abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22771668
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:27 schreef Loedertje het volgende:
Gaat dit over BSB of over "jaja?"

On topic please.
Waar slaat de tittel nu op. ? Er staat nu alleen "de vader van".. Maak er dan tenminste Abou Jahjah van, dit is tenslote NWS, dan weten we tenminste waar het over gaat.
pi_22772023
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 14:27 schreef Youssef het volgende:

[..]

Waar slaat de tittel nu op. ? Er staat nu alleen "de vader van".. Maak er dan tenminste Abou Jahjah van, dit is tenslote NWS, dan weten we tenminste waar het over gaat.
Iedereen weet wie er met Abou bedoeld wordt. Als je een topic de titel: Willem-Alexander meegeeft weet ook iedereen over welke Willem het gaat.
No trolling please
Yeah baby Yeah!
pi_22772064
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 14:43 schreef Elgigante het volgende:

No trolling please
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 10:40:21 #204
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_22791290
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 14:27 schreef Youssef het volgende:

[..]

De titel slaat op Abou JahJah, dat weet ik zelfs, en ik spreek geeneens Arabiers. Btw Betekent Abou 'Vader van'? Dat slaat dan toch helemaal nergens op, aslof die zelf geen naam heeft.

Hallo, mijn naam is 'De vader van Basje'.
pi_22865332
Gezien zijn recente uitlatingen in een Vlaamse krant:
" Elk Amerikaans, Brits en NEDERLANDS slachtoffer in Irak is een zege en een overwinning"
lijkt het me dat Abou zichzelf gediswalificeerd heeft als partijleider in Nederland, dus het heeft geen zin om nog langer over de politieke ambities van meneer Jahjah te discussieren, aangezien hij geen mandaat zal krijgen om in Nederland politiek te bedrijven.

Wat vinden de pro-Abou users eigenlijk van deze uitspraak?

Ik mag hopen dat Abou niet op een dergelijke infantiele manier bestookt zal worden als Wilders (dwz bedreigingen etc), maar door het democratisch proces gedwarsboomd zal worden.
De tijd zal het leren.
Yeah baby Yeah!
pi_22865387

Het is ook een lul ook he. Laatst hoorde ik hem op tv zeggen dat als je het niet eens was dat er zoveel buitenlanders naar nederland en belgie kwamen, dat je dan maar moest emigreren.
  maandag 25 oktober 2004 @ 16:06:12 #207
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_22865652
net op ANP nieuws, hij zegt dat hij het toejuicht als er een nederlandse soldaat wordt gedood.
grrr....
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  maandag 25 oktober 2004 @ 16:07:56 #208
105769 Zapp
Pim, Theo...jij?
pi_22865693
wat een domme lul... hopelijk en waarschijnlijk gaan zijn laatste uitlatingen zelfs de meeste moslims te ver (wat is er gebeurd met 'liefdevolle godsdienst'?) en wordt hij nu echt uitgescheten...
Van Aartsen zegt dat nu zichtbaar is geworden waar Hirsi Ali en ook de VVD al zo lang op hebben gewezen. "Ik hoop dat we in Nederland de ontkennende fase voorbij zijn. Wat past bij een weerbare democratie is werkelijk tot actie overgaan."
pi_22865790
Het volgende bericht omtrend de glorieuze multiculturele samenleving spreekt ook boekdelen:
quote:
108 Teletekst ma 25 okt
Somberheid over samenleving troef

DEN HAAG De Nederlander is tevreden
met zijn leven,maar ontevreden over de
samenleving.Dat blijkt uit het rapport
In het zicht van de toekomst van het
Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP).

De Nederlander waardeert de samenleving
met een 5,waar dat in 1999 een 7 was.
Hij is somber over de criminaliteit,de
normen en waarden,de sociale zekerheid
en de integratie van buitenlanders.Hij
vreest een hardere samenleving,met
minder gelijkheid en sociale zekerheid
en meer etnische spanningen.

Tachtig procent is tevreden met het
eigen leven.Ruim dertig procent is
zelfs zeer tot buitengewoon tevreden.
********************zie ook 109 *******
volgende nosnieuws financieel nossport
  maandag 25 oktober 2004 @ 16:11:56 #210
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_22865821
Het leek er even op dat Dyab Abou Jahjah van de aardbol was gevallen, maar vandaag is hij terug van weggeweest. Als het van Jahjah afhangt niet voor lang trouwens. Want binnen vijf jaar wil hij terug naar zijn geboorteland Libanon verhuizen. Om vandaar uit de AEL Europees uit te bouwen. Want België is te klein. Te klein voor Jahjah. "Te klein voor wat dan ook," aldus Jahjah in een interview met Het Laatste Nieuws.

"De politici zijn hier zo dom. De AEL is als een profploeg die de hele tijd tegen amateurs moet spelen. Hoe sneller ik hier weg kan, hoe liever." Wij gaan de door het buitenland betaalde beroepsprovocateur niet tegenhouden. En in Vlaanderen zullen er maar weinig mensen zijn die voor zijn vertrek een traan zullen laten.

De waarheid is dat de haring van Abou Jahjah, ondanks alle media-aandacht en -sympathie maar niet wou braden. Vlaanderen is, zo zegt Jahjah nu eenmaal te dom én te rechts ...

Nog een reeks quotes uit zijn artikel vandaag :

ABOU JAHJAH OVER DOMME VLAMINGEN, HET VLAAMS BLOK EN DE OORLOG IN IRAK

Heimwee naar Jahjah ...

"Ikzelf ga nooit meer op een politieke lijst staan. Maar we stomen de nieuwe generatie klaar. Die zal nog straffer zijn. De Vlaming gaat nog heimwee hebben naar Abou Jahjah."

Bodyguards ...

"Drie maanden geleden ben ik met een AEL-militante gehuwd. Daarom zijn we ook van Antwerpen naar Schaarbeek verhuisd. Brussel is geen provinciestadje als Antwerpen, maar een wereldstad. Ik hoef niet met bodyguards op stap als ik naar de Aldi wil."

Dewael en de ongelijkwaardige culturen

"Dewael bewijst alleen dat God niet vrijgevig is geweest voor Vlaanderen toen hij het verstand uitdeelde."

"Vlaanderen is racistisch"

"Aan de toog en onder elkaar waren Vlamingen al lang racistisch. Vroeger zeiden politici hen nog dat ze niet over 'makaken' mochten praten. Dat ze naar de maatschappelijke problemen moesten kijken. Nu praten ze de kiezers gewoon naar de mond."

Een miljoen racisten?

"Er zijn er nog veel meer. De grote meerderheid van de Vlamingen vindt dat allochtonen zich moeten aanpassen of opkrassen. Vlaanderen is een rechts bolwerk in Europa."

Geen 'oude-mensen-partij'

"De AEL is geen 'oude-mensen-partij' zoals het Blok met hun nonkel Emiel en tante Jeanine. Hun achterban sterft langzaam uit. Terwijl onze jonge leden net onze sterkte zijn."

Graag nog meer doden in Irak

"Onthoofden doe je niet. Maar elke dode Amerikaanse, Britse of Nederlandse soldaat, beschouw ik als een overwinning. Ik hoop dat het er nog meer worden."
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_22865860
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 16:07 schreef Zapp het volgende:
wat een domme lul... hopelijk en waarschijnlijk gaan zijn laatste uitlatingen zelfs de meeste moslims te ver (wat is er gebeurd met 'liefdevolle godsdienst'?) en wordt hij nu echt uitgescheten...
Reken daar maar niet op. Zodra moslims in procenten boven de 20% van de populatie komen kun je tijdens die verwerpelijke ramadan geen behoorlijk biertje drinken op het terras.
  maandag 25 oktober 2004 @ 16:15:03 #212
105769 Zapp
Pim, Theo...jij?
pi_22865932
drwolfenstein> ik ken veel "normale" moslims die helemaal niks ophebben met dit soort freaks en gewoon hun geloof willen belijden binnen de daarvoor in Nederland geldende regels. ik hoop altijd maar dat die mensen die overhand blijven houden...
Van Aartsen zegt dat nu zichtbaar is geworden waar Hirsi Ali en ook de VVD al zo lang op hebben gewezen. "Ik hoop dat we in Nederland de ontkennende fase voorbij zijn. Wat past bij een weerbare democratie is werkelijk tot actie overgaan."
pi_22866125
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 16:15 schreef Zapp het volgende:
drwolfenstein> ik ken veel "normale" moslims die helemaal niks ophebben met dit soort freaks en gewoon hun geloof willen belijden binnen de daarvoor in Nederland geldende regels. ik hoop altijd maar dat die mensen die overhand blijven houden...
Verstrooiing van de ongelovigen is één van de vele heilige plichten van een moslim. Je moet daarom geen waarde aan hun woorden toedienen. Geef vooral veel geld aan die zielige kindjes in Iran bij de volgende aardbeving. Dat geld gaat immers direct naar het grootse islamtische verzet in het heilige land Irak waar de helden van Allah de kwaadaardige en ongelovige Amerikanen en Europeanen bevechten.
  maandag 25 oktober 2004 @ 16:23:46 #214
105769 Zapp
Pim, Theo...jij?
pi_22866190
ik geef helemaal niks aan niemand

