quote:I kdacht er net inderdaad aan dat ik ee nhoesje was vergeten
Op zondag 26 oktober 2003 22:47 schreef Jassie het volgende:[..]
En de oude S/T voorkant is ook getekent. Erg stijvol getekend.

Ben benieuwd naar de studio versie. 

quote:Ik hoop dat dat waar is, dan is ie NOG beter.
Op maandag 27 oktober 2003 20:16 schreef crN het volgende:
Er stond op het BBS dat Hit That veel meer gitaar heeft dan op die originele radio sample staat.Ben benieuwd naar de studio versie.

quote:hehe dat zou heel goed kunnen
Op maandag 27 oktober 2003 21:53 schreef crN het volgende:
Ik denk dat we bij deel 8 zitten als Splinter in de winkels ligt.

Enjoy:

http://www.mtv.com/news/articles/1479903/20031023/offspring.jhtml?headlines=true

Ik ben benieuwd hoe dat gaat klinken... Ben bang dat het on-Offspringish is straks 

Niks mis mee dus. 

quote:Ik weet niet wat jij acoustisch vindt aan dirty magic en vultures
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:52 schreef crN het volgende:
Reggae is een soort What Happened to you? nummer en accoustic is denk ik iets van Vultures of Dirty Magic.Niks mis mee dus.
Nou de vooruitzichten zijn in ieder geval slechter dan ooit. Volgens mij wordt dit een eersteklas bagger album. Offspring + experimenteren = poep.
En Smash een stijlvol hoesje? Volgens mij heet dat gewoon low-budget. Heeft nix met stijl te maken.

En nummers als What Happend To You noemen ze ska.

quote:Ja ik vind ook niks acoustisch aan Vultures en Dirty Magic.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:39 schreef Noodles het volgende:[..]
Ik weet niet wat jij acoustisch vindt aan dirty magic en vultures
Nou de vooruitzichten zijn in ieder geval slechter dan ooit. Volgens mij wordt dit een eersteklas bagger album. Offspring + experimenteren = poep.
En Smash een stijlvol hoesje? Volgens mij heet dat gewoon low-budget. Heeft nix met stijl te maken.
Ik kan ook eigenlijk niet zeggen dat de vooruitzichten goed zijn als ik dit zo leest. Alleen die onderwerpen met die versplinterde persoonlijkheid klinken wel goed. Maar dat reggage en acoustic stel ik me niet al te veel van voor.
En het hoesje van Smash is gewoon cool, wel of niet low budget.
Beter als die van Splinter iig.

Enne...Dexter heeft vorig jaar ergens gezegd dat het een agressief album wordt dus dan heb ik er wel vertrouwen in.
Ik denk dat The Worst Hangover Ever het ska/reggae nummer wordt.
En You're in Prison het accoustische nummer.

quote:Hmmd das vandaag, ik weet dat er al wat lage quali radioripjes rondzwerven maar ik zou toch wel een echte cdrip willen hebben
The first single from Splinter, "Hit That," will go to radio October 28. While the buoyant dance-pop keyboards and electronic drumming give the music a frivolous tone comparable to the band's 1998 hit "Pretty Fly (For a White Guy)," the lyrics address a serious subject.

quote:Ja een versterkte semi accoustische gitaar is toch niet meer accoustisch. Het klinkt niet als accoustisch, dus is het niet accoustisch. Bovendien is een accoustisch introotje van een paar seconden natuurlijk geen indicatie voor een accoustisch nummer.
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:50 schreef crN het volgende:
Dirty Magic intro is opgenomen met een semi-accoustic gitaar.Enne...Dexter heeft vorig jaar ergens gezegd dat het een agressief album wordt dus dan heb ik er wel vertrouwen in.
En dat van dexter... ja zoiets zei hij ook bij CO1. Bovendien hebben we nu al veel recentere informatie dan 'wat dexter vorig jaar zei'. En als je die info moet geloven wordt het nix.

http://www.sonymusic.co.jp/Music/International/Special/Offspring/Release/image/EICP-497.jpg 
http://www.sonymusic.co.jp/Music/International/Special/Offspring/image/top.jpg
http://www.sonymusic.co.jp/Music/International/Special/Offspring/Release/index.html
ik vind deze minder, maar hij past wel beter bij Splinter
en Japan krijgt als bonus Defy You (acoustic), wij krijgen dat vast niet  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |