abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 oktober 2004 @ 14:21:21 #126
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_22679511
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hulde, zelfs de toenmalige SS-ers kunnen een puntje zuigen aan deze opmerking waarin je het hebt over "jullie" en "wij". Je zou ongetwijfeld respect verkrijgen van de SS-ers als ze er nog waren...

De manier waarop jullie je proberen te distantiëren van de westerse wereld door te zeggen dat de aanslagen goed waren getuigt ook van een denkwijze in jullie en wij.
pi_22682960
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 10:19 schreef dewd het volgende:
Want?
Ik zie de bijna 1 miljoen moslims in Nederland graag vertegenwoordigd.
  zondag 17 oktober 2004 @ 17:32:08 #128
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_22683257
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 17:19 schreef Meh7 het volgende:

In Abou jaja of misschien in iemand anders?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_22683549
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 17:32 schreef HarigeKerel het volgende:
In Abou jaja of misschien in iemand anders?
Tot er een beter alternatief is, Jahjah.
  zondag 17 oktober 2004 @ 18:52:07 #130
38549 dewd
100% pure
pi_22684806
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 17:19 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Kies partij van de arbeid. Ik zie niet in wat moslims met politiek te maken hebben.
  zondag 17 oktober 2004 @ 20:00:30 #131
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_22686030
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 17:53 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Tot er een beter alternatief is, Jahjah.
Dus zou jij als er gene beter alternatief is ook het "blanke" volk graag door Hitler vertegenwoordigd zien ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_22688492
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 18:52 schreef dewd het volgende:
Kies partij van de arbeid. Ik zie niet in wat moslims met politiek te maken hebben.
De CDA is er toch ook? Waarom zou er geen partij mogen zijn die opkomt voor de belangen van de moslims?
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 20:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dus zou jij als er gene beter alternatief is ook het "blanke" volk graag door Hitler vertegenwoordigd zien ?
Niet echt te vergelijken lijkt mij.
  zondag 17 oktober 2004 @ 21:58:55 #133
pi_22688633
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 21:53 schreef Meh7 het volgende:

Niet echt te vergelijken lijkt mij.
Nee, iemand die openlijk in een interview in de Belgische pers al vertelde dat de Joden een holocaust verdienen omwille van hun behandeling van de Palestijnen valt niet te vergelijken met Hilter

Ik denk dat zelfs de gemiddelde Vlaams Blokker nog een betere vertegenwoordiger kan zijn voor de Moslims dan dat Jahjah dat is ...
pi_22688805
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 21:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nee, iemand die openlijk in een interview in de Belgische pers al vertelde dat de Joden een holocaust verdienen omwille van hun behandeling van de Palestijnen valt niet te vergelijken met Hilter
Weet ik niets van. En nee, zelfs als ie dat gezegd heeft valt het niet te vergelijken, Jahjah is niet verantwoordelijk voor de dood van zes miljoen joden.
quote:
Ik denk dat zelfs de gemiddelde Vlaams Blokker nog een betere vertegenwoordiger kan zijn voor de Moslims dan dat Jahjah dat is ...
Ja, of michiel smit?:D
  zondag 17 oktober 2004 @ 22:08:11 #135
pi_22688867
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 22:05 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Weet ik niets van. En nee, zelfs als ie dat gezegd heeft valt het niet te vergelijken, Jahjah is niet verantwoordelijk voor de dood van zes miljoen joden.
[..]

Ja, of michiel smit?:D
Jahjah is niet verantwoordelijk voor de dood van 6 miljoen Joden , maar steekt niet onder stoelen of banken dat als hij er de kans toe zou krijgen hij het wel zou kunnen zijn ...

En je snapt het blijkbaar niet , hoe wil je dat een bepaalde bevolkingsgroep ooit aanvaard zal worden in een samenleving als je je laat vertegenwoordigen door Abou Jahjah. Zoals ik zei , zelfs de gemiddelde Vlaams Blokker zegt vaak zinnigere dingen over de migrantenproblematiek dan Jahjah
pi_22689073
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 22:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Jahjah is niet verantwoordelijk voor de dood van 6 miljoen Joden , maar steekt niet onder stoelen of banken dat als hij er de kans toe zou krijgen hij het wel zou kunnen zijn ...
Zoals ik al zei, ik weet niets over dat interview.
quote:
En je snapt het blijkbaar niet , hoe wil je dat een bepaalde bevolkingsgroep ooit aanvaard zal worden in een samenleving als je je laat vertegenwoordigen door Abou Jahjah. Zoals ik zei , zelfs de gemiddelde Vlaams Blokker zegt vaak zinnigere dingen over de migrantenproblematiek dan Jahjah
Dat vind ik niet. En alleen al als tegenpartij tegen nieuw rechts verdient hij mijn stem al.
  zondag 17 oktober 2004 @ 22:37:13 #137
38549 dewd
100% pure
pi_22689668
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 21:53 schreef Meh7 het volgende:

[..]

De CDA is er toch ook? Waarom zou er geen partij mogen zijn die opkomt voor de belangen van de moslims?
Ik vind cda dan ook geen juiste politieke partij.
pi_22692738
apieneenee moet je niet teveel aandacht geven

wat feiten over apiejaja

Tevens heeft Abouh aangeven een groot bewonderaar te zijn van Nasser en heeft ook enkele van diens toespraken op de ael-site gezet. Maar wie was Nasser.

Nasser was lid van de Broederschap, een Egyptische organisatie van moslimfundamentalisten. Tevens gaf hij onderdak aan Duitse nazi´s die hij aanstelde bij de geheime dienst, als trainers van commando´s, propaganda-afdelingen. Tevens nam hij een oud-ss´er als persoonlijke lijfwacht.

Op 1 mei 1964 zei hij: “Tijdens de Tweede Wereldoorlog lag onze sympathie bij de Duitsers, en de leugen van de 6 miljoen vermoorde joden gelooft sowieso niemand.”

Overeenkomsten AEL en Hitler

Jodenhaat
Vrouw is broedmachine
Een boek als voorbeeld (Mein Kampf)
Doodstraf
Lebensraum / de hele wereld moet onderworpen worden aan onze normen
Naziwetten / Shaira wetgeving
Andersdenkenden uit de weg ruimen
Eigen volk eerst
Geen scheiding kerk en staat , trias politica
Homohaters

vreemd dat de grootste anti nazi mensen samen met apiejaja werken............

In de vandaag verschenen Knack verklaart Dyab Abou Jahjah, voorzitter van de Arabisch-Europese Liga (AEL) dat het Arabisch in België moet erkend worden als officiële taal. De status van het Nederlands als enige officiële taal in Vlaanderen, waarvoor de Vlaamse Beweging generaties lang heeft gestreden, moet dus voor de extremist Jahjah in één pennentrek ongedaan gemaakt worden. In alle officiële instanties in Vlaanderen zou dus ook het Arabisch moeten gehanteerd worden, en in het onderwijs zou deze taal verplicht moeten aangeleerd worden.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
  maandag 18 oktober 2004 @ 01:12:45 #139
pi_22693005
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 00:57 schreef Morghodius het volgende:
In de vandaag verschenen Knack verklaart Dyab Abou Jahjah, voorzitter van de Arabisch-Europese Liga (AEL) dat het Arabisch in België moet erkend worden als officiële taal. De status van het Nederlands als enige officiële taal in Vlaanderen, waarvoor de Vlaamse Beweging generaties lang heeft gestreden, moet dus voor de extremist Jahjah in één pennentrek ongedaan gemaakt worden. In alle officiële instanties in Vlaanderen zou dus ook het Arabisch moeten gehanteerd worden, en in het onderwijs zou deze taal verplicht moeten aangeleerd worden.
Dat is natuurlijk niet vandaag geweest , maar dat stukje is van een jaar of 2 geleden.

En om het met een reactie van ex-Premier Jean-Luc Dehaene in een debat tegen Jahjah te zeggen.

"Ah, politiek zijn compromissen tussen de bevolkingsgroepen zegt ge ? Wel tis goed, ik heb er hier een voor u, wij gaan Arabisch leren als jullie Katholiek worden"
  maandag 18 oktober 2004 @ 11:01:29 #140
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_22696939
Kansloos gezever...

Ik vraag me af of 'internationalist' de aanslag op het pentagon ook zó fantastisch had gevonden, als het vliegtuig vol had gezeten met moslims.

En, 'internationalist', a.u.b. ga niet reageren hierop, je praat toch alleen maar in je eigen straatje. En jouw straatje ligt vol met geitenpoep.
  maandag 18 oktober 2004 @ 12:10:56 #141
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_22698124
Tja, Dyab Abou Jahjah zegt niets nieuws.

Gewoon zijn gebruikelijke preek. Het minder erg laten lijken van de Criminaliteitcijfers gepleegd door allochtoonse (Islamitische) jongeren en het speculeren dat gepleegde onderzoeken die in zijn nadeel werken niet correct zijn in de hoop zo van een leugen een waarheid te maken.

Nadat zijn politieke debakel in Belgie is voltrokken probeerd hij het nu alsnog in Nederland. Hij zal hier ongetwijfeld meer animo krijgen vooral voor het boven de hand houden van de criminele jeugdigen en de conservatieve houding van sommige Islamieten in Nederland. Maar in feite is Dyab Abou Jahjah (zoals ook Pim Fortyun enzo zouden kunnen worden genoemd) een facist die enkel opkomt voor zijn eigen hoopje en daarmee dus een gevaarlijk man voor de multiculturele samenleving. Hij probeerd dit te vermommen door te zeggen dat hij wel tolerant is, terwijl uit zijn uitspraken het tegenovergestelde blijkt.
I mean no harm
  maandag 18 oktober 2004 @ 13:47:07 #142
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_22699962
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 12:28 schreef Internationalist het volgende:

[..]

Kopt, maar die crash op het Pentagon was een terechte
Jij kunt je naam beter veranderen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_22715387
die gast was eindelijk uit beeld
pi_22715482
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 12:28 schreef Internationalist het volgende:

[..]

Kopt, maar die crash op het Pentagon was een terechte
Als je dat echt vind ben je een vijand van het volk.
pi_22715548
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 01:00 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

welk volk
pi_22715590
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 01:00 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

op het pentagon was dik verdiend en op het WTC was een zogenaamde strategische lokatie zoals een TV station die je aanvalt. Kan je zeiken maar zo is het wel want de VS doet niks anders dan wat zij daar gedaan hebben. DIe mensen die sneuvelden noemt de VS zo doodleuk collateral damage alsof het geen ruk voorstelt.
pi_22717460
Zolang Jah Jah niet daadwerkelijk oproept c.q. aanzet tot misdadige handelingen, wordt ook hij door de wet beschermd.
iedere engel heeft een duivelse kant.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:00:56 #148
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_22719562
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 01:05 schreef Chadi het volgende:

[..]

op het pentagon was dik verdiend en op het WTC was een zogenaamde strategische lokatie zoals een TV station die je aanvalt. Kan je zeiken maar zo is het wel want de VS doet niks anders dan wat zij daar gedaan hebben. DIe mensen die sneuvelden noemt de VS zo doodleuk collateral damage alsof het geen ruk voorstelt.
Wat een BS. Dan gebruik je geen vliegtuigen met mensen erin die er geen zak mee te maken hebben. Jullie zijn echt ziek in je geest.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_22719904
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Wat een BS. Dan gebruik je geen vliegtuigen met mensen erin die er geen zak mee te maken hebben. Jullie zijn echt ziek in je geest.
ja ze hadden met F16's moeten komen of met bommenwerpers enzo
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:47:55 #150
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_22720463
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:20 schreef Chadi het volgende:

[..]

ja ze hadden met F16's moeten komen of met bommenwerpers enzo
Jij bent echt een vieze gluiperige relnicht. We (en daar bedoel ik iedereen mee die Nederlander is, of zich Nederlander voelt) zouden jou terug moeten trappen de NoordZee in, ondankbaar stuk vreten. Bah .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')