Er staat nergens mijn goedkeuring over welke daad dan ook maar puur een feitelijke beschouwing. Je kan er gewoon niet om heen dat het net zo verantwoordelijk is als de bombardementen die dagelijks plaats vinden elders in de wereld. Heb je daar problemen mee dan zou ik een dokter opzoeken die daar wat aan kan doen en ben je simpelweg narrow minded en niet objectief.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:10 schreef RigorMortis het volgende:
Als jouw waarheid die is, waarbij jij je goedkeurend en tevreden uitlaat over een midsrijf waarbij 1000-den onschuldige slachtoffers zijn gevallen, dan kan ik inderdaad niet tegen de waarheid.
Ik hoop voor je dat je nog lang en tevreden mag leven, en dat je misschien nog eens, als jezelf bijvoorbeeld kinderen mag krijgen, tot inkeer mag komen.
mensen zeiken dat je een crimineel niet eens totaal los mag slaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
op het pentagon was dik verdiend en op het WTC was een zogenaamde strategische lokatie zoals een TV station die je aanvalt. Kan je zeiken maar zo is het wel want de VS doet niks anders dan wat zij daar gedaan hebben. DIe mensen die sneuvelden noemt de VS zo doodleuk collateral damage alsof het geen ruk voorstelt.
je bedoelt iemand waarbij als er steeds directe vragen aan hem word gesteld met feiten dat hij dom en angstig gaat zwetenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Abou Jahjah, een inteligente man van waarschijnlijk begin 30. De beste debator die ik ooit heb gezien. De angst die mensen hebben voor deze amabele man komt voornl. voort uit afgunst en jaloezie vanwege zijn capaciteiten die maar weinigen is gegeven...
een paar berichten terug zei jequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Er staat nergens mijn goedkeuring over welke daad dan ook maar puur een feitelijke beschouwing. Je kan er gewoon niet om heen dat het net zo verantwoordelijk is als de bombardementen die dagelijks plaats vinden elders in de wereld. Heb je daar problemen mee dan zou ik een dokter opzoeken die daar wat aan kan doen en ben je simpelweg narrow minded en niet objectief.
inderdaad er staat nergens dat op het WTC verdiend was.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:36 schreef Morghodius het volgende:
[..]
een paar berichten terug zei je
*op het pentagon was dik verdiend*
dus flikker op met je handen schoon wassen gezeik
jongen je leest gewoon wat je zelf wil dat er staat. neem een cursus nederlands of begrijpend lezen of zoiets.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:33 schreef Morghodius het volgende:
[..]
mensen zeiken dat je een crimineel niet eens totaal los mag slaan
maar als een paar honderd en zelfs duizenden mensen worden opgeblazen verdienen ze het ineens
![]()
Jouw taalgebruik en interpunctie laat anders ook duidelijk te wensen over.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
jongen je leest gewoon wat je zelf wil dat er staat. neem een cursus nederlands of begrijpend lezen of zoiets.![]()
maar mijn taalgebruik staat hier niet ter discussiequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:03 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Jouw taalgebruik en interpunctie laat anders ook duidelijk te wensen over.
Even on-topic: Abu Jah Jah was volgens mij gewoon een populistische islamiet, die met de meest bizarre plannen de moslimgemeenschap in België meer kwaad dan goed heeft gedaan.
![]()
Geestige BansheeBoy; de goede Abou is inderdaad aimabel. Evenwel met een discriminatoir sausje overgoten. Hij staat open voor discussie. Voorwaarde [h]erkennen dat Jah Jah altijd en overal gelijk heeft.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Abou Jahjah, een inteligente man van waarschijnlijk begin 30. De beste debator die ik ooit heb gezien. De angst die mensen hebben voor deze amabele man komt voornl. voort uit afgunst en jaloezie vanwege zijn capaciteiten die maar weinigen is gegeven...
Tering, wat ben jij dom zeg!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Valt best mee, BSB heeft wel de MAVO afgerond. Hij is eveneens zeer tevreden over zijn zelf geschreven 'essays'.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:11 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Tering, wat ben jij dom zeg!
Hehe, ik heb er een paar van gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat hij of zwaar wereldvreemd en dom is, of een kloon van iemand.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:56 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Valt best mee, BSB heeft wel de MAVO afgerond. Hij is eveneens zeer tevreden over zijn zelf geschreven 'essays'.
Een kloon ben ik in ieder geval niet, dat kan ik je garanderen. Er is één user hier op het forum die me i.r.l. kent, en dat is UMM-QASRquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:19 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Hehe, ik heb er een paar van gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat hij of zwaar wereldvreemd en dom is, of een kloon van iemand.![]()
Een kloon, een Marokkloonquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:19 schreef Mr.J het volgende:
Hehe, ik heb er een paar van gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat hij of zwaar wereldvreemd en dom is, of een kloon van iemand.![]()
Grappig ben je in ieder geval wel!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een kloon ben ik in ieder geval niet, dat kan ik je garanderen. Er is één user hier op het forum die me i.r.l. kent, en dat is UMM-QASR
Ik zie mezelf trouwens ook niet als wereldvreemd
Abu Jaja is niet dom en heef tveel charisma dat ben ik met je eens. Alleen de manier waarop hij beide eiggenschappen verenigd en zch profileert schopt me iedere keer als ik hem zie tegen mijn zere been.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Bv. dat arabisch als officiele 2de taal wordt ingevoerd. Dat wettelijk geregeld wordt dat je je eigen indentiteit mag behouden en straffen wanneer iemand duidelijk assimileert, dat soort zakenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar Banshee, welke punten die Abu aansnijdt wil jij ook hier in Nederland invoeren?
Waarom zou je arabisch als tweede taal in willen voeren?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bv. dat arabisch als officiele 2de taal wordt ingevoerd. Dat wettelijk geregeld wordt dat je je eigen indentiteit mag behouden en straffen wanneer iemand duidelijk assimileert, dat soort zaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |