quote:Zat ik er toch niet helemaal naast.
Op maandag 20 oktober 2003 23:47 schreef ThE_ED het volgende:
Bedrijfkunde
quote:Maar dat is wel zo'n studie waar mensen je al satanisch vinden als je Iron Maiden luistert
Op maandag 20 oktober 2003 23:49 schreef Summoner het volgende:[..]
Zat ik er toch niet helemaal naast.
quote:Ja, ik denk dat ik het type mens wel ken. Zo verschrikkelijk doorsnee, en erg voorzichtig. Ze zullen bijvoorbeeld nooit zeggen: "ik ga niet mee naar de macdonalds, ik eet alleen biologisch vlees" of "ik als man weet ook uitstekend wat ik met een vibrator aan moet".
Op maandag 20 oktober 2003 23:50 schreef ThE_ED het volgende:
Maar dat is wel zo'n studie waar mensen je al satanisch vinden als je Iron Maiden luistert
quote:Mwa, dat 1e zeg ik ook niet hoor. *pakt steak*
Op maandag 20 oktober 2003 23:52 schreef Summoner het volgende:[..]
Ja, ik denk dat ik het type mens wel ken. Zo verschrikkelijk doorsnee, en erg voorzichtig. Ze zullen bijvoorbeeld nooit zeggen: "ik ga niet mee naar de macdonalds, ik een alleen biologisch vlees" of "ik als man weet ook uitstekend wat ik met een vibrator aan moet".
Heerlijk is dat
Of een verkoper die netjes vraagt of het voor een cadeautje is
quote:Ik heb 1x iemand met een Iced Earth shirt gezien. En bij Economie geloofik loopt er een Neger helemaal in het zwart bij (qua kleding ook heh
Op maandag 20 oktober 2003 23:57 schreef Summoner het volgende:
Weinig metalfans dus ook, bij Bedrijfskunde? Veel metal en andere alternatieve muziekliefhebbers bij journalistiek, en de creatieve studies.
Bij informatica zie je wel meer metal en alternative
(Sowieso wel in Delft...)
quote:Hmmm, ik heb zelf ook Informatica gedaan (Doh!), maar dat viel erg tegen qua metaalhoofden en alternatievelingen. Er werd voornamelijk trance, hiphop en af en toe nu-metal geluisterd, en dan alleen dmv mp3.
Op maandag 20 oktober 2003 23:59 schreef ThE_ED het volgende:
Bij informatica zie je wel meer metal en alternative
quote:Ja,ik zit op een ict opleiding en volgens mij kennen ze de muziekcd niet eens.
Op dinsdag 21 oktober 2003 00:05 schreef Summoner het volgende:
en dan alleen dmv mp3.
quote:Volgens hun is dat natuurlijk 'achterhaald'.
Op dinsdag 21 oktober 2003 00:11 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ja,ik zit op een ict opleiding en volgens mij kennen ze de muziekcd niet eens.
quote:Waarom zou je betalen als het ook gratis kan
Op dinsdag 21 oktober 2003 00:18 schreef Summoner het volgende:[..]
Volgens hun is dat natuurlijk 'achterhaald'.
quote:'Tis maar goed dat computer-onderdelen niet te downloaden zijn, anders zouden die lui niet weten wat ze met hun geld aan moesten!
Op dinsdag 21 oktober 2003 00:20 schreef OProg het volgende:
Waarom zou je betalen als het ook gratis kan
quote:Belminuten + bier
Op dinsdag 21 oktober 2003 00:25 schreef Summoner het volgende:[..]
'Tis maar goed dat computer-onderdelen niet te downloaden zijn, anders zouden die lui niet weten wat ze met hun geld aan moesten!
quote:Nee, ze zijn totaal niet zoals ik. Zie je twee metalheads midden in een zaak over gordijnen praten hehe.
Op maandag 20 oktober 2003 23:52 schreef Summoner het volgende:[..]
Ja, ik denk dat ik het type mens wel ken. Zo verschrikkelijk doorsnee, en erg voorzichtig. Ze zullen bijvoorbeeld nooit zeggen: "ik ga niet mee naar de macdonalds, ik eet alleen biologisch vlees" of "ik als man weet ook uitstekend wat ik met een vibrator aan moet".
'Sin After Sin' is trouwens ook een ontzettend goed nummer van Twisted Sister.
[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 21-10-2003 00:34]
quote:Ik ook niet. Ik luister ook klassiek, swing, blues en van die ontzettend foute homofiele jaren 80 pop als Dead Or Alive.
Op maandag 20 oktober 2003 21:23 schreef Black_Tulip het volgende:
Maar ik luister niet alleen naar Heffie Metol.. Nou ja, bijna, maar Led Zeppelin en A Perfect Circle zijn geen metal...
quote:
Gebruiken natuurlijk!*grijpt mes* Hier met die pols, jij!
Ik zeg nou wel dat je me toe mag voegen aan msn, maar mijn msn-adred staat niet eens in mijn profiel. Gna.
quote:Het moet ook wel een beetje spannend blijven.
Op dinsdag 21 oktober 2003 00:33 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik zeg nou wel dat je me toe mag voegen aan msn, maar mijn msn-adres staat niet eens in mijn profiel.
Gna.
quote:Idd.
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:35 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Het moet ook wel een beetje spannend blijven.
Ik ga lekker niet naar Totalitaire Regimes, ook al heb ik mijn met IJzeren Kruizen behangen essay lekker af. Maar ik heb me verslapen en ik haat het om midden in een college binnen te komen. Grmblz.
quote:Goedemorgen
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:38 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Idd.
Goedemorgen, ED
quote:Dan de Democratieen van vanmiddag maar?
Ik ga lekker niet naar Totalitaire Regimes,
Ik ga toch maar wel naar Koninklijke Olie, ookal haat ik het om op mijn werk te komen.. Eh, ik bedoel..
lama
quote:Delft is idd een behoorlijke alto stad, opzich wel gezellig natuurlijk
Op maandag 20 oktober 2003 23:59 schreef ThE_ED het volgende:Bij informatica zie je wel meer metal en alternative
Bij mij op de informaticaopleiding (in Den Haag) zie je ook wel veel metallui en alternatievelingen, maargoed nu is het wel erg trendy tegenwoordig om 'alto' te zijn, dus misschien ligt het daaraan.
Specifiek op mijn opleiding (VIA, een vormgevings ict opleiding) zitten toch wel een hoop 'echte' metallui, met Morbid Angel, Dying Fetus shirts enzo Al valt het me wel op dat die vooral in het eerste jaar zitten, daarna gaan ook zij vaak op de nette kleding toer.
Und Vier Reiter stehen bereit...
quote:hehe, hou je een ambulance achter de hand dan???
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:20 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben gevraagd om donderdag op een stel tweedeklassers te passen bij Duits.Und Vier Reiter stehen bereit...
quote:heiden!
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:26 schreef OphiOn het volgende:
Sin after Sin? Dat is toch geen gothic of zo he?
quote:If so, so what?
Dude ben jij een homo ofzo?![]()
Maar de laatste keer dat ik checkte was ik het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |