat niet recht in mijn porum zegt. Ik vreet je echt op!
En wat mijn leeftijd betreft.....ja 30 plus and i am still rocking

And as for Tony.......Zielige Zeeuw.

Van Bommel had rood moeten krijgen dan was dat hele incident omtrent VDv niet voor gevallen. Het was gewoon een kut-scheids die de wedstrijd niet goed in de hand had!

zondag 26 oktober 2003 @ 19:58:35 #198
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_14155160
Erg dom van van der Vaart. Had hij beter een PSVer een doodschop kunnen verkopen zodat we nog enig voordeel hadden aan de rode kaart.

Van Bommel . Wat een smerige kloot is dat zeg.

zondag 26 oktober 2003 @ 19:58:50 #199
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_14155169
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 19:17 schreef DutchGooner het volgende:
neutraal kijken? en dat zegt een jood!?
van Bommel had rood moeten hebben evenals Pasanen die de Jong een paar keer mee schopten dan VDV deed.
Waarom zou de Jong rood moeten krijgen?
Zoals ik het zag gebeuren: Escudé in duel met De Jong, Pasanen schept De Jong en de bal. Niet zoveel aan de hand, hoogstens geel voor Pasanen.

De Jong is boos en liggend op de grond schopt hij naar Pasanen, zowel Escudé als Pasanen blijven staan, er is wat geduw, tot zover een gele kaart voor De Jong erbij.

Dan komt v.d. Vaart ingerend, die De Jong op zich een vrij kleine tik in de rug geeft. Niet echt een dramatische overtreding an sich, maar natrappen is natrappen, dus rood wel terecht, zeker als je in aanmerking neemt dat hij verder niks met het duel te maken had.

zondag 26 oktober 2003 @ 19:59:46 #200
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_14155204
Rood voor VDV was gewoon terecht. Een trappende beweging is rood, of je nu hard of zacht trapt, of je hem raakt of niet ... trappende beweging is rood.

Maar ik zag de Jong ook liggend een trappende beweging maken

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')