ik vraag me serieus af hoe lang iemand als Wilders nog te leven zou hebben als hij zoiets gezegd zou hebben over moslims. en van zo'n teringaap als die aboe moeten we het maar pikken zeker, kunnen ze zijn vertrek uit belgie niet wat voorspoedigen ofzo?
  maandag 25 oktober 2004 @ 16:25:34 #215
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_22866232
Ja maar hoe groot is dan dat percentage van "normale moslims". Ik hoop ook altijd dat die genoeg zijn in een land als Nederland, maar op een forum als Fok! heb je zo'n idioot als BSB en ik hoor vrijwel nooit een moslim op Fok! die zich hiervan distantieert. Als die er wel zijn, meld je aub !

Overigens kan Abou Jahjah nu wel rekenen op nog meer woede van vele Vlamingen. Wat een idiote dingen weet hij weer te vertellen. Het karakter bij Belgen is ook meer "het ingekropt houden van gevoelens met daarbij een minderwaardigheidscomplex". Er zal wel een moment komen waarbij het echt uit de hand loopt. Een partij als Vlaams Blok kan nog steeds rekenen op grote steun, dus tsja....
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 25 oktober 2004 @ 16:26:16 #216
105769 Zapp
Pim, Theo...jij?
pi_22866260
volgens mij groeit de steun voor VB alleen maar hierdoor
  maandag 25 oktober 2004 @ 16:34:22 #217
97537 Dr_Weird
Let the mating begin!!!!!
pi_22866483
Ik dacht dat Geert Wilders erg was maar Abou gaat off-scale betreffende polariserende opmerkingen.

Goed zo Abou graaf je eigen graf maar.
More corn!!!
pi_22866897
Ik ben het eens met Meneer Jahjah, als Nederlander ja.
pi_22867263
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 16:47 schreef GewoonPim het volgende:
Ik ben het eens met Meneer Jahjah, als Nederlander ja.
Je IQ is ook maar erg gewoontjes als je achter de uitspraken van de gemiddelde moslim staat:
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 16:46 schreef Gerda_69 het volgende:
wat een trieste hollanders kom en hier m, alleen maar klagen over arabieren hier op fok . Sukkeltjes durven zeker niet de straat meer op . haha , wees maar bang , het is al te laat , jullie zijn over een paar jaar zwaar in de minderheid , alle joden en hollanders dood .
pi_22867338
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 17:00 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Je IQ is ook maar erg gewoontjes als je achter de uitspraken van de gemiddelde moslim staat:
[..]
Ik heb een IQ van 143 en ik ben het alleen eens met de uitspraak dat hij elke dode Nederlander, Amerikaan en Engelse als een overwinning ziet.
  maandag 25 oktober 2004 @ 17:04:34 #221
97537 Dr_Weird
pi_22867391
Dat is hoogverraad! Gaat heen vuile landverrader.
More corn!!!
pi_22867433
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 17:04 schreef Dr_Weird het volgende:
Dat is hoogverraad! Gaat heen vuile landverrader.
Kortzichtig...
  maandag 25 oktober 2004 @ 17:07:13 #223
97537 Dr_Weird
pi_22867468
Denk jij, iemand die de dood van onze strijdmachten als een overwinning ziet is degelijk schuldig aan hoogverraad.

En de lokale Irakeze bevolking is een stuk positiever over de aanwezigheid van onze troepen die er zijn om de orde enveiligheid te handhaven in de regio.

En dat van jou IQ kan ik onder deze omstandigheden niet serieus nemen.
More corn!!!
pi_22867510
So be it. Ik ben tegen (zinlose, commerciële) oorlogen, I'm so sorry...
pi_22867647
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 17:08 schreef GewoonPim het volgende:
So be it. Ik ben tegen (zinlose, commerciële) oorlogen, I'm so sorry...

Bovendien ben slimmer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')