De manier waarop jullie je proberen te distantiëren van de westerse wereld door te zeggen dat de aanslagen goed waren getuigt ook van een denkwijze in jullie en wij.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hulde, zelfs de toenmalige SS-ers kunnen een puntje zuigen aan deze opmerking waarin je het hebt over "jullie" en "wij". Je zou ongetwijfeld respect verkrijgen van de SS-ers als ze er nog waren...
Ik zie de bijna 1 miljoen moslims in Nederland graag vertegenwoordigd.quote:Op zondag 17 oktober 2004 10:19 schreef dewd het volgende:
Want?
In Abou jaja of misschien in iemand anders?quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:19 schreef Meh7 het volgende:
Ik zie de bijna 1 miljoen moslims in Nederland graag vertegenwoordigd.
Tot er een beter alternatief is, Jahjah.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:32 schreef HarigeKerel het volgende:
In Abou jaja of misschien in iemand anders?
Kies partij van de arbeid. Ik zie niet in wat moslims met politiek te maken hebben.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik zie de bijna 1 miljoen moslims in Nederland graag vertegenwoordigd.
Dus zou jij als er gene beter alternatief is ook het "blanke" volk graag door Hitler vertegenwoordigd zien ?quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Tot er een beter alternatief is, Jahjah.
De CDA is er toch ook? Waarom zou er geen partij mogen zijn die opkomt voor de belangen van de moslims?quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:52 schreef dewd het volgende:
Kies partij van de arbeid. Ik zie niet in wat moslims met politiek te maken hebben.
Niet echt te vergelijken lijkt mij.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dus zou jij als er gene beter alternatief is ook het "blanke" volk graag door Hitler vertegenwoordigd zien ?
Nee, iemand die openlijk in een interview in de Belgische pers al vertelde dat de Joden een holocaust verdienen omwille van hun behandeling van de Palestijnen valt niet te vergelijken met Hilterquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:53 schreef Meh7 het volgende:
Niet echt te vergelijken lijkt mij.
Weet ik niets van. En nee, zelfs als ie dat gezegd heeft valt het niet te vergelijken, Jahjah is niet verantwoordelijk voor de dood van zes miljoen joden.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nee, iemand die openlijk in een interview in de Belgische pers al vertelde dat de Joden een holocaust verdienen omwille van hun behandeling van de Palestijnen valt niet te vergelijken met Hilter![]()
Ja, of michiel smit?:Dquote:Ik denk dat zelfs de gemiddelde Vlaams Blokker nog een betere vertegenwoordiger kan zijn voor de Moslims dan dat Jahjah dat is ...
Jahjah is niet verantwoordelijk voor de dood van 6 miljoen Joden , maar steekt niet onder stoelen of banken dat als hij er de kans toe zou krijgen hij het wel zou kunnen zijn ...quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Weet ik niets van. En nee, zelfs als ie dat gezegd heeft valt het niet te vergelijken, Jahjah is niet verantwoordelijk voor de dood van zes miljoen joden.
[..]
Ja, of michiel smit?:D
Zoals ik al zei, ik weet niets over dat interview.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Jahjah is niet verantwoordelijk voor de dood van 6 miljoen Joden , maar steekt niet onder stoelen of banken dat als hij er de kans toe zou krijgen hij het wel zou kunnen zijn ...
Dat vind ik niet. En alleen al als tegenpartij tegen nieuw rechts verdient hij mijn stem al.quote:En je snapt het blijkbaar niet , hoe wil je dat een bepaalde bevolkingsgroep ooit aanvaard zal worden in een samenleving als je je laat vertegenwoordigen door Abou Jahjah. Zoals ik zei , zelfs de gemiddelde Vlaams Blokker zegt vaak zinnigere dingen over de migrantenproblematiek dan Jahjah
Ik vind cda dan ook geen juiste politieke partij.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De CDA is er toch ook? Waarom zou er geen partij mogen zijn die opkomt voor de belangen van de moslims?
Dat is natuurlijk niet vandaagquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:57 schreef Morghodius het volgende:
In de vandaag verschenen Knack verklaart Dyab Abou Jahjah, voorzitter van de Arabisch-Europese Liga (AEL) dat het Arabisch in België moet erkend worden als officiële taal. De status van het Nederlands als enige officiële taal in Vlaanderen, waarvoor de Vlaamse Beweging generaties lang heeft gestreden, moet dus voor de extremist Jahjah in één pennentrek ongedaan gemaakt worden. In alle officiële instanties in Vlaanderen zou dus ook het Arabisch moeten gehanteerd worden, en in het onderwijs zou deze taal verplicht moeten aangeleerd worden.
Jij kunt je naam beter veranderen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:28 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Kopt, maar die crash op het Pentagon was een terechte![]()
Als je dat echt vind ben je een vijand van het volk.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:28 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Kopt, maar die crash op het Pentagon was een terechte![]()
welk volkquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als je dat echt vind ben je een vijand van het volk.
op het pentagon was dik verdiend en op het WTC was een zogenaamde strategische lokatie zoals een TV station die je aanvalt. Kan je zeiken maar zo is het wel want de VS doet niks anders dan wat zij daar gedaan hebben. DIe mensen die sneuvelden noemt de VS zo doodleuk collateral damage alsof het geen ruk voorstelt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als je dat echt vind ben je een vijand van het volk.
Wat een BS. Dan gebruik je geen vliegtuigen met mensen erin die er geen zak mee te maken hebben. Jullie zijn echt ziek in je geest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
op het pentagon was dik verdiend en op het WTC was een zogenaamde strategische lokatie zoals een TV station die je aanvalt. Kan je zeiken maar zo is het wel want de VS doet niks anders dan wat zij daar gedaan hebben. DIe mensen die sneuvelden noemt de VS zo doodleuk collateral damage alsof het geen ruk voorstelt.
ja ze hadden met F16's moeten komen of met bommenwerpers enzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wat een BS. Dan gebruik je geen vliegtuigen met mensen erin die er geen zak mee te maken hebben. Jullie zijn echt ziek in je geest.
Jij bent echt een vieze gluiperige relnicht. We (en daar bedoel ik iedereen mee die Nederlander is, of zich Nederlander voelt) zouden jou terug moeten trappen de NoordZee in, ondankbaar stuk vreten. Bahquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
ja ze hadden met F16's moeten komen of met bommenwerpers enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |