quote:Witchnicht.
Op woensdag 22 oktober 2003 17:26 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik wel: betrapt. Ophi0n, ouwe relnicht.
Trouwens:

Stryper hoeft niet eens make-up op te hebben om er belachelijk uit te zien
quote:Ev..
Op woensdag 22 oktober 2003 17:38 schreef ParanoidEv het volgende:
quote:Wie niet!
Op woensdag 22 oktober 2003 17:48 schreef ThE_ED het volgende:Ik wilde precies hetzelfde gaan doen!
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 17:50 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Wie niet!
quote:Alles is beter dan die relnichten op die foto van Stryper. Alsjeblieft zeg.
Op woensdag 22 oktober 2003 21:55 schreef Witchfynder het volgende:
En welke bands zijn zo super gekleed? Manowar? Running Wild? Rhapsody? Immortal? Mayhem?
quote:KISS
En welke bands zijn zo super gekleed? Manowar? Running Wild? Rhapsody? Immortal? Mayhem?
quote:Nee, Akercocke.
quote:Sign of the devil!
Thank you for your business!Order Number: 6664
quote:Nou, deze Lords of Black Metal dan:
Op woensdag 22 oktober 2003 22:12 schreef OphiOn het volgende:[..]
Alles is beter dan die relnichten op die foto van Stryper. Alsjeblieft zeg.
quote:Die van Graveland waren ook erg trui.
Op woensdag 22 oktober 2003 22:16 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nou, deze Lords of Black Metal dan:
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 22:15 schreef Summoner het volgende:[..]
Nee, Akercocke.
quote:HeHe.
Op woensdag 22 oktober 2003 22:15 schreef Summoner het volgende:[..]
Nee, Akercocke.
quote:Grr, brakke server. Gek genoeg zijn er weinig plaatjes te vinden van Venom. Althans, niet makkelijk. They got no respect!
Op woensdag 22 oktober 2003 22:17 schreef Summoner het volgende:[..]
Kruisje.
quote:Black en Death Metal, met nog wat extreme invloeden.
Op woensdag 22 oktober 2003 22:18 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor stijl spelen ze?
quote:Ok
Op woensdag 22 oktober 2003 22:31 schreef Summoner het volgende:[..]
Black en Death Metal, met nog wat extreme invloeden.
Ik weet niet of de fans hier het al wisten, maar Dark Moor is toch niet écht uit elkaar, enkel gesplitst:
Due the different points of view regarding the musical direction for the next Dark Moor´s album, Elisa, Albert & Jorge decided to left Dark Moor starting a new band.
Enrik & Anan decides to start the search of new members. After a hard audition, the band finds the perfect singer for the band in the person of Alfred Romero.The new line-up is completed with Jose Garrido (guitars) and Andy C. (drums).
In August 2003, the band starts the recording of their fourth album "Dark Moor" at New Sin Studios (Italy), after a month of recording sessions, the album is mastered by Mika Jussila at Finnvox.
"Dark Moor" is a new masterpiece. More intense, original and heavier than their previous releases. "Dark Moor" will be released on 24th November.
Ik ben benieuwd. Ook naar wat voor nieuwe band Elisa etc dan gaan beginnen.
quote:Als je van klassieke Death houdt, "Scream Bloody Gore" en vooral "Leprosy". Misschien "Spiritual Healing"... Van de technische Death (superieur) kun je het best met "Human" beginnen, en als je die tof vind gewoon verder.
Op woensdag 22 oktober 2003 22:36 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is het btw het beste Death album om er in te springen? Vroeger vond ik de muziek gaaf, maar de zang niet zo super. Tegenwoordig ben ik post-Finntroll al stukken meer aan dat gebler gewend.
quote:Wat ik hoorde was zo rond 1996 nieuw, dus dan zal het wel het technische zijn. Zo klonk het iig wel. Ik ga zoeken! Thanks
Op woensdag 22 oktober 2003 22:42 schreef Summoner het volgende:[..]
Als je van klassieke Death houdt, "Scream Bloody Gore" en vooral "Leprosy". Misschien "Spiritual Healing"... Van de technische Death (superieur) kun je het best met "Human" beginnen, en als je die tof vind gewoon verder.
Gooi ik ook nog ff een plaatje in de ring.
quote:"Argh! De spikes lopen door aan de binnenkant!"
Op donderdag 23 oktober 2003 07:16 schreef pro_jeex het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |