quote:je weet wel,zo'n schorsing waardoor je een paar wedstrijden niet mag spelen
Op donderdag 23 oktober 2003 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar wat voor schorsing voor Sonck dan?
quote:eerst maar eens zien of ie 'm krijgt
Op donderdag 23 oktober 2003 13:56 schreef DutchGooner het volgende:[..]
je weet wel,zo'n schorsing waardoor je een paar wedstrijden niet mag spelen
quote:dat is de vraag,was wel rood vond ik
Op donderdag 23 oktober 2003 13:59 schreef ChAoZ het volgende:[..]
eerst maar eens zien of ie 'm krijgt
quote:nog niet teruggezien. in het stadion was het me al helemaal niet opgevallen dat ie een elleboogje gaf.
Op donderdag 23 oktober 2003 14:00 schreef DutchGooner het volgende:[..]
dat is de vraag,was wel rood vond ik
Jerold Promes
bron: http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=31114
gelukkig lijkt ie voor geen meter op zijn zwolse naamgenoot ![]()
quote:Hij staat er anders ook niet al te florisant op...
Op donderdag 23 oktober 2003 14:19 schreef sqlsmurft het volgende:
1 ding is zeker die gozert heeft zijn achternaam niet meeJerold Promes
bron: http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=31114
gelukkig lijkt ie voor geen meter op zijn zwolse naamgenoot
quote:
Wamberto wil nu Nederlander wordenWamberto de Jesus Sousa Campos heeft de Nederlandse nationaliteit aangevraagd. De kleine Braziliaan van Ajax, sedert vijf jaar actief in Amsterdam, wil Nederlander worden, meldt AT5.
De keuze van de vleugelaanvaller is een opvallende. Wamberto speelde tussen 1991 en 1998 in België voor Seraing en Standard Luik en vroeg enkele jaren geleden nog de Belgische nationaliteit aan.
'Ik wil de Belgische nationaliteit, omdat ik dan de Brazilaanse nationaliteit mag houden. Als ik Nederlander word, dan raak ik mijn Braziliaanse paspoort kwijt', zei Wamberto - die stille hoop had om met de Belgen mee te kunnen reizen naar het WK van 2002, destijds.
Het gezin Wamberto heeft het in Amsterdam echter dermate goed naar de zin, dat ze niet meer wegwillen uit Nederland. 'Mijn kinderen willen geen Belg worden', zei Wamberto al in 2001. 'Zij worden liever Nederlanders.'
Of de Wamberto zijn oog heeft laten op de (vacante) positie van rechteraanvaller in Oranje, vertelt het verhaal (nog) niet.
quote:vanuit vak 401 was ie ook niet te zien.... misschien was het vanuit 410 wel zichtbaar
Op donderdag 23 oktober 2003 15:45 schreef MaStar het volgende:
Had Sonck een Elleboog gegeven? Niet gezien in het stadion, weet iemand wanneer er een samenvatting is?
Laatste tijd is er onderling al meer sfeer, meer zingen etc maar ik moet geen 2e 410 hoor ![]()
Komen al die kids met hun pakjes wicky naar 425
quote:www.vak425.nl
Op donderdag 23 oktober 2003 16:32 schreef Doopy-X- het volgende:
Zit net een beetje op Ajax.netwerk.to te snuffelen en ik lees dat ze van mijn vak ook een soort sfeervak willen maken?!Laatste tijd is er onderling al meer sfeer, meer zingen etc maar ik moet geen 2e 410 hoor
geruchten kunnen wel eens waar zijn...
Ik hoop dus echt niet dat ie geselecteerd wordt, bagger rolleboller is 't.
quote:Wat ik wel zag is dat die Spanjaarden verhaal gingen halen bij Sonck en dat hij maar naar zijn schouder cq bovenarm bleef wijzen. Het duel zelf heb ik niet dusdanig goed gezien om te kunnen oordelen...
Op donderdag 23 oktober 2003 17:26 schreef G1Ace het volgende:
ik zat in 410, had geen elleboog gezien van sonck
quote:nee vanuit 410 ook niet... zag alleen die kerl knock out ligge
Op donderdag 23 oktober 2003 15:50 schreef superjoden het volgende:[..]
vanuit vak 401 was ie ook niet te zien.... misschien was het vanuit 410 wel zichtbaar
quote:nee stel je voor zeg wat meer sfeer !!
Op donderdag 23 oktober 2003 16:32 schreef Doopy-X- het volgende:
Zit net een beetje op Ajax.netwerk.to te snuffelen en ik lees dat ze van mijn vak ook een soort sfeervak willen maken?!Laatste tijd is er onderling al meer sfeer, meer zingen etc maar ik moet geen 2e 410 hoor
hopen dat het ook daar feest wordt...
jeeeej
quote:In de samenvatting zag je wel dat Sonck een Spanjaard een beuk gaf, maar om hem daar nou voor te schorsen...
Op donderdag 23 oktober 2003 15:45 schreef MaStar het volgende:
Had Sonck een Elleboog gegeven? Niet gezien in het stadion, weet iemand wanneer er een samenvatting is?
of dit betrouwbaar is geen idee...
quote:Volgens mij was het gewoon een luchtduel, waarbij Juanfran tegen de elleboog van Sonck aanliep... het was in ieder geval absoluut geen slaande beweging en dus niet opzettelijk...
Op donderdag 23 oktober 2003 19:46 schreef keeper het volgende:In de samenvatting zag je wel dat Sonck een Spanjaard een beuk gaf, maar om hem daar nou voor te schorsen...
quote:ik hoop echt dat het een goede speler is, we kunnen wel weer een goede rechtsbuiten gebruiken.
Op donderdag 23 oktober 2003 19:59 schreef superjoden het volgende:
Het Nigeriaanse tijdschrift Kick Off meldt dat de overgang van Kalu Uche naar Ajax in de eindfase is beland. Er zou inmiddels een akkoord zijn omtrent het vertrek van de Nigeriaan bij zijn Poolse club Wisla Krakau. Volgens het tijdschrift is Kalu Uche nu inmiddels in Nederland in afwachting van de vrijgave door de FIFA. Zodra dat geregeld is zou hij een contract bij Ajax kunnen ondertekenen, aldus Kick Offof dit betrouwbaar is geen idee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |