quote:Dat was ik nog van plan en heb ik ook al gedaan maar schrap die alinea dan even. Je zet jezelf er zo mee te kijk en het is lastig de rest dan nog serieus te nemen.
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ga liever op de rest van mijn verhaal in in plaats van selectief verontwaardigd te doen over één alinea.
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:59 schreef MokroKees het volgende:
persoonlijk vind ik Abou wel eenwaardig..
Prachtig hoe iemand met een beetje gezond redeneren iedereen het in z'n broek laat doen..
Hysterisch nederland laat zich dan weer van z'n beste kant zien..Alleen het aanschouwen van zijn gezicht doet de mythe van "Nuchter Nederland" al in zijn hempie zetten..
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:31 schreef Coone het volgende:
Dat was ik nog van plan en heb ik ook al gedaan maar schrap die alinea dan even. Je zet jezelf er zo mee te kijk en het is lastig de rest dan nog serieus te nemen.
quote:Weet ik meteen weer hoe serieus ik jou moet nemen.
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:30 schreef Coone het volgende:
Mat Herben en Jan Marijnissen mogen toch ook komen? Worden door velen ook eng en extreem gevonden.
quote:
[b]Op dinsdag 21 oktober 2003 09:34 schreef Strolie75 hetWeet ik meteen weer hoe serieus ik jou moet nemen.
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:30 schreef Coone het volgende:[..]
Dat lachen bij 11 september vond ik niet meer dan logisch. Als ik te gast zou zijn en ik werd in verband gebracht met Marinus van der Lubbe had ik een glimlach ook niet kunnen onderdrukken.
quote:Hey, je bent paranormaal inenen, da's weer nieuw voor me
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:36 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
.
Er werd LETTERLIJK uit ZIJN boek geciteerd!
Hij vond het prachtig en lachte keihard om de aanslagen. Heerlijk vond hij het, net zoals die vrouw waar hij bij zat.
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:44 schreef robh het volgende:
Coone, normaal doen of je mag op zoek naar een andere hobby.
Jij hebt de uitzending niet gezien of ben je ook zo bang voor jahjah?
quote:Bang voor Jahjah. Jammer dat je niet verder kan komen dan dit argument.
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:45 schreef Coone het volgende:[..]
quote:Hij heeft behoorlijk wat invloed anders. Blijkt hier ook wel weer.
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind die Jahjah een vrij tragisch type. Ipv dat ie er lering uit trekt dat er in België echt geen hond op hem gestemd heeft gaat ie nou gewoon hier verder met zijn onzinnige praatjes.
quote:Daarom vind ik het ook zo gek dat hij continu wordt uitgenodigd om namens het autochtone/moslim deel van de bevolking te praten. Lijkt me dat die meer gebaat zijn met verstandigere vertegenwoordigers ipv zo'n oproerkraaier.
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind die Jahjah een vrij tragisch type. Ipv dat ie er lering uit trekt dat er in België echt geen hond op hem gestemd heeft gaat ie nou gewoon hier verder met zijn onzinnige praatjes.
quote:Er stond geen robh in mijn quote. Je bent gewaarschuwd.
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:45 schreef Coone het volgende:
quote:Ik kan veel verder komen, ik heb enorm veel op hem aan te merken net als op veel andere politici en publicisten. Maar ik neem hem wel serieus. Ik verbaas me er weer over dat het niveau van veel reacties hier niet veel verder komt dan wat gescheld en geschreeuw, onwaarheden en simpele interpretaties (zoals over 11-9).
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:47 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Bang voor Jahjah. Jammer dat je niet verder kan komen dan dit argument.
.
quote:Maar waarom Robh? Ik betrap mensen op leugens, Tedje gooit hier de grootst mogelijk onzin neer, maar je spreekt mij er op aan? Even serieus graag
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:48 schreef robh het volgende:[..]
Er stond geen robh in mijn quote. Je bent gewaarschuwd.
quote:Wat dat betreft zijn de reacties dus in overeenstemming met de persoon waar dit topic over gaat.
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:49 schreef Coone het volgende:
Ik verbaas me er weer over dat het niveau van veel reacties hier niet veel verder komt dan wat gescheld en geschreeuw, onwaarheden en simpele interpretaties (zoals over 11-9).
Overigens heb ik jou nog niet op een inhoudelijke post kunnen betrappen.
quote:Allez, maar dat lachen om 9/11 is een natuurlijk reflex, is een logisch gevolg, eindelijk krijgen die Amerikanen op hun falie, lachen om 9/11 dat doen alle Arabieren en Marokkanen, dat betekent niet dat wij het goedkeuren... yeah right.
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:36 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
.
Er werd LETTERLIJK uit ZIJN boek geciteerd!
Hij vond het prachtig en lachte keihard om de aanslagen. Heerlijk vond hij het, net zoals die vrouw waar hij bij zat.
En die treurige en sneaky oproep aan Cohen, omdat hij de man "van het bij elkaar houden is" ...Jahjah heeft zeker niet gelezen dat zelfs ook Cohen nu voor de harde aanpak is en over heropvoedingskampen praat..
Dat een hoofdagent zegt dat de dialoog met veelplegers over en uit is, is gevaarlijk, dat die "snotneuzen" dat zeggen..ach, niet meer dan normaal
Wat een sukkel, geen aandacht aanbesteden, je niet meer over opwinden, maar negeren.
quote:Ik zie hier niks waaruit invloed blijkt. Maar hij heeft wel iets waardoor mensen bijzonder fel op hem reageren, maar ik zie maar weinig aanhangers die zijn naam scanderen en zo.
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:47 schreef Coone het volgende:[..]
Hij heeft behoorlijk wat invloed anders. Blijkt hier ook wel weer.
quote:Inderdaad, zulke stommiteiten worden nou eenmaal fel bekritiseerd.
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:53 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik zie hier niks waaruit invloed blijkt. Maar hij heeft wel iets waardoor mensen bijzonder fel op hem reageren, maar ik zie maar weinig aanhangers die zijn naam scanderen en zo.
quote:Als mensen zich enorm over je opwinden, discussies over je aangaan, je willen verbieden etc. , dan heb je echt wel een zekere mate van invloed.
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:53 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik zie hier niks waaruit invloed blijkt. Maar hij heeft wel iets waardoor mensen bijzonder fel op hem reageren, maar ik zie maar weinig aanhangers die zijn naam scanderen en zo.
quote:Die vent bevestigt enkel (onterechte) vooroordelen.
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:56 schreef Coone het volgende:[..]
Als mensen zich enorm over je opwinden, discussies over je aangaan, je willen verbieden etc. , dan heb je echt wel een zekere mate van invloed.
Deze man spreekt met dubbelde tong, en heeft daar zelf ook last van, want meneer spreekt zichzelf herhaaldelijk tegen.
Op zich wel komisch om te zien, als hij zichzelf weer eens schandalig vastlult
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 21-10-2003 10:01]
quote:Je haalt irritatie en invloed door elkaar.
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:56 schreef Coone het volgende:
Als mensen zich enorm over je opwinden, discussies over je aangaan, je willen verbieden etc. , dan heb je echt wel een zekere mate van invloed.
quote:Goede reactie zeg.
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:39 schreef Coone het volgende:[..]
Hey, je bent paranormaal inenen, da's weer nieuw voor me
Hij heeft dat gisteren letterlijk gezegd en Pauw heeft LETTERLIJK uit zijn boek geciteerd. Jij hebt het zelf zeker weer niet gezien?
Het staat online hoor.
quote:Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat Jahjah al erg veel invloed heeft gehad. Misschien niet de invloed die hij wilde. Maar hij heeft veel losgemaakt. Als je dat geen invloed wilt noemen dan heeft Fortuyn dus klaarblijkelijk ook geen enkele invloed gehad
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:01 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je haalt irritatie en invloed door elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |