quote:Figuren met dit soort meningen zijn 2 handen op 1 buik met de door hen verafschuwde Abu Jahjah. En waarschijnlijk doe ik daar Abu Jahjah mee te kort, die hoor ik in ieder geval niet rechtstreeks opruiende taal uiten over burgeroorlogen die nodig zijn.
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:19 schreef Sniper het volgende:[..]
Je zou er bijna op hopen he? 't lijkt de enige manier om wat gedaan te krijgen in dit land: het moet eerst gigantisch uit de bocht stuiteren. Als jahjah zijn aandeel hierin levert (en ik heb het interview niet gezien aangezien ik me 9 van de 10 keer kapot erger aan Nova en er dus niet meer naar kijk), prima.
quote:Het leek er op dat degenen die de beslissingen nemen, nog steeds zweren bij 'een dialoog' (waarschijnlijk gevoed vanuit hun onwrikbare geloof in achterhaalde en lachwekkende concepten als een maakbare samenleving en de van nature goede mens) terwijl de praktijk inmiddels heeft uitgewezen dat praten geen zin heeft.
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:34 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Figuren met dit soort meningen zijn 2 handen op 1 buik met de door hen verafschuwde Abu Jahjah. En waarschijnlijk doe ik daar Abu Jahjah mee te kort, die hoor ik in ieder geval niet rechtstreeks opruiende taal uiten over burgeroorlogen die nodig zijn.
Het maatschappelijk draagvlak voor 'de dialoog' lijkt me ook totaal afwezig op dit moment, er zijn weinig mensen die geen actie eisen (allochtoon en autochtoon).
Gezien de jarenlange inactiviteit (Knuffelen, Pamperen) kan ik mij voorstellen dat er mensen zijn die escalatie niet zonder meer afkeuren, aangezien escalatie het enige lijkt te zijn dat gezagsdragers enigszins uit hun jarenlange winterslaap kan wekken, waarna er dan eindelijk iets GEDAAN kan worden ipv oeverloos ouwehoeren terwijl oa bejaarden door genoemde groep geterroriseerd worden.
quote:Waar komt toch dat idiote zwart-witte "denken" vandaan? Waarom zou het één het ander uitsluiten? Zaken liggen zelden zo wart-wit als jij ze wilt voorstellen.
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:48 schreef Sniper het volgende:[..]
Het leek er op dat degenen die de beslissingen nemen, nog steeds zweren bij 'een dialoog' (waarschijnlijk gevoed vanuit hun onwrikbare geloof in achterhaalde en lachwekkende concepten als een maakbare samenleving en de van nature goede mens) terwijl de praktijk inmiddels heeft uitgewezen dat praten geen zin heeft.
Ik vond hem slap overkomen, helemaal toen het op cijfers van de Amsterdamse jeugdcriminaliteit aan kwam.
quote:Pardon?
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:34 schreef Kozzmic het volgende:[..]
En waarschijnlijk doe ik daar Abu Jahjah mee te kort, die hoor ik in ieder geval niet rechtstreeks opruiende taal uiten over burgeroorlogen die nodig zijn.
quote:Nee het zit anders. Jahjah stuurt met zijn opruiende taal regelrecht aan op een dergelijke burgeroorlog, niet ik. Zoals een dergelijke oorlog in andere, meer oosters gelegen gebieden ook al is geweest (op de Balkan bijvoorbeeld). En ik geloof gewoon dat iets dergelijks (misschien geen oorlog, maar wel flinke rellen) uiteindelijk in Nederland onvermijdelijk is.
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:34 schreef Kozzmic het volgende:
Figuren met dit soort meningen zijn 2 handen op 1 buik met de door hen verafschuwde Abu Jahjah. En waarschijnlijk doe ik daar Abu Jahjah mee te kort, die hoor ik in ieder geval niet rechtstreeks opruiende taal uiten over burgeroorlogen die nodig zijn.
Dat heeft niets met mij te maken, maar wel met de Nederlandse politici. Na PF is er niets veranderd, de oude garde is helaas massaal blijven zitten. Dit zijn vaak wel degenen die verantwoordelijk zijn voor het beleid zoals het de afgelopen jaren geweest is. Gevolg: er zal er geeneen z'n nek uit durven steken en het roer omgooien. In elk geval niet op korte termijn.
Zie nu zo'n Cohen. Hij blert wat over 'hard aanpakken' enz. enz., maar slechts weinigen zullen hem serieus nemen. Zijn eigen knuffelmethodiek ligt daarvoor gewoon nog te vers in het geheugen. Door dergelijk taal te bezigen, bekent Cohen eigenlijk gewoon kleur en laat hij aan heel NL zien dat hij een hypocriet, onbetrouwbaar stuk vreten is. En daar zitten mensen niet op te wachten. Maar echt keus om het anders te doen heeft hij niet.
De gevestigde politici van vandaag bevinden zich, wat dit probleem betreft, in een heel lastig parket. Door eigen schuld overigens, daar hoef je geen medelijden mee te hebben. Maar de Nederlandse politiek is daardoor wel lamgeslagen.
Aangezien ik er vanuit ga dat het sowieso uit de hand gaat lopen (dat is overigens geen wens van mij maar een zeker voorgevoel), laat het dan maar zo snel mogelijk gebeuren. Dan hebben we dat tenminste weer gehad en zijn we van alle ellende af.
Nadat ie glorieus verloor bij de verkiezingen in Belgie is het daar ook wat stiller rond hem geworden.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:09 schreef HarigeKerel het volgende:
Waar is deze AIVD/CIA/etc infiltrant eigenlijk gebleven? hij krijgt in Nederland (helaas) geen aandacht meer in de media![]()
Hij heeft daarentegen het Vlaams Blok nog steviger in het zadel geholpen. Flipje Dewinter zal hem ongetwijfeld eeuwig dankbaar zijn. Ook heeft deze demagoog, mede door de hype omtrent zijn persoon, zijn boek goed weten te slijten. Cashen en wegwezen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:02 schreef freako het volgende:
[..]
Nadat ie glorieus verloor bij de verkiezingen in Belgie is het daar ook wat stiller rond hem geworden.
Hij is naar Afghanistan vertrokken om 'zichzelf te ontdekken'.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:09 schreef HarigeKerel het volgende:
Waar is deze AIVD/CIA/etc infiltrant eigenlijk gebleven? hij krijgt in Nederland (helaas) geen aandacht meer in de media![]()
ik ookquote:Op maandag 20 oktober 2003 22:52 schreef Steijn het volgende:
Hij begon te glimlachen bij de vliegtuigen die het WTC in vlogen.
Stoere jongenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:43 schreef Myddrin het volgende:
[..]
ik ook![]()
Hopelijk gaat dat in Nederland wat beterquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:02 schreef freako het volgende:
[..]
Nadat ie glorieus verloor bij de verkiezingen in Belgie is het daar ook wat stiller rond hem geworden.
Jij bent een typisch voorbeeld van menselijk afval.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:43 schreef Myddrin het volgende:
[..]
ik ook![]()
Jij kan heelveel afleiden uit een post. Stoer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Jij bent een typisch voorbeeld van menselijk afval.
Ach, en anders was het wel gewoon een moslim. Wat jou uitkomt hèquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Jullie maken jezelf ook niet erg geliefd door te zeggen dat jullie de aanslagen in het WTC goed vinden. En dan raar opkijken als iedereen je 'discrimeert'.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ach, en anders was het wel gewoon een moslim. Wat jou uitkomt hè![]()
In Belgie is het vooral stiller geworden rond hem omdat de politie systematisch hem en zijn "afgezanten" oppakt als hij bij een betoging ed opduikt. (In Belgie mag de politie iemand 12h administratief aanhouden als ze hem van mogelijkheid tot ordeverstoring verdenken)quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:02 schreef freako het volgende:
[..]
Volstrekt mee eens. Denk dat we, hoe dan ook, in dialoog moeten blijven. Afschrijven zou weleens een [historische] vergissing kunnen [b]lijken te zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2003 23:08 schreef k_a_k het volgende:
Pfff, het zoveelste topic.
Zet nou eens exact op een rijtje wat je niet bevalt aan dat interview, want dit kan zo net zo goed ergens anders verder.
Ik vond dat ie een paar dingen goed zei, alleen dat ie te eenzijdig was. Net zoals al die betweters hier altijd veel te eenzijdig te schuld op de Marokkanen zelf leggen. Het probleem kent meerdere kanten.
Want?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat in Nederland wat beter![]()
Kopt, maar die crash op het Pentagon was een terechtequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:51 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ja man, onschuldige mensen in torens die niets met het buitenlandse politiek beleid van de VS te maken hebben vermoorden is hardstikke sympathiek.
Hulde, zelfs de toenmalige SS-ers kunnen een puntje zuigen aan deze opmerking waarin je het hebt over "jullie" en "wij". Je zou ongetwijfeld respect verkrijgen van de SS-ers als ze er nog waren...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:53 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Jullie maken jezelf ook niet erg geliefd door te zeggen dat jullie de aanslagen in het WTC goed vinden. En dan raar opkijken als iedereen je 'discrimeert'.
Is dat nou nodig ? Eens was je een perfect discussiepartner die alle positieve kenmerken van de ideale discours doorhad. Nu ben je helaas verworden tot een gemiddelde troll die enkel anderen op de kast wil jagen met goedkope welse averij . Zonde, want je hebt meer in je marsquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